Gå till innehåll

SAJT: Pokerducks.com


Vitae

Recommended Posts

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

>Rotorobert: Yes, det har hon fått? Påminner henne om det nu med en gång ifall hon glömt att svara.

 

Vi sitter och testar i detta nu och det som absolut inte fick inträffa har tyvärr hänt och det är nu osäkert om det blir något imorrn eller inte. Jag kommer hålla er uppdaterade under morgondagen och hoppas kunna bistå med hjälp i forumet även i fortsättningen när vi väl kommer igång.

 

Må gott och god natt!

 

Hälsningar

Daniel Bergström

Pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så blir det inget vid 21:00. Istället får jag passa på att rekommendera EPT Barccelona på Eurosport vid 22:00 där minst en "Anka" medverkar i högsta grad.

 

Återkommer om ny tid för lanseringen. Vi skulle kunna gå live men allt är fortfarande inte helt 100 vilket är kravet innan vi går på. Vi vill inte upprepar tidigare bravader som andra bolag gjort efter påtryckningar uppifrån (ni får själva lista ut vad jag syftar på ;)

 

MVH

Daniel

Pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så blir det inget vid 21:00. Istället får jag passa på att rekommendera EPT Barccelona på Eurosport vid 22:00 där minst en "Anka" medverkar i högsta grad.

 

Återkommer om ny tid för lanseringen. Vi skulle kunna gå live men allt är fortfarande inte helt 100 vilket är kravet innan vi går på. Vi vill inte upprepar tidigare bravader som andra bolag gjort efter påtryckningar uppifrån (ni får själva lista ut vad jag syftar på ;)

 

MVH

Daniel

Pokerducks.com

 

Låter som en ytterst sund inställning....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shit vilket erbjudande. 3000 poäng så får man en dvd. jag gillar at spela sexmanna bord och då ska mitt bord alltså raka bort 3000 dollar för av varjeparseon ska få varsin dvd. dvs 500 dollar /dvd. det e ju lysande! eller om man är smart kan man ju spela 10 manna bord då blir det ju bara 300 dollar för en dvd. suveränt! :D:D:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihopa,

Vill påpekat att siten är uppe för lite tester internt. Kommer säkerligen bli ändringar i villkoren för de olika kampanjerna.

 

Går allt som det ska med SM ikväll så går vi online imorrn med den officiella versionen av siten och kampanjerna.

 

Hälsningar

Daniel Bergström

Pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tekniken är inte min starka sida men så jag uppfattat det då vi behövt testa insättningar osv. Hoppas ni som varit inne uppskattat siten. Om inte får ni gärna komma med synpunkter här i forumet.

 

Vi kommer lansera en webshop inom 2-3veckor med andra prylar än Poker DVD:n. Önskemål på produkter ni vill se i så fall?

 

Hälsningar

Daniel Bergström

Pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas ni som varit inne uppskattat siten. Om inte får ni gärna komma med synpunkter här i forumet.

 

Eftersom sajten är på svenska: Det heter inte "Poker DVD", utan (förmodligen) "Poker-DVD". Inte heller heter det "DVD Kampanj" eller "Bonus Kampanj". Eller "DVD Boxen". "FPP poäng" borde nog vara FPP-poäng (som CD-skiva). Och så vidare.

 

Så det så! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är vi äntligen online på riktigt! Ligger lite lågt med aktiviteter i ett par dagar men sen brakar det loss vill jag lova. Som ni ser så har ni begränsade insättnings alternativ men det kommer mer de närmaste dagarna.

 

Finns tillgänlig i forumet så mycket som möjligt för synpunkter/frågor.

 

Hälsningar

Daniel Bergström

Pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...