Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jansa ! Vart hittar man dom då ?

 

det kommer upp en pop up om du har "skrapat" (spelat tillräckligt många rake händer) ihop 40 party points på en dag

 

lite beroende på vilken av party klienterna du kör så går det/går det inte att ändra storleken på party poker fönster

kör du beta modellen ska det gå, kör du den "vanliga" så får du höja upplösningen på skärmen för att få plats med fler partybord på samma skärm, 1600x1200 klarar fyra st utan överlappning

 

reload brukar party köra varje månad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur får man sina priser som man skrapat fram? kommer dem att skickas automatisk hem till mig?

 

jag vann 20$ och fick de direkt insatta på mitt konto. ev prylar lär de väl skicka med ups som de brukar göra med prylar från deras shop

 

någon som vet hur man byter lösenord på sitt partykonto? hittar hur man byter secret question och screenname men ej kontolösenord...någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lösenordsbyte: "Change password" i huvudklienten :D

 

Ang. skraplotterna så måste man få fram en text där det står att man vunnit oich vad man vunnit innan kontot krediteras. Jag behövde skrapa och ladda om sidan kanske tio gånger innan det funkade.

 

Sen har ja gen fråga: Vilken tid kommer nya dagens skraplott upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lösenordsbyte: "Change password" i huvudklienten :D

 

Ang. skraplotterna så måste man få fram en text där det står att man vunnit oich vad man vunnit innan kontot krediteras. Jag behövde skrapa och ladda om sidan kanske tio gånger innan det funkade.

 

Sen har ja gen fråga: Vilken tid kommer nya dagens skraplott upp?

 

tackar och bockar! :D

 

från partys hemsida:

You could win a range of prizes such as:

Up to $100 in cash!

HP Pavilion Laptop Computer!

DVD players!

MP3 players!

Digital cameras!

So how do you get them?

Well, once you've earned 40 regular Party Points in a day, you will be eligible for a FREE Scratchcard on the following calendar day after 11.00 am (ET) which will reveal a prize!

 

For example, players who earn 40 regular Party Points on December 23, 2005 will be eligible for a Scratchcard on December 24, 2005 after 11.00 am (ET)*

It’s easy! Simply click on the ‘$1.5 MILLION Scratchcard promotion’ link on the ‘My Account’ page to scratch your card and reveal your prize!

Keep playing, keep scratching and keep winning!

* Please note:

If you have won cash, the money will be added to your account as soon as you scratch the card.

If you have won any other prize, it will be sent to you within 6 weeks from the end of the promotion. In all cases we will deliver only to the address you have registered at PartyPoker.com.

Only one scratchcard per day can be won. Winning a scratch card does not guarantee a prize. Cards must be scratched between 11:00 am (ET) on the day of eligibility and 11:00 am (ET) the next calendar day otherwise it will expire.

Gifts will be sent to the address registered with PartyPoker.com

 

brukar dyka upp på em när man loggar på så kommer det en "pop up"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gå in under cashiern och klicka dig vidare till Bonus Account eller vad det sår. Någon stanns där kommer det finnas en länk till My account, börja leta där nån stans så skall du finna....mer specifik än så kan jag inte vara men nån annan kan säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 stk party points är 20 raked hands.

 

Ska du spela 40 points för att få skraplotten måste du alltså spela minst 200 raked hands.

 

Du kan få reda på dina raked hands om du i My account kollar Party Poker Million extra starting chips.

Kolla innan du börjar spela, sen när du spelar.

Subtrahera... grattis!

Men spela alltid fler än 220, för det systemet är inte 100% säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...