Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Upp! 40k eurosar ungefär
  2. Åhåå smutsfall! Mysigt, det var ett tag sen, hört att du blivit mkt bättre sen vi möttes senast. Hoppas för din skull det Även jag älskar dagboken! Riktigt fin kvällsunderhållning.
  3. Jag har en väldigt mysmjuk stämma på söndagkvällar
  4. Tjena Theone! Jag är inte direkt sugen på att lira hu mot dig vet ju inte ens vem du är . Vill ju bara ha värde och leo är ju uppenbarligen rejält värde då han är riktigt usel på poker.
  5. Ja, jag är ett socialt missfoster och har inga vänner alls faktiskt
  6. Fråga Leo, det var ju faktiskt han som började med det
  7. Haha ja verkligen. Speciellt av THE NIdroOoOOOooon!!! Som suttit bredvid Lodden!
  8. Stort att bli kallad "kisen" av grabben som precis fyllt moppe
  9. När blev jag upprörd? När jag kalla er idioter för idioter?
  10. Förstår inte riktigt hur och varför det skulle vara en öm punkt. Jävla fin åsnemaffia det skapats här, den ena sämre än den andra sitter och beundrar varandra. Love it
  11. ni kanske ska få fram fakta innan ni öppnar era käftar. idioter
  12. Hmm, har inte spelat lägre än nl1k på två år vad nu det har med saken att göra
  13. Vi kan spela vilka stakes du vill, dock lägst 5-10 dulls.
  14. GG

    Rooney

    Ses i amsterdam Ronny Rompainen! GL
  15. GG

    Rooney

    45 handen är en check både på flop och turn. Mvh Punis högra hand
  16. GG

    Rooney

    Gdaily
  17. Bang spotlights up the stairs! That´s Joe Hachem, really that´s Joe Hachem. Wow!
  18. Hälsa Senchi!
×
×
  • Skapa nytt...