Gå till innehåll

Allt om Tain nätverket!


Trolldeg

Recommended Posts

  • Svars 331
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyvärr 5 dagar för sent för att jag ska känna något förtroende.

 

Se på B2B, typ ett år försent ändå spelar folk där.

 

Vaddå ett år sent?

 

B2B fungerar kanon. Bättre kundservice än den som 24h har får man ltea efter. De har dessutom VIP-service för Pokerforum.nu

 

Kundservice anser jag är en självklarhet. Ännu viktigare kanske är att sajten inte krashar stup i kvarten, visst det har blivit bättre (efter sjukt lång tid) men fortfarande ostabilt. Höjd rake är ju också väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte att man ska dra för stora slutsatser om tain-nätverket efter det här strulet i början. Det finns alla förutsättningar för att det blir bra framöver, när väl allt fungerar och fler klienter ansluter sig. Vad gäller expekt så borde de tagit till sig av kritiken o det e nog bara vara en fördel att de har ägarintresse i tain eftersom de får mer inflytande över klienten och nätverket. sen har de ju som bekant en rättså hård marknadsföring så vi kan nog räkna med en hel del schyssta erbjudanden i framtiden. Antagligen redan när de startar upp igen, som plåster på såren... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boss Media har idag knutit Virgin Poker, en del av Virgin Games Group, till sitt växande pokernätverk. Virgin avslutar därmed sitt långa sökande efter den idealiska partnern till återlanseringen av sin pokeroperation.
Kul!
- Boss Media uppfyller alla de krav vi har vad gäller spelupplevelse, stabilitet samt det viktigaste av allt, hög spelarlikviditet i nätverket.
Kul! Humor! :D

 

Läs hela pressreleasen här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boss Media har idag knutit Virgin Poker, en del av Virgin Games Group, till sitt växande pokernätverk. Virgin avslutar därmed sitt långa sökande efter den idealiska partnern till återlanseringen av sin pokeroperation.
Kul!
- Boss Media uppfyller alla de krav vi har vad gäller spelupplevelse, stabilitet samt det viktigaste av allt, hög spelarlikviditet i nätverket.
Kul! Humor! :D

 

Läs hela pressreleasen här

 

Och vad har det med Tain nätverket att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boss Media har idag knutit Virgin Poker, en del av Virgin Games Group, till sitt växande pokernätverk. Virgin avslutar därmed sitt långa sökande efter den idealiska partnern till återlanseringen av sin pokeroperation.
Kul!
- Boss Media uppfyller alla de krav vi har vad gäller spelupplevelse, stabilitet samt det viktigaste av allt, hög spelarlikviditet i nätverket.
Kul! Humor! :D

 

Läs hela pressreleasen här

 

Och vad har det med Tain nätverket att göra?

 

Cyntax error.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och vad har det med Tain nätverket att göra?
Cyntax error.... ;)

Ja verkligen Error. Pinsamt! Jag som trodde jag hade ett scoop.

Min hjärna går på tomgång just nu, blandade ihop Tain med Boss (båda svenska). Well, inlägget skulle alltså ha placerats i någon tråd om Boss nätverk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackade precis med en snubbe på Tain och han sa att dom kommer igång om 25 min dvs 18.15. Så hoppas nu att dom fixat all skit så man kan spela.

 

KUL! Hoppas dina källor är pålitliga. :)

Det börjar suga i tarmen nu efter pokerspel.

 

Jo dom är nog rätt pålitliga + att om du försöker logga in så märker du att klienten uppdateras så nånting är iaf på G :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppe å uppe...

 

fy fan

 

 

Kan inte logga in. Står att jag gjort för många loginförsök. Siten vill att jag ska ange ett screenname men se det går inte...

 

Jag ser dock att det är 400 pers inloggade. Någon annan med samma problem som mitt?

 

Verkar buggigt lite överallt när man klickar runt.

 

 

 

/Bloop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

loggade precis in på expekt..han spela 4 händer sen blev jag utkastad.

Jag kastar mig in i Siten igen,hinner spela 2 händer sen var det kört igen.

Folket som lirade där innan har inte tid o vänta på att det skall börja

fungera.

Men vi expekt kunder lär väl få en saftig (please kom tillbaka bonus:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...