Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com

Caines

Recommended Posts

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet inte vad ni har för erfarenhet av supporten, men jag tycker den är bedrövlig med tanke på att det är världens största pokersajt. Svar på e-mail inom 24 h! Visst... I mellandagarna frågade jag om en skraplottvinst och har fortfarande inte fått svar. Igår och idag har jag mailat och frågat om min PPM-kryssning (länken har försvunnit från min sida, förhopningsvis inte kryssningen :? ). Ingen respons. På telefonsupporten svarar man med indisk brytning att man ska skicka ett mail (som de ju ändå inte verkar svara på) för att få mer info :evil: .

På vissa andra sajter svarar man inom några minuter och har i vissa fall direktchatt :) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kontaktade dem ang. strul med en turnering som frös. Då fick jag svar bara inom några minuter. De svarade även på mitt svar på det inom någon timme. Så där får de riktigt bra betyg.

Någon av er som har koll på de 50K Freerolls för Svenskar som varit? Vad jag vet har det varit två än så länge. Kommer det fler? Datum?

Länk till kommentar

Hur smärtfritt fungerat det med att ha banköverföring som transaktionsform hos Partypoker ? Vad ligger avgiften på ? Jag ser ingen anledning till att köra med neteller då jag kan få cashen direkt till mitt fsb-konto, någon som ser en anledning att inte köra så ?

Banköverföring kostar $35.

Om du har ett VISA kort kan du dock ta ut gratis till det (om du har gjort en insättning med det nån gång).

Länk till kommentar

Fler än mig som kör betan och har haft problem nu?

Jag har aldrig haft det förut, dock bara spelat på party 5 dagar kanske.

Men sen nu ikväll så stängdes plötsligt hela klienten ner av sig själv 3 gånger. Kan jag ha gjort något särskilt med datorn nu som gjorde att det blev så här eller har jag bara haft tur förut som klarat mig utan krasher?

Annars gillar jag skarpt beta-klienten då man bara behöver trycka på en knapp så lägger sig alla borden i bra ordning och i lagom storlek.

Länk till kommentar

Skraplottsfråga

Hur lång tid skall man förvänta sig att det tar att få pengarna man vann på skraplotten? Man tycker ju att det borde gå rätt fort? Jag har dock inte sett röken av dem än. Sen undrar jag även om man det är någon som fått en bekräftelse på att de vunnit en dvdspelare etc eller är det bara att sitta och vänta på att den dyker upp?

/ O

Tror tyvärr att om du inte fick pengarna när du skrapade, så är det kört. Efter att du skrapat lotten, så skulle sidan "laddas om" och du skulle få upp en ny bild med en bekräftelse på din vinst. Detta hände inte alltid och antar att Partypoker tjänat en hel del pistoler på detta.

Vad det gäller övriga priser, så har jag ingen aning, men antar att sidan även där ska laddas om för att det ska anses som att du vunnit.

Vissa dagar fick jag skrapa om lotten säkert tio gånger för att få sidan att uppdateras. Väldigt blekt av PP att använda sig av ett så klent system iaf!

Hade samma problem, men efter fem mail till dom så sattes pengarna in på kontot till slut. Tog dock en vecka.

/schenker

Länk till kommentar

Skraplottsfråga

Hur lång tid skall man förvänta sig att det tar att få pengarna man vann på skraplotten? Man tycker ju att det borde gå rätt fort? Jag har dock inte sett röken av dem än. Sen undrar jag även om man det är någon som fått en bekräftelse på att de vunnit en dvdspelare etc eller är det bara att sitta och vänta på att den dyker upp?

/ O

Tror tyvärr att om du inte fick pengarna när du skrapade, så är det kört. Efter att du skrapat lotten, så skulle sidan "laddas om" och du skulle få upp en ny bild med en bekräftelse på din vinst. Detta hände inte alltid och antar att Partypoker tjänat en hel del pistoler på detta.

Vad det gäller övriga priser, så har jag ingen aning, men antar att sidan även där ska laddas om för att det ska anses som att du vunnit.

Vissa dagar fick jag skrapa om lotten säkert tio gånger för att få sidan att uppdateras. Väldigt blekt av PP att använda sig av ett så klent system iaf!

Hade samma problem, men efter fem mail till dom så sattes pengarna in på kontot till slut. Tog dock en vecka.

/schenker

Har mailat och legat på som fan och det verkar inte helt kört att få stålarna och dvd-spelaren. Den som lever får se..

Länk till kommentar

har en fråga angående deras step-sngs...

har nu kommit till mini level-5. Vad gäller för prisutdelning, hela vägen fram tills nu tycker jag alla har fått biljetter till något step, ändå att man komiit typ 7a...

så, vad gäller för step 5?

Du ser prisstegen när du registrerar dig..

Länk till kommentar

Jag spelar på partypoker.

Min sambo vill nu börja spela och har öppnat ett eget konto på partypoker. Hon satte in 500 dollar under dagen och jag förde över lite pengar till henne från mitt konto. Allt var frid och fröjd och pengarna kom in på kontot från pay-pro.

Nu har hon fått mail att hon skall ringa pay-pro eller maila dem en tid när de kan ringa henne för validition av kontot, och då ringa från det telefonnummer som hon uppgett i sign-upen.

Vad fan är detta? Och vad är de ute efter???

Tacksam för svar? Vet någon något om detta? Baller tex?

/ Rex

Länk till kommentar

Jag spelar på partypoker.

Min sambo vill nu börja spela och har öppnat ett eget konto på partypoker. Hon satte in 500 dollar under dagen och jag förde över lite pengar till henne från mitt konto. Allt var frid och fröjd och pengarna kom in på kontot från pay-pro.

Nu har hon fått mail att hon skall ringa pay-pro eller maila dem en tid när de kan ringa henne för validition av kontot, och då ringa från det telefonnummer som hon uppgett i sign-upen.

Vad fan är detta? Och vad är de ute efter???

Tacksam för svar? Vet någon något om detta? Baller tex?

/ Rex

Dom tror ni att ni är en och samma person som är ute i skumrask affärer...

Länk till kommentar

Dom tror ni att ni är en och samma person som är ute i skumrask affärer...

är nog inga bekymmer, gör bara som de önskar!

ring upp och verifiera allt! att ni är skilda personer, olika visakort, netellers konton, olika email adresser etc.

om ni inte har råd att ringa dem så ringer de gladeligen upp er! bara maila dem ert/era telefonnummer!

lite osäker om om man "får" använda deras sign upp inom samma hushåll men jag har vänner som gjort det utan bekymmer.

ärlighet varar längst, har man rent mjöl i påsen ska det inte vara några bekymmer! lycka till

Länk till kommentar

Mm, jäkla tydligt svar jag fick av supporten då:

Thank you for contacting us.

With regard to this, I would like to inform you that some players are invited

to join the VIP club by our specialized team that takes care of the VIP club

and its various promotions. It is based on certain criteria that we are not

aware of.

Thank you for choosing us as your online gaming site!

Deepak

Poker Customer Care

Nä, men vad sägs om att ta reda på dessa kriterier då, eller allra minst, ge mig en emäjladress till deras 'specialized team'... Ärkenötter!

Länk till kommentar

Jag har några tusen dollar på Party och skulle vilja ta ut dem till ett svenska bankkonto men har ingen lust att betala $35 för det. Är det någon som vet om det funkar att sätta in typ $100 med mitt VISA-kort, vänta ett par dagar och sedan ta ut ett fyrsiffrigt belopp till VISA-kortet? (Uttag till VISA är nämligen gratis.)

Eller ska jag slussa pengarna till Multipoker, spela en massa händer och ta ut därifrån?

Länk till kommentar