Gå till innehåll

Allt om Tain nätverket!


Trolldeg

Recommended Posts

Använd väntelistan, den är faktiskt bra, jo det går, unjoin waitlist så är d problemet löst...

 

Funkade inte för mig. Försökte med det igår. Klickade unjoin säkert 50 gånger under en session igår, men det hjälpte inte. Testade att göra det i lobbyn, vid borden och i rutan som dyker upp, men inget hjälpte.

 

Nä fy faen, håll på en käpplängds avstånd från väntelistan. Jag använde den och den gick inte att unjoina den precis som du säger. Inte nog med detta, meddelandet dök hela tiden upp mitt över "check"-knappen på ett av mina bord. Detta gjorde att jag var tvungen att minbetta en tom sidopott i sista position med K hög. :|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 331
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I väntan på att pengarna från Expekt ska ramla in på kontot har jag försökt spela några freerolls S&G på expekt. Jag har spelat (försökt) 5 st och blivit utsparkad från 4!!!

 

I en av dem kunde jag i en giv se ett av samtliga motståndares kort!!!!

 

Denna flytten måste vare en sån totalkatastrof att man börjar undra om exekts pokerrum kommer att överleva.

 

Personligen hade jag inte en tanke på att flytta därifrån för en vecka sen, nu kommer jag aldrig sätta in en spänn hos dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hörde att någon läst på amerikanska 2+2 att vissa kunnat se sina motspelares kort på tain?

 

Stämmer detta så är det enormt allvarligt! Någon som vet något om detta?

 

Letade upp det du hittat:

 

Ive been playing on Eurolinx for a week or two now and have seen some huge bugs in the software. I get disconnected at least every 30 mins, the chip amounts don't seem to be correct all the time and one time I could see everyone elses cards for about 10 hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följande skrevs på 2+2 (http://www.twoplustwo.com)

 

Re: Expekt released their new software

10/25/05 02:14 PM

 

Quote:

.

The software is terrible now.

 

Ive been playing on Eurolinx for a week or two now and have seen some huge bugs in the software. I get disconnected at least every 30 mins, the chip amounts don't seem to be correct all the time and one time I could see everyone elses cards for ab

out 10 hands.

 

Stabil pokermjukvara..

 

 

HAHAHA Det värsta jag hört i mitt liv.

Rykten eller inte, känns ju inte tryggt direkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intrycket blir inte direkt bättre med tiden. Det går fortfarande inte att unjoina väntelistan, men att få en plats på något annat sätt går inte. Knapparna försvinner titt som tätt. Ibland kan man inte folda, ibland kan man inte checka, ibland kan man inte höja och ibland kan man höja, men inte bestämma hur mycket. Ljudet är dessutom otroligt värdelöst.

 

Nej, jag säger nog hej då till Expekt efter tre år.

 

EDIT: Nu tror jag att ALLA knappar försvann för alla vid bordet, för ingen kan göra någonting. Enda knappen jag har är, ironiskt nog, Unjoin waitinglist. LOL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått nog av detta s-it nätverk, hänger sig hela tiden, plus att jag torskade 30$ inte mycket men ändå pga att nätverket kopplade ner och spelarn jag spelade mot fick tre chanser att bestämma sig över.

Tack och hej Expekt NEJ:::: :evil:

 

Är det någon annan som har råket ut för liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att det är samma klient som Bodog kör. Deras är nog den bästa jag träffat på, Tains är nog den sämsta.

 

om det är så att det är samma klient som Bodog, kan man tycka det är konstigt att det inte finns ett spår av BODOG på den sidan som listar vilka som använder Tains poker mjukvara på http://www.tainpoker.com ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...