Gå till innehåll

Allt om Tain nätverket!


Trolldeg

Recommended Posts

Hittade ingen tråd om det här. Ser ut som dom har öppnat upp sina portar nu.

 

2005-10-10

Today is a momentous day for the poker world. Tain Poker, the next generation of poker networks, has been launched. One of our fifteen clients have joined forces for our launch:

 

 

Eurolinx

 

 

80 players online. Så mycket för "en av dom största pokernätverken från dag 1."

 

Edit: Källa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 331
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittade ingen tråd om det här. Ser ut som dom har öppnat upp sina portar nu.

 

2005-10-10

Today is a momentous day for the poker world. Tain Poker, the next generation of poker networks, has been launched. One of our fifteen clients have joined forces for our launch:

 

 

Eurolinx

 

 

80 players online. Så mycket för "en av dom största pokernätverken från dag 1."

 

Du letade dåligt:

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=16657

 

Ser att dom tagit bort sin XXL Signupbonus. Sen ser jag inte hur de definierar FPP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad giriga dom är beträffande rake. Satt och kolla lite, en pott var 0.5 och spelaren som vann fick 0.45 och huset tog 0.05. En annan pott var 2.6 och huset tog 0.26. På NL borden tar dom alltså 10% i rake vad potten än är (max 3 antar jag), dvs inga trappsteg som övriga sajter. Om man tar 2.6 potten skulle prima och party ta 0.1 i rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Max Rake

Maximum rake rules for all different game types:

2-3 players $1.00 max rake

4-5 players $2.00 max rake

6-10 players $3.00 max rake

 

Rake rules for Pot Limit, No Limit or Fixed Limit:

Lower than $0.50/$1.00 $0.01 at every $0.10

$0.50/$1.00 to $2.00/$4.00 $0.05 at every $1.00

Higher than $2.00/$4.00 $0.25 at every $5.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ska dom köra med 10% rake på microlimit så lär dom ju iaf inte få så många som spelar där. = Dom tjänar inte så stora pengar. Fast det kanske är så mycket tomtar som inte fattar att det är dyrt och lirar där endå. Vilket KAN göra det lönsamt att lira där iaf? Rakeback kanske införs där oxå? Nån som vet? Fast det lär väl iofs inte löna sig förens man lirar 1-2NL eller så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Eurlinx lojalitetsprogram kan man läsa:

 

Every month our independent auditors assist us in drawing from the pool of players at this level a proportionate number of rakeback packages. We do not just give your own rake back, a few lucky players will receive 3 times their monthly rake back .

 

utlottning av rakeback, :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker jag hört teorin att raken kommer sjunka väldigt länge nu. Än så länge ser jag bara höjd rake från pokerföretag efter pokerföretag. Händer det ingenting snart kommer internetpoker dö ut.

 

Satt och lirade fixed limit mot en snubbe heads up häromdagen på ett "full table bord". Jag startade med 50 dollar. Han startade med 10 dollar. Efter fem minuter hade jag vunnit alla hans pengar och kvar i min kassa fanns 49 dollar. Jag hade alltså fått betala 1 dollar till pokerrummet för nöjet att gula min motståndare.

 

Summa på fem min spel:

Jag - 1 dollar

Han -10 dollar

Pokerföretaget +11 dollar

 

Är detta rimligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...