Gå till innehåll

SAJT: Pokerducks.com


Vitae

Recommended Posts

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Hej alla,

 

Jag läste denna artikel:

 

http://expressen.se/index.jsp?a=463103

 

Ok, namnet "Poker ducks" är ett av de fulaste namnen de kunde komma på till sajten, eller vad tycker ni? Någon som känner till tanken bakom namnet?

 

Bara namnet gjorde att när jag hörde om sajten första gången misstrodde jag det lite ("kommer aldrig gå, etc"). Men efter att ha läst artikeln har jag tro på att det kan bli riktigt bra. (förutfattade meningar rockar) Särskilt detta:

 

"I samma nätverk kommer det att finnas en del asiatiska pokerbolag - vars spelare svenskarna får chansen att möta.

- Asiaterna är väldigt spelglada, men alla är inte så vana."

 

MY GOD! Det här kan ju bli hur bra som helst om pokerfebern sprider sig till asiaterna. Någon som vet vilket nätverk det är? Helt okänt för oss?

 

* RP SAJT-tråd och flytt tull Övriga Pokersajter - QoS *

 

 

När kommer det igång ????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

I den här världen ska man aldrig gå ut med något specifikt datum har både vi och andra parter fått lära oss nu. En del oväntande händelser som vi inte hade förutsått som dragit ut på tiden. Men så mycket kan jag säga att de sista pusselbitarna börjar falla på plats.

 

Håll ut, ni kommer inte bli besvikna.

 

Hälsningar

Pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vill man tjäna pengar så är det ju självmord o ansluta sig till prima där det finns skinn som erbjuder upp mot 50% rb om inte mer..

 

samma sak med crypto o några andra nät, kanske inte lika extremt som prima.. men ändå.. hur ska man kunna konkurera med nått sånt?

 

 

b2b är nog bäst om man som nytt skin vill tjäna pengar..

 

tain är också intressant om dom nu får ordning på sitt system

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...