Gå till innehåll

Lobo

Members
  • Innehåll Antal

    2 089
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    44

Allt postat av Lobo

  1. Numera kan man ha sina streckade hästar också som reserver. I den mån det går förstås. Det behöver alltså inte bara vara i helgarderade lopp.
  2. Som en liten jämförelse. Förra veckan på V75 kördes det en kuskmatch och det anmäldes 15 hästar till varje lopp. Detta gav 170 859 375 olika kombinationer om man skulle få för sig att 'köpa' omgången. Efter att sju hästar hade blivit strukna (blir aldrig riktigt klok på om det ska vara strukna eller strykna) försvann cirka 66 miljoner spelbara kombinationer så det krävs inte mycket för att det ska dra iväg.
  3. Har själv inte sett den, men gillar man den genren bör man absolut se den. Jag har självt lagt den i 'listan' som nu börjar bli överfull så det är kanske dags för en rensning.
  4. Jag såg skillnaden nu. ?
  5. Hur kan du ha +2000 inlägg, men ändå bara 2? Går det att dubblera sitt användarnamn?
  6. Markera ett tecken på kupongen och reducera det med en valfri färg. Återställ sen reduceringen, klicka därefter på det reducerade tecknet så den försvinner från kupongen. Gör sedan en en annan färg aktiv och klicka på samma tecken. Då kommer den senaste aktiva färgen upp igen.
  7. Programmet är uppbyggt att minnas det senaste aktiva valet. Klickade runt lite nu på färgreduceringen och ser att det är likadant. Beroende på detta går det då också att lura programmet i några lägen när man reducerar.
  8. Det klia i fingrarna...? ?
  9. Jag gillar programmet. Bra funktioner för dom som vill tänka lite djupare. Tycker nog det är rätt så användarvänligt också. Det tar inte så lång tid att komma in i det. Det gäller bara att veta vad som är aktivt, men det syns ganska tydligt när kvadrat blir en romb. Dock är jag inte helt övertygad när det gäller hur man använder poängreduceringen. Det kan ni nog slipa på. Ni har av någon anledning valt en knapptryckning för att reducera istället för en automatiskt reducering. Jag ser inte det som någon fördel även om det inte stör mig personligen så mycket. På livesidan där man ser sin rader där finns förbättringar att göra. Istället för knappen 'Exkludera/inkludera ostartade matcher', där skulle ni kunna använda tre färger i 'Aktuell rad'. Vardera en för avgjord, pågående och ostartad match. In my opinion finns det ingen mening med att exkludera ostartade matcher. Då är det bättre i så fall att kunna exkludera matcher som inte är avgjorda och då ska det inte heller lysa rött i 'Aktuell rad' om det läget är valt.
  10. Jodå, jag hade garanterat tagit reken med den analysen om jag hade hunnit. Tennis är väl annars en sport där det behövs ett A4-papper för att hålla ordning på reglerna som gäller hos de olika bookieserna. Håller med brusig om att de två sista avsnitten drar ner betyget på Squid Game.
  11. Det mest positiva med Stranger Things är att serien äntligen är slut ? och då var den ändå bra i början. Jag förmodar att du har sett Squid Game eller har hört talas om den annars är den given att titta på. En bubblare kan vara serien med det otroligt långa namnet 'The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window' och då mest för att den var överraskande bra i början. Kristen Bell i huvudrollen. Det är inga långa avsnitt så den fixas nog på en dag eller två.? En serie som inte är bra är Westworld. Temat är bra, men en besvikelse i övrigt.
  12. Det är roliga namn, men är det bra namn? Det är ju lättare att hålla reda på dessas namn spelstilar eller om man kallar sig A2xy4en. Jag fick för mig att motståndet skulle kunna skaffa sig en fördel mot mig så jag pensionerade ett gammalt alias när jag fick den möjligheten.
  13. Det var som fan! Bättre än ATG i alla fall. De gav bara 50.
  14. Fy fan vilken osis på hästarna Markus.? Var tvungen att se om loppet igen. Det var värt ett bättre öde.
  15. Då var det snart dags för Fotbolls-VM. Då kan det vara läge att testa erat reduceringsverktyg. När jag läser följande från Regler & Villkor. Det finns alltså en möjlighet att det finns en bugg i programmet trots att allting stämmer i reduceringen?
  16. Om det inte stämmer med verkligheten så blir jag blir hellre deklarerad som fisk än tvärtom.
  17. Det var nog inte det jag undrade över.
  18. Det är alltid något som hänger kvar från olika skådisar. Denna scen med Chevy tyckte jag var jävligt roligt trots att det var någon annan som stal uppmärksamheten.
  19. Väldigt tråkigt att han gick bort så tidigt.? Han hade så otroligt mycket ogjort på filmduken.
  20. Hur tänker ni i dessa turneringar där även prestigen betyder en del. Var går gränsen för att ta en 55-45 riktigt tidigt i turneringen med risk att åka ut?
  21. Michael J. Fox John Candy Clint Eastwood Liam Neeson Nicolas Cage
  22. Även om de fristående avsnitten efter var sämre så var det en fantastisk serie. Starkt intro. Jag blev till slut även lite av ett Dallas-fan. Sen fanns det även en serie som hette Kampen om Colorado (Centennial). Den påminde en del om Macahan. Det var spännande i början när trappers och indianer stötte på varandra för första gången. Människor som Pasquinel i serien måste ha vara väldigt modiga i verkligheten för att våga ta sig an orädda arapaho.
  23. Blev det spik på Ble Du Gers? Jag kollade bookmakers-oddsen precis och de är inte alls överens i detta lopp. Den sammanlagda återbetalningen i loppet var hela 102,25% vilket innebär att man skulle kunna surebetta hem loppet. Enligt oddsen ligger BDG på en vinstchans mellan 10-16% så nog borde det finnas värde på den även om han inte såg bra ut senast. Björn Goop hade inte med den i Björnkollen och han körde den senast, men han har ingen kunskap om spelvärde.
  24. Jag tycker du ger en bra bild med dina grafer om hur spel och dobbel verkligen fungerar. Månadgsgrafen ser inte så rolig ut, men ur ett längre perspektiv verkar det inte så farligt. Samtidigt kan detta ge en falsk trygghet som gör att man kanske slappnar av lite vilket kan vara dåligt för det fortsatta spelet.
×
×
  • Skapa nytt...