Gå till innehåll

SAJT: PacificPoker.com


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 466
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, inga reloads, ingen rakeback+att sajten rakar osynade bets så pacifik är med på min noplaylista.

 

Pacific ger ut reloads. Men extremt sällan. Har faktiskt ett erbjudande just nu:

 

" make a deposit and you will receive a 20% bonus of your next deposit amount up to $30!! (*Offer will expire 14 days from the moment this e-mail is sent). "

 

Det är det enda jag fått - kanske för att jag inte spelat på siten på senaste halvåret....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vad tycker ni andra om Pacifics nya klient?

Kass tycker iaf jag med j-a 3D, avatarer och krimskrams.

Plus den där vansinniga all-in knappen som sitter 1 mm från raise knappen (man får ingen fråga - en misclick och hela stacken åker in i potten )

 

Gillar du den gamla klienten med sitt avskalade gränssnitt så uppgradera inte till den nya. Har du uppgraderat men vill återgå till den gamla klienten igen ( ja den funkar fortfarande gudskelov) så finns installationsfilen att hämta

http://setupspcp1.888.com/setups/support/full/en/3.509/pacificpokersetup.exe

 

Tycker också den nya klienten är helt värdelös.... fick en chock när jag loggade in där idag....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Verkar iaf som att de faktiskt tänker börja satsa på Sverige lite - känns som om det var på tiden!

 

http://www.poker.se/nyhet-1555-idol-swartling-till-888.html

 

Då lär det ju bli lite aktiviteter med Swartling nu då...får hoppas det inte bara blir klichéprylar med honom, utan lite vettiga turneringar eller cash games.

 

EDIT: Kollade runt lite på nätet och hittade det här också: http://www.swartlingpoker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej jag en fråga här.

 

Jag har för 1 vecka sedan gjort en insättning med ett visa-kort genom min internetbank ett s.k visa-kort som bara fungerar för stunden och över internet.

 

Sen nu i fredags har jag lagt in pengar genom mitt riktiga visa-kort. Nu ska jag ta ut ganska många tusen dollar..

 

Till vilket visa-kort kommer pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjo jag har en liten fråga.

 

Om jag sätter över 200dollar och får en bonus på 40% (inte via pf utan har fått det erbjudande på annan väg) kan man då när man kört in pengarna direkt ta ut 100 dollar och då behålla 100 dollar + 80 dollar bonusen på pacific utan att det blir någe tjaffs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok inte igen tänker ni nu men efter 25k händer spelade på er skitklient är jag säker, Mer uppenbar rigg finns fan inte. För 6e dagen i rad har jag ständigt blivit utdragen och sett på hur andra förlorat mot liknande otroliga badbeats.

 

Kommer aldrig mer sätta min fot på pcific och hoppas ingen annan tänkande spelare heller gör det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Okey, jag cashar ut.

 

Lol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Någon mer än jag som missade denna i söndags? Var tydligen sjukt värde iom få spelare, kan vara värt att kolla in nu t helgen. ;-)

 

Hehe, uppenbarligen inte bara jag som noterat det grymma värdet i Swartlings söndagsturnering! 8-):mrgreen:

 

http://www.swartlingpoker.se/blogg/2007-10/varldens-basta-varde

 

Var iofs fler än 20, eller vad han nu skrev i sitt inlägg, senaste söndagen - men fortfarande grymt få. Känns bra. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon site är riggad så är det pacific. Brinn i helvetet era djävflar!!!!!!

 

därför du förlorat misstaggkriget.

lå de andra göra misstaggen.

vinn stora potter.

förlora små potter.

spela smart.

lura de andra göra misstagg.

tiltad spelar alltid dåligare.

så har det alltid varigit.

man behöver inte spela lika dåligit som de andra.

spela bättre och vinn deras stackar.

fiska där det finns mycket fisk.

inte där det finns mycket haj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Som topic + att jag hänger mig.

 

Spelar alltså på Pacific med PO. Klienten hänger sig slumpmässigt(?).

 

Det är förstås EXTREMT tiltande då det händer flera gånger i rad och speciellt när man lyckats skapa någon slags halvmaniac image och till sist sitter på nötterna i monsterpoten som ska göra hela dagens inkomst.

 

Någon som upplever samma problem?

 

Någon som spelar med nya klienten och inte har samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som topic + att jag hänger mig.

 

Spelar alltså på Pacific med PO. Klienten hänger sig slumpmässigt(?).

 

Det är förstås EXTREMT tiltande då det händer flera gånger i rad och speciellt när man lyckats skapa någon slags halvmaniac image och till sist sitter på nötterna i monsterpoten som ska göra hela dagens inkomst.

 

Någon som upplever samma problem?

 

Någon som spelar med nya klienten och inte har samma problem?

 

Jag spelar med både den nedladdade/installerade klienten och den direkt på sajten - sajtvarianten har låst och/eller buggat ur någon gång, men den nedladdade har varit superstabil än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret Atariman :-)

 

Okidoki, då kanske jag måste ta och kolla med min ISP om det ligger hos dem...

 

Torskade 100$ på disconnects idag fast sparade iofs 50$ på att jag inte lyckades 4 betta rakt in i nötterna på river i en stor pott hehe.

 

Vilka limits spelar du? Känner igen ditt nick men hittar dig inte i min DB. Jag kör NL50 men är snart tillbaka på NL100 igen efter att min BR börjat växa till sig efter datorköp.

 

Pacific rules!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...