Gå till innehåll

SAJT: PacificPoker.com


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 466
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ingen representative från Pacific som hänger på forumet? Tappade runt $70 på kontot när jag var utloggad, har inte spelat en enda hand enligt handhistoriken, har mailat den amerikanska supporten men det är ju frågan hur mycket de bryr sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte läst alla ovanstående men jag frågade förut om Pacific och fick svaret att det var en dålig sajt med avbrott i uppkopplingen och andra dåliga intryck.

 

Stämmer det fortfarande

 

Personligen har jag tidigare haft tekniska problem, men tror främst det berodde på min egen dåliga lina. Nu har jag bredare lina och Pacific har fungerat mycket bra senaste två veckorna.

 

Tycker det är soft att spela ett bord Pacific FL SH samtidigt som ett bord på någon annan site eftersom mjukvaran på Pacific är rätt långsam. Mycket fisk på Pacific vilket du redan vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort nåt lite korkat. Jag satte in pengar med ett tillfälligt kreditkortsnummer som jag ordnade genom banken eftersom det inte gick att dra pengar från mitt VISA annars (dum policy från banken). Nu har detta nummer givetvis "försvunnit" så det inte längre är kopplat till mitt VISA, varvid pengarna försvinner om jag försöker göra en cash out på pacifik. Hur göra? Ska man kontakta deras support eller ska man helt enkelt "ta ut" allt så det pengarna försvinner spårlöst och sedan göra en insättning med nya pengar via en metod som jag senare kan föra tillbaka pengarna genom? Och ja, jag vet att det inte var genomtänkt att göra denna deposit. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort nåt lite korkat. Jag satte in pengar med ett tillfälligt kreditkortsnummer som jag ordnade genom banken eftersom det inte gick att dra pengar från mitt VISA annars (dum policy från banken). Nu har detta nummer givetvis "försvunnit" så det inte längre är kopplat till mitt VISA, varvid pengarna försvinner om jag försöker göra en cash out på pacifik. Hur göra? Ska man kontakta deras support eller ska man helt enkelt "ta ut" allt så det pengarna försvinner spårlöst och sedan göra en insättning med nya pengar via en metod som jag senare kan föra tillbaka pengarna genom? Och ja, jag vet att det inte var genomtänkt att göra denna deposit. :)

Gör uttaget som "wire transfer".

Pacific sätter då in pengarna på ditt konto, enkelt och kostnadsfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har dem inte riktig hand historik, svart på vitt ?? Enda jag hittar är en löjlig "replayer". Inget lagras på min dator heller som vissa andra klienter, inte heller hittar jag någon "email me my Hand history"

 

Någon som vet ?

 

Peace :heart:

 

Handgrabber med PT fungerar bra så länge Pacific är uppe och snurrar. Skulle du tillfälligt bli bortkopplad från ditt bord måste du start om Handgrabber och ev. PT för att det ska fungera igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

falcy,

Det var visserligen ett tag sen jag gjorde detta. Men det var bara att ta ut till visa kort via cashiern. Fort går det dock inte, har för mig det tog två veckor eller något sånt innan pengarna kom in. Men växlingskursen var ok i förhållande till neteller. Har inte tagit ut till neteller från pacific så det kan jag inte svara på. Hoppas det hjälpte lite iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tydligen inte ta ut till NETeller ändå, eftersom jag inte satte in via NETeller.

 

Jag har dock hört lite historier om att man måste skicka in bilder på sitt VISA och/eller körkort. Det är väl detta jag är mest "orolig" och skeptisk för.

Har aldrig behövt göra detta hos några andra siter. Vilken information på VISA kortet har jag rätt att dölja ? Ska man visa båda sidorna av kortet etc ?

Någon som råkat ut för detta ?

Och visst är jag väl egentligen skattepliktig på vinsten om jag tar ut från Pacific ?

 

 

Peace :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tydligen inte ta ut till NETeller ändå, eftersom jag inte satte in via NETeller.

 

Jag har dock hört lite historier om att man måste skicka in bilder på sitt VISA och/eller körkort. Det är väl detta jag är mest "orolig" och skeptisk för.

Har aldrig behövt göra detta hos några andra siter. Vilken information på VISA kortet har jag rätt att dölja ? Ska man visa båda sidorna av kortet etc ?

Någon som råkat ut för detta ?

Och visst är jag väl egentligen skattepliktig på vinsten om jag tar ut från Pacific ?

 

 

Peace :heart:

Vll du ha ut pengar till Neteller så kan du kontakta supporten och fråga om det inte går att ordna utan insättning, men annars så gör du bara en miniinsättning som du tar ut sedan.

 

Om dom vill ha uppgifter av dig, vilket dom kräver om du ska ta ut mer än $10k så vill dom ha kopia på Visa, körkort/pass etc och en räkning som ditt namn och adress står på. Telefonräkning, hyresräkning eller liknande duger bra.

Du ska ta kopior på båda sidor av kortet, men du får dölja de åtta mittersta siffrorna om du vill. Inga märkvärdigheter och inget att vara orolig för.

 

Pacific är registrerat på Gibraltar så det är skattefritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tydligen inte ta ut till NETeller ändå, eftersom jag inte satte in via NETeller.

 

Jag har dock hört lite historier om att man måste skicka in bilder på sitt VISA och/eller körkort. Det är väl detta jag är mest "orolig" och skeptisk för.

Har aldrig behövt göra detta hos några andra siter. Vilken information på VISA kortet har jag rätt att dölja ? Ska man visa båda sidorna av kortet etc ?

Någon som råkat ut för detta ?

Och visst är jag väl egentligen skattepliktig på vinsten om jag tar ut från Pacific ?

 

 

Peace :heart:

Vll du ha ut pengar till Neteller så kan du kontakta supporten och fråga om det inte går att ordna utan insättning, men annars så gör du bara en miniinsättning som du tar ut sedan.

 

Om dom vill ha uppgifter av dig, vilket dom kräver om du ska ta ut mer än $10k så vill dom ha kopia på Visa, körkort/pass etc och en räkning som ditt namn och adress står på. Telefonräkning, hyresräkning eller liknande duger bra.

Du ska ta kopior på båda sidor av kortet, men du får dölja de åtta mittersta siffrorna om du vill. Inga märkvärdigheter och inget att vara orolig för.

 

Pacific är registrerat på Gibraltar så det är skattefritt.

 

Tack för informationen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...