Zyr Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Ok, nu hittade jag rätt programvara... Men seriöst killar...Alla som klagar på utseendet? Poker bord ska va enkelt, inte massa gubbar med hatt och massa krimskrams. Tycker det är suveränt, enkelt och snabbt. Testade everest poker och höll på att dö av leda, seeeeegt som f*n och pluttrigt med gubbar och blondiner . Men tror jag aldrig möt så många fiskar, hoppas detta fortsätter för det har varit en grym eftermiddag/kväll, är som Svenska spel va första månaden. Det enda jag saknar är att man inte kan anpassa storleken på fnönstrena... det är segt, borden är för stora för att kunna spela 4 bord /skärm om man inte har monsterupplösning. 1600x1200 är väl knappast monsterupplösning? känns som standar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SWEadden123 Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Ok, nu hittade jag rätt programvara... Men seriöst killar...Alla som klagar på utseendet? Poker bord ska va enkelt, inte massa gubbar med hatt och massa krimskrams. Tycker det är suveränt, enkelt och snabbt. Testade everest poker och höll på att dö av leda, seeeeegt som f*n och pluttrigt med gubbar och blondiner . Men tror jag aldrig möt så många fiskar, hoppas detta fortsätter för det har varit en grym eftermiddag/kväll, är som Svenska spel va första månaden. Det enda jag saknar är att man inte kan anpassa storleken på fnönstrena... det är segt, borden är för stora för att kunna spela 4 bord /skärm om man inte har monsterupplösning. 1600x1200 är väl knappast monsterupplösning? känns som standar Ok... kändes för stort för att 1600X1200 skulle klara det. Sitter på en gammal laptop eftersom min nya pajjat, och den klarar inte 1600x1200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 men har det inte blivit lite väl tight på pacific efter multitable klienten? Har alla hajar skrämt iväg fisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 men har det inte blivit lite väl tight på pacific efter multitable klienten? Har alla hajar skrämt iväg fisken? Ja - det har gjort att bra spelare som spelar tight kan spela flera bord och därmed dra ner antalet som ser floppen per bord i genomsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 29 Juni , 2006 Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 Mitt problem som jag hade med att Handgrabber inte funkade efter ominstallation av windows har löst sig. Det tog en väldig tid innan han som skrivit programmet (Scott Webber) svarade på mina fyra mail. Då bad han om ursäkt för att det dröjt oc jag fich genast ett nytt Reg nr. Jag har varit i kontakt med honom tidigare och då har han alltid svarat snabbt och varit hjälpsam och intresserad. Det var nog bara ett undantag denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 hur många cashgames bord kan man köra egentligen? jag laddade ner och kan bara köra tre (+2 sitngo). Jag hade dock för mig att man ska kunna köra 5 cashgames bord. någon som kan detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 men det måste ju finnas någon som vet om man kan spela fler än 3 cashgames bord med någon annan version av klienten än den jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Jag har precis för mig att jag spelade 5 bord (men att gränsen gick där) när royal-jackpotten var stor för några veckor sedan. Men jag gjorde inget speciellt för att lyckas med det vad jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 var det jag hade för mig med. du vill inte logga in i din klient nu och se om du kan få upp 5 cashgamebord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Jag får upp 5 bord (utan att sätta mig ner), men efter det kommer det upp en text med "You currently have the maximum number of ring games open...". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zajm Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 Jag satte in 400$ på Pacific förra veckan dels för att hämta bonusen och för att se om sidan var något att ha. Jag trivdes inte vidare bra och spelade bara 2-3 timmar på NL 25$. (Ingen stjärna precis. Men men, jag bestämde mig för att ta ut pengarna och strunta i bonusen. Jag tog ut mina ca 400$ men kom sedan på att det var värt ett försök att försöka ta ut bonusen trots att den var långt ifrån clearad. Efter 3 dagar kom så 400$ till neteller igår och nu ikväll kom även de 100$, perfekt! Om någon sitter i liknande sits, prova! De verkar inte ha någon vidare koll För övrigt trivdes jag inte på sidan men kan inte riktigt säga varför. Fråga mig inte vad meningen med inlägget är tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superflugan Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 hur gör man för att spela fler än 1 bord? jag tryckerupp ett bord, sen när jag går till lobbyn för att trycka upp nästa så händer inget när jag klickar på bordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 hur gör man för att spela fler än 1 bord? jag tryckerupp ett bord, sen när jag går till lobbyn för att trycka upp nästa så händer inget när jag klickar på bordet... Du måste ha den nya programvaran. Avinstallera den gamla och ladda hem den på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superflugan Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 det händer samma sak för mejigen, även om jag ominstallerade programvaran...det är NL jag spelar om det spelar nån roll.. vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Ladda hem den från http://www.pacificpoker.com/multi så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acidbomb Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Finns det inga SH NL hold em bord att spela på lägre nivåer (NL50)? Helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BirdFlu Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Jag började spela på Pacific igår. Rätt bra insättningsbonus, 50% upp till $100 tror jag. Rätt tight spel på FL 0,25/0,50, runt 35-40 %, men visst går det att vinna, en sådär 5 BB/h eller så. Bättre spel än på expekt, SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 hur lång tid tar cashout till neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 hur lång tid tar cashout till neteller? Omkring en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Keno Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Har just signat upp på Pacific och fått samma mail som en del andra om att de har låst mitt VISA-kort och att jag ska skicka in bild på det, mitt körkort och en räkning. Är detta något som måste göras, eller kan jag casha ut utan att låsa upp kortet? Känns lite skeptisk till själva mailet då jag fick spyware-varning när jag installerade klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Någon som vet nåt om detta, jag har fått samma mail idag och blivit ombedd att skicka in foto på körkort och mastercard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Japp flera kör med det, en säkerhetsrutin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ganty66 Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 hej ska nog ta och sätta in lite pengar på pacific imorrn det blir min första insättning där..om jag sätter in tex 50 dollar får jag bonusen direkt då och kan spela för bonusen och ta ut mina andra pengar ill mitt konto då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Spela för fan inte här, skickade in foto på mitt körkort och kreditkort och vad gör dom, jo dom blockerar mitt konto. Vilka idioter, och inte kan man ringa dom heller, nä vi har bara e-mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts