ShipThat$$ Postad Tisdag kl 06:58 Författare Rapport Postad Tisdag kl 06:58 En månad till ända - åtminstone sett till mitt spel - och drygt två veckor sett till tråden här. Det har inte blivit supermycket spel men det har varit ett par goda 500-händer sessions på 45-60 min här och var som gett en god bb/100 åtminstone, och det är ju det viktiga. Har kollat lite youtubeklipp kring diverse spots som överlag kan vara obekväma, tycker mig fått in lite fräsch kunskap där som funkat bra att applicera. Ola Brandborn har fått mig att tänka på Pöhjala mer än vanligt, +ev. Har även mixat in lite satelliter här och var i hopp om en skön klonk som lyfter rullen en bit, tanken är väl att spela väl valda turrar (POY samt serier) parallellt med cash games. So far ser den lilla volymen men tacksamma bb/100 ut enligt följande: här tänker jag att jag låter /0,5 för alltid stå som röd Finns inte så mycket superkul att posta när volymen inte är mycket mer, utgår ju ifrån min approach att spela när jag känner för det och inte sätta nå kravställan alls atm på att spela x antal händer per dag, vecka eller månad. Mer volym hade jag velat se det kan jag ju säga direkt, typ 25k händer per månad vore trevligt men samtidigt bibehålla god winrate. Efter trådstart så dippa jag hårt på främst 6max /2 och valde att ta ett par dagar med att försöka få input på spots jag kände mig obekväm i, ser ut att ha gett goda resultat. Något som hade varit jävligt skönt vore att ha nån typ av coaching då jag ändå har som mål att klättra och spela /5 och /10 regelbundet. Får se vad det blir av den biten👍 Puss och kram skumbanan 3 Citera
ShipThat$$ Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Efter hela sex kulor i form av satelliter till "storfräsaren" á 3k buyin på svs fick jag se mig besegrad, flipgudarna var inga compadres denna gång. Brukar ha som gräns att inte spela mer än tre kulor i sattar men vafan, hade en bra känsla men den gick rakt upp i babianröven haha. Vår S60 från 2006 fick verkligen stollerycket i förrgår, på samma gång skrek den ifrån att kylarvätskan var låg, abs-systemet behövde servas och anti-sladden kopplas ur temporärt LOL. Bromspedalen högg som bara den, det lät metalliskt under bilen kopplat till bromspedalen och kylarvätskan hade gått från max till noll.. vilken häck. Slutade med att vi köpte en V50 2012a med nyligen bytt kamrem, går så jävla görgött. Usch, ogillar bilar hårt men nu är det typ kul att köra Plinkade lite cash ikväll samtidigt som jag brickade sattarna, overkligt värde idag. En ynnest att få sitta på bord fyllda med 88/5/1 och 65/0/0 spelare haha. Tror jag även slog bb-pb idag med dagens roligaste hand vs en 65/0/0 Citera
KlonkSteve Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 4 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Efter hela sex kulor i form av satelliter till "storfräsaren" á 3k buyin på svs fick jag se mig besegrad, flipgudarna var inga compadres denna gång. Brukar ha som gräns att inte spela mer än tre kulor i sattar men vafan, hade en bra känsla men den gick rakt upp i babianröven haha. Vår S60 från 2006 fick verkligen stollerycket i förrgår, på samma gång skrek den ifrån att kylarvätskan var låg, abs-systemet behövde servas och anti-sladden kopplas ur temporärt LOL. Bromspedalen högg som bara den, det lät metalliskt under bilen kopplat till bromspedalen och kylarvätskan hade gått från max till noll.. vilken häck. Slutade med att vi köpte en V50 2012a med nyligen bytt kamrem, går så jävla görgött. Usch, ogillar bilar hårt men nu är det typ kul att köra Plinkade lite cash ikväll samtidigt som jag brickade sattarna, overkligt värde idag. En ynnest att få sitta på bord fyllda med 88/5/1 och 65/0/0 spelare haha. Tror jag även slog bb-pb idag med dagens roligaste hand vs en 65/0/0 Men hallå, kan du sluta roffa åt dig hela forumets rungood? Du har ju bränt allas rungood för minst en månad framåt nu ju! Sick graph wp wp! 📈📈📈 Citera
ShipThat$$ Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 4 minuter sedan, säger KlonkSteve : Men hallå, kan du sluta roffa åt dig hela forumets rungood? Du har ju bränt allas rungood för minst en månad framåt nu ju! Sick graph wp wp! 📈📈📈 Haha spelade faktiskt denna ikväll vs 67/9/4 och 60/50/0, hade dom exakt där jag ville ha dom men nepp, turn tyckte annat utöver denna har jag sprungit bra på sistone indeed, spelar helt okej också tycker jag ändå, bra table select osv Citera
Recommended Posts