Gå till innehåll

SAJT: Pokerducks.com


Vitae

Recommended Posts

Hej alla,

 

Jag läste denna artikel:

 

http://expressen.se/index.jsp?a=463103

 

Ok, namnet "Poker ducks" är ett av de fulaste namnen de kunde komma på till sajten, eller vad tycker ni? Någon som känner till tanken bakom namnet?

 

Bara namnet gjorde att när jag hörde om sajten första gången misstrodde jag det lite ("kommer aldrig gå, etc"). Men efter att ha läst artikeln har jag tro på att det kan bli riktigt bra. (förutfattade meningar rockar) Särskilt detta:

 

"I samma nätverk kommer det att finnas en del asiatiska pokerbolag - vars spelare svenskarna får chansen att möta.

- Asiaterna är väldigt spelglada, men alla är inte så vana."

 

MY GOD! Det här kan ju bli hur bra som helst om pokerfebern sprider sig till asiaterna. Någon som vet vilket nätverk det är? Helt okänt för oss?

 

* RP SAJT-tråd och flytt tull Övriga Pokersajter - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej alla Pokerforumare! Vi kan tyvärr inte avslöja vilket nätverk vi tänker köra med förrän alla detaljer är klara. För övrigt kan jag meddela att vi just nu håller på att planera in lite roliga aktiviteter med Pokerforum så håll utkik.

 

Kommer försöka vara så aktiv som möjligt här på Pokerforum så hojta bara till om ni har några funderingar.

 

Hälsningar

Daniel Bergström, pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerducks: Skulle vara intressant att höra 3 bra argument till varför man skall ge upp sin nuvarande sajt och börja spela på eran sajt när ni drar igång. Kommer ni vara "en sajt i mängden" eller kommer ni försöka att sticka ut och profilera er på något intessant sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Personligt: Vi vill försöka skapa en personlig relation med våra kunder. Inte vara så äckligt tråkiga som dom flesta av våra konkurrenter. Christer Johansson med sitt internationella pokernätverk kommer se till att det händer en massa kul på Pokerducks. Inte omöjligt att Phil Ivey, Doyle Brunson etc dyker upp på siten.

 

2. Hög service nivå: Servicen gentemot er kunder kommer ha prioritet 1, med allt vad det innebär. Inga nonchalanta svar, inga auto replies. Vänta er snabba utbetalningar, korta väntetider på support ärenden osv. Vi kommer även ha en representant här på Pokerforum.nu.

 

3. Bildande: Vi är måna om att våra pokerspelare ska utvecklas och bli vinnande pokerspelare om dom inte redan är det. Är du osäker på om du spelade rätt i en hand? Ta då vara på möjligheten att få experthjälp av Christer. Han kommer att i detalj svara på era frågor och förhoppningsvis göra er till ännu bättre pokerspelare.

 

 

Hälsningar

Daniel Bergström

Pokerducks.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte många skulle ha nån jävla reklam t-shirt på stan iofs..

 

Men prylar i form av coola KEM kortlekar, proffsiga pokermarker, biobiljetter och en och annan cool Mp3 spelare att dela ut till lojala kunder kan man ju ha som komplement till generösa bonusar. För att få bonushoror att stanna lite längre (läs generera mer rake) :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...