Ugrath Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Fick tillbaks alla pengar nu och sidan funkar som vanligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Min expekt dog just. När jag hade AA resp. KK vid två olika bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Mitt är dött också. Så jävla B nätverk som Tain så jag får suget att byta helt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slicken Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 den dog för mig med. och nu när jag loggar in så kommer en ruta upp där det står att jag ska skriva in mitt poker room nickname, *jag skriver in den* sen kommer samma sida upp om och om igen. vad är det som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Exakt samma sak som hände Ipoker igår, nätverket dog. SJUKT irriterande. Precis när man fått legend och ska börja grinda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 den dog för mig med.och nu när jag loggar in så kommer en ruta upp där det står att jag ska skriva in mitt poker room nickname, *jag skriver in den* sen kommer samma sida upp om och om igen. vad är det som händer? Så var det för mig imorse när klienten var nere. Bara att stänga ner skiten med aktivitetshanteraren och avvakta/prova igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Samma för mig med nicket. Bara nån bugg skit säkert. Rätt drygt, Börja på expekt dryga veckan sen, haft 3 jävla avbrott som tagigt 1H minst. Cashar ut och ger upp tills det bättrat sig. Tråkigt expekt skulle stannat på prima från början Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jooni Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 samma för mig.. otroligt drygt när man är sugen på att spela lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 "Cannot connect to poker server" Expekt har gulat nätverket med sin generösa cashback! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slicken Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Samma för mig med nicket. Bara nån bugg skit säkert. Rätt drygt, Börja på expekt dryga veckan sen, haft 3 jävla avbrott som tagigt 1H minst. Cashar ut och ger upp tills det bättrat sig. Tråkigt expekt skulle stannat på prima från början Sluta! Prima är världenst fulaste nätverk. Ok den är stabil men man tiltar redan vid inloggningsrutan. Min lillasyster kan rita en snyggare klient i Paint (med väster hand) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Nu funkar allt för mig, men vågar man spela en SnG? Risken att det skiter sig är ganska stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 It's back! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Har det pajat igen? Det här är ju löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 agösdgödsaöösdgössdgjsadjklasdgsdagök ögöaw finns det nått jobbigare än att fixa om allt när man nyss startat grinden..kan ju inte va sant..hitta nya bord sen igen..oååååå..table selection blir det ju inte att tänka på i fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 mitt i massa potter med..det här är ju livsfarligt..tur man bara spelar NL200 just nu bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Har det pajat igen? Det här är ju löjligt. ...ja nu får dom FANEMEJ rycka upp sej å säkra stabiliteten på iPoker, börjar bannemej tröttna påriktigt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Plockade upp AA på knappen. Då fryser skiten. Expekt verkar vara "otursförföljda". Redan på Prima-tiden hade dom stora problem med att allting frös. Tain var ju som det var... Och ja, jag vet att det inte är deras fel utan att det är nätverket som spökar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Hade jag inte legat bra till i FPP rejset så hade jag lämnat nätverket snabbare än ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Fan vad jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 heimdall..varför är du född 1983 i racet och här på forumet är du 87:a=)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Så ska man sortera upp alla 18 borden igen... FFS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Vafan är detta...hur länge ska man vänta på att det går igång? försvinner handen man är inne i eller vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 heimdall..varför är du född 1983 i racet och här på forumet är du 87:a=)?? Äh jag e född 83 men i början av min karriär tyckte jag att det var smart att låta fi tro att jag var en valp på blott 18. Så nu har det bara hängt med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Vafan är detta...hur länge ska man vänta på att det går igång? försvinner handen man är inne i eller vad händer? nej..förra gången hade jag uppe borden där jag var med i någon större pot..sen väntade jag ut site aset..då hade jag höjt och sen hängde de precis när andre skulle calla..denna hand vann ja..nu har jag några händer upp där jag höjt och en callet..då vet ifasen vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doddo74 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 vad är det som händer på expekt???? sitter på ett cashbord o en turn...fy fan vad dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts