Supra Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Skulle spela en $20 express WSOP semifinal med en plats per 40 spelare. Dock var det en plats garanterad och det blev 14 pers som satt ner när turneringen skulle börja. Just då stängdes turneringen ner och försvann från lobbyn. Lustigt eftersom det inte stod något om att det krävdes ett visst antal spelare... Citera
dlinder Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Är det bara för mig det inte går att logga in på Expekts hemsida med Firefox? Citera
tarra Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 har expekt någon bnous för tillfället? funderar på att göra en insättning.. Citera
Klabbe99 Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Ja det har de. Titta på länken http://www.expekt.com/pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=547 Klabbe Citera
tarra Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 gäller det bara första instättningen? detta är inte min första..har dom ingen bonus om man sätter för 4:e gången? Citera
tarra Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 ingen reload alltså? vilken niva/spel finns fiskarna? FL/NL? Citera
Supra Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 ingen reload alltså? vilken niva/spel finns fiskarna? FL/NL? Bara att leta efter danskar! Heads up SNGs är lukrativa. Citera
jolo Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Svenskar är inte så j-a vassa dom heller... inte på expekt. Citera
sulla Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Igår var det en 10000 dollar guarentee, inköp var 300 dollar, 15 spelade.... hyfsat värde... Tyvärr åkte jag ut innan pengarna vilket var 1-4:e plats. Inte för att jag vill riskera att bli bannad här men det är otroligt värde nu i uppstartet av expekts turneringar. De har tappat så mycket sen prima-tiden och nu vill de försöka vinna tillbaka till de stora turneringar som fanns, antar att de kalkylerat med att gå minus på dessa fram tills tillräckligt mycket folk lirar deras turneringar regelbundet. Citera
dlinder Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Är det bara jag som har stora problem att logga in på webbsidan med Firefox? Skitkodning. Citera
aka_thn Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Måste man inte alltid räkna in sina 2 kort man har på handen i de totala 5 bästa?? har kan jag tex få en "färg" när jag sitter med en hjärter och en spader?? jag vann ju... Citera
madbroiler Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 nej, man behöver inte räkna båda hålkorten Citera
aka_thn Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 behöver man inte räkna båda när man har stege med det ena kortet heller?? verkar lurigt.. i så fall har jag missuppfattat allt Citera
baller Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 I texas skapar du bästa femkorts handen, använd vilka kort du vill. I omaha däremot måste du använda två kort (obs, varken mer eller mindre) från handen för att skapa en femkorts hand. Citera
dlinder Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Gillar detta: SCHEDULED MAINTENANCE Will be back up ASAP Bra schema. Citera
Matteprof Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Deeem it! Sajten nere när det är Champions League spel. Jaja då blev det ingen tv peng på barca... Citera
ponttuss Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Ibland undrar jag om expekt inte vill ha några kunder, hemsidan fungerar sällan bra, nu är det visserligen någon ombyggnad på gång, men inte f*n kan man ha sidan nere en hel dag.... Citera
Cyntax Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Deeem it! Sajten nere när det är Champions League spel. Jaja då blev det ingen tv peng på barca... Mycket irriterande. Frugan som skulle satsa på backhoppningen... Citera
Suppe Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Deeem it! Sajten nere när det är Champions League spel. Jaja då blev det ingen tv peng på barca... Var väl bra, nu slapp du förlora pengar. Citera
baller Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Trots allt har de skickat ut mail där de meddelar att de skulle göra om hemsida, nere två dagar och att det därefter kan komma bli lite underhåll när de kör in sidan... Citera
Cyntax Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Verkar vara uppe nu, men för mig är den otroligt seeeg. Warum? Edit: Var nog bara tillfälligt, för 30 sekunder senare är allt som vanligt... ingen Expekt. Citera
danielfroberg Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Vafan?? Nu har dem laggt upp den gamla sidan.. Pokern funkar inte.. Som vanligt med andra ord Citera
dlinder Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Trots allt har de skickat ut mail där de meddelar att de skulle göra om hemsida, nere två dagar och att det därefter kan komma bli lite underhåll när de kör in sidan... Jag vet inte vad det stod i mejlet, men på hemsidan har det varit olika bud hela tiden. Nu är det bara allmänt icke-fungerande. Alltså jag gillar Expekt eg, men de får fan ta sig i kragen. Sparka hela IT-avdelningen kanske vore en start. Citera
Matteprof Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Deeem it! Sajten nere när det är Champions League spel. Jaja då blev det ingen tv peng på barca... Var väl bra, nu slapp du förlora pengar. Hehe, japp, nu slapp jag vara sur för att Chelski får en feldömd straff i 92:a när domaren lagt till 2 minuter! Citera
Recommended Posts