Gå till innehåll

SAJT: Pokerducks.com


Vitae

Recommended Posts

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De här andra kundvärdena är???

Svar:

att ni har sänkt priset för dvderna! 2500 poäng för en dvd! Yippie!!!! helt maxat ju!. nu behöver bordet endast raka bort 2500 $ för att alla ska få en dvd. Oftast rakas ju mer vid potten än exakt det som ger player points, vet inte , en uppskattning är ju kanske 30% mer, vad vet jag. en gissning bara. vilket innebär att de rakar åtminstone 3200$ för en dvd. för 6manna bord blir detta ca 630 dollar per person och för tiomanna 320 dollar per person. Helt sjukt bra erbjudande. 630 dollar för en dvd. som kostar 20 dollar i affären. en återbäring på 20/630= 3% återbäring. sjukt bra.

Det spelar ingen roll att om man hade rakat bort lika mycket på ett annat nätverk kunde man fått en ipod nano. skit i den. det är dvderna jag vill åt!

 

 

fotnot.

Rätt svar på frågan hade varit att ni har samma sign up bonus som expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ninreb> Förstår hur du känner. Vi kommer avvakta ett par veckor innan vi beslutar angående nivån för poängen. Visar det sig att majoriteten känner som dig, att vi ligger för högt kommer vi naturligtvis vidta åtgärder. Jämför med tex Party, Ultimate där du får betala något liknande för en keps.

 

Foo>Det skickas ut ett mail i dagarna med info kring promotion presenten. Har medvetet valt att avvakta då vi vill få en del funktioner/insättnings alternativ på plats innan vi går ut till alla som förregistrerat sig. Hoppas du uppskattar vår present :)

 

Hälsningar

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo. men party och ultimate är är störst och bäst i branschen. de kan göra som de vill för de drar in miljarder. men ni är nykomlingar. ni måste kommma med bra erbjudanden för att folk ska bli intresserad. inte komma och säga att ni är marginellt bättre än party eller ulitmate bet.

det enda folk vet att är att ni tillhöra samma nätverk som expekt och har samma buggvara och det är inget som lockar. kom med något erbjudande som är intressant. varför ska man annars byta till er?

 

edit. jo okej för att partys poäng shop inte är bäst nu men dom ska ju göra om den. dessuom har party sjukt bra signup bonusar och bra reloadbonusar för att locka kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ninreb>Den kampanjen vi har nu är ingen vi tror kommer innebära en folkstorm vilket är ett medvetet val. Vi ligger helt enkelt lågt en period till för att komma in i goda rutiner så vi inte sitter där med för lite folk och inte kan ge kunderna den servicen de kräver. Uppskattar din feedback och har inget emot att fortsätta en diskussion vid sidan av forumet om du har lust?

 

daniel@pokerducks.com i så fall.

 

Hälsningar

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä. jag är inte intresserad av en sån disskussion. jag var mest intresserad av att med enkelt räkneexempel visa för allmänheten hur uselt erbjudandet är. kanske inte var min uppgift att göra det men men. ska inte göra mer dålig pr för er här. lycka till i fortsättningen istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror 95% av alla ny "skin" eller pokernätverk underskattar den nuvarande konkurrensen i pokervärlden

 

 

man måste ha en génial plan för att lyckas, så som heypoker

 

 

det är svårt om nästan omöjligt att få in spelare o man inte kan erbjuda minst 30-50% rb, mycket fisk och spelare

 

men lycka till ni verkar va ett skjysst gäng!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just med tanke på Expekts rykte för tillfället, samt att ni tillhör samma nätverk, är det u mina ögon en SJÄLVKLARHET att ni måste locka med ett riktigt bra välkomsterbjudande!

En välkomstpresent är ju trevligt men ...

 

Håller med övriga om att ni tycks vara ett bra gäng, men kom igen:

 

"övriga kundvärden"?!

 

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett sånt här mail fick jag:

Nu är vi äntligen "live", och som tack för att du visade intresse för vår site på ett tidigt

stadium väntar en belöning.

 

Det enda du behöver göra är att öppna ett konto samt skicka ditt användarnamn till

[censur] så kommer det en promotionpresent med posten.

Jaha... Inga detaljer om vad presenten är för nånting, antar att det är nånting pinsamt dåligt då, typ en reklammössa eller dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha... Inga detaljer om vad presenten är för nånting, antar att det är nånting pinsamt dåligt då, typ en reklammössa eller dylikt.

 

Det är ju JÄTTESPÄNNANDE att de inte berättar vad det är för någonting man får. Även om skulle vara en t-shirt med reklam så är det ju något vi får utan kostnad. Sluta klaga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailet har gått ut till alla som uppgav sitt namn och mailadress vid pre-registreringen. Dock va det vissa mail adresser som va felaktiga vilket kan förklara att vissa inte fått mailet. Skicka ett mail till marketing@pokerducks.com med ert namn så kollar vi upp ifall ni finns med i namn listan så får ni självklart presenten. Mer än en "reklammössa" kan jag avslöja ;).

 

Vitae>Ja, vissa utvalda.

 

Njordir>Proffsråden, Fråga Christer blir förhoppningsvis något som alla våra kunder kommer börja använda som en naturlig del i utvecklingen av sitt eget spelande. Bara fråga på ni som är kunder :). Christer står redo.

 

Hälsningar

Daniel Bergström

Pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prylar eller bonusar? Vad är viktigast?

 

Prylar... :D

 

Vi kommer lansera en webshop inom 2-3veckor med andra prylar än Poker DVD:n. Önskemål på produkter ni vill se i så fall?

 

För min del vill jag inte ha några reklamkläder. Ta in sånt som personer vill ha:

 

Presentkort (kläder, CD, DVD etc)

Teknikprylar (DVDspelare, TV-spel, Kameror, Datortillbehör etc)

Pokerböcker

PokerDVD's

Prenumerationer

Färdigbetalda event (inköp, hotell och spenderpengar)

Annat som rör Poker

 

Listan kan göras lång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailet har gått ut till alla som uppgav sitt namn och mailadress vid pre-registreringen. Dock va det vissa mail adresser som va felaktiga vilket kan förklara att vissa inte fått mailet. Skicka ett mail till marketing@pokerducks.com med ert namn så kollar vi upp ifall ni finns med i namn listan så får ni självklart presenten. Mer än en "reklammössa" kan jag avslöja ;).

 

Ni värmer ju verkligen upp med bra support i alla fall. För det första har jag inte fått någon pre-reg mail, för det andra svarar ni inte på marketing adressen heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...