Gå till innehåll

SAJT: PacificPoker.com


gdaily

Recommended Posts

Ok, nu hittade jag rätt programvara...

 

Men seriöst killar...Alla som klagar på utseendet?

 

Poker bord ska va enkelt, inte massa gubbar med hatt och massa krimskrams.

Tycker det är suveränt, enkelt och snabbt.

 

Testade everest poker och höll på att dö av leda, seeeeegt som f*n och pluttrigt med gubbar och blondiner :( .

 

Men tror jag aldrig möt så många fiskar, hoppas detta fortsätter för det har varit en grym eftermiddag/kväll, är som Svenska spel va första månaden.

 

Det enda jag saknar är att man inte kan anpassa storleken på fnönstrena... det är segt, borden är för stora för att kunna spela 4 bord /skärm om man inte har monsterupplösning.

 

 

1600x1200 är väl knappast monsterupplösning? känns som standar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 466
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, nu hittade jag rätt programvara...

 

Men seriöst killar...Alla som klagar på utseendet?

 

Poker bord ska va enkelt, inte massa gubbar med hatt och massa krimskrams.

Tycker det är suveränt, enkelt och snabbt.

 

Testade everest poker och höll på att dö av leda, seeeeegt som f*n och pluttrigt med gubbar och blondiner :( .

 

Men tror jag aldrig möt så många fiskar, hoppas detta fortsätter för det har varit en grym eftermiddag/kväll, är som Svenska spel va första månaden.

 

Det enda jag saknar är att man inte kan anpassa storleken på fnönstrena... det är segt, borden är för stora för att kunna spela 4 bord /skärm om man inte har monsterupplösning.

 

 

1600x1200 är väl knappast monsterupplösning? känns som standar

 

 

Ok... kändes för stort för att 1600X1200 skulle klara det. Sitter på en gammal laptop eftersom min nya pajjat, och den klarar inte 1600x1200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt problem som jag hade med att Handgrabber inte funkade efter ominstallation av windows har löst sig. Det tog en väldig tid innan han som skrivit programmet (Scott Webber) svarade på mina fyra mail. Då bad han om ursäkt för att det dröjt oc jag fich genast ett nytt Reg nr. Jag har varit i kontakt med honom tidigare och då har han alltid svarat snabbt och varit hjälpsam och intresserad. Det var nog bara ett undantag denna gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag satte in 400$ på Pacific förra veckan dels för att hämta bonusen och för att se om sidan var något att ha. Jag trivdes inte vidare bra och spelade bara 2-3 timmar på NL 25$. (Ingen stjärna precis.

 

Men men, jag bestämde mig för att ta ut pengarna och strunta i bonusen. Jag tog ut mina ca 400$ men kom sedan på att det var värt ett försök att försöka ta ut bonusen trots att den var långt ifrån clearad. Efter 3 dagar kom så 400$ till neteller igår och nu ikväll kom även de 100$, perfekt!

 

Om någon sitter i liknande sits, prova! De verkar inte ha någon vidare koll :)

 

För övrigt trivdes jag inte på sidan men kan inte riktigt säga varför.

 

Fråga mig inte vad meningen med inlägget är tack... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har just signat upp på Pacific och fått samma mail som en del andra om att de har låst mitt VISA-kort och att jag ska skicka in bild på det, mitt körkort och en räkning. Är detta något som måste göras, eller kan jag casha ut utan att låsa upp kortet? Känns lite skeptisk till själva mailet då jag fick spyware-varning när jag installerade klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...