Gå till innehåll

SAJT: PacificPoker.com


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 466
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nån mer än mig som har problem med att STÄNDIG bli sit out eller disconnected?

 

inte lite tiltad man blir på det!!

Jag hade det förr, men sen jag slutade med att spela på Pacific har problemet försvunnit...

 

Men allvarligt, Pacific är en skitsite med instabil klient, tveksam support och ett paradis för collusionspelare. Har spelat där periodvis för att jag gillade de långsamma "15 hands" ökningarna i deras SnG. Trodde att den nya versionen skulle vara bättre men nej. Det är väl chefens idiot till brorson eller nå't liknande som skriver koden till programmet. För självplågare endast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har mailat support o frågat va f-n det är frågan om och när dom kommer fixa detta..

 

hade ju även vart bra om man fick 60s extra när deras servrar muppar sig så man slipper auto folda AA när 3 pers går all-in

 

inget svar än

 

känner på mig att jag aldrig kommer få svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well done!

 

As a little token of our appreciation, on May 1, 2006 we credited your account with a $5 bonus!

Surprised? Well, you better get used to it! Keep playing at Pacific Poker and more of the same will follow!

 

 

Man tackar inte nej till 5 dollar i oväntad bonus - även om det inte är mycket att hänga i julgranen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är inte lätt att klara av på de lägr nivåerna, men eftersom du får den direkt att spela med efter du satt in dina första 400$ så spelar det inte så stor roll. Grinda på som vanligt och plocka ut överskottet på de 100$ du får i bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pacific fungerar faktiskt utmärkt för mig. Så många redan påpekat; oerhört mycket fisk, IMO så är där mest fisk på nätet, tillsammans med SS. Kör personligen CG på SS och SitNGo och MTT på Pacific. Det enda jag saknar är ngn form av ladders/rounders/pyramider där, det vore guld! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Neej! Att det inte gick att multitabla på Pacific var ju deras främsta feature! Folk som inte fattade att man kunde ha en annan klient igång parallellt satt och blev otåliga och gjorde borden härligt lösa. Dåliga spelare kommer inte alls att multitabla i samma utsträckning som de bra. Snittpotterna och Flop % har sjunkit markant.

Usch, min ljuva tid med 5BB/100 på Pacific är över :[

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite knepigt och hitta info om bonusen och hur många raked hands som behövs för att klara den på deras sida ?.

Någon som har länk eller info,hört att den ska vara lätt att klara.

 

Har kollat upp det. Man måste satsa 2000$ totalt för att cleara den.

Det går inte att se någonstans hur mycket man satsat utan man måste kontakta supporten för det. På deras hemsida står det att man har 90 dagar på sig, så den går fint att cleara även på 10NL bara man spelar regelbundet även om det naturligtvis tar mycket längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite knepigt och hitta info om bonusen och hur många raked hands som behövs för att klara den på deras sida ?.

Någon som har länk eller info,hört att den ska vara lätt att klara.

 

Har kollat upp det. Man måste satsa 2000$ totalt för att cleara den.

Det går inte att se någonstans hur mycket man satsat utan man måste kontakta supporten för det. På deras hemsida står det att man har 90 dagar på sig, så den går fint att cleara även på 10NL bara man spelar regelbundet även om det naturligtvis tar mycket längre tid.

 

Man får en bonus motsvarande 1 promille av vad man satsar i rakeback på Pacifc. Så när den bonusen är 2 dollar så har man satsat 2000 dollar.

 

Man behöver därför inte fråga utan kan se direkt hur stor del av bonusen man klarat av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite knepigt och hitta info om bonusen och hur många raked hands som behövs för att klara den på deras sida ?.

Någon som har länk eller info,hört att den ska vara lätt att klara.

 

Har kollat upp det. Man måste satsa 2000$ totalt för att cleara den.

Det går inte att se någonstans hur mycket man satsat utan man måste kontakta supporten för det. På deras hemsida står det att man har 90 dagar på sig, så den går fint att cleara även på 10NL bara man spelar regelbundet även om det naturligtvis tar mycket längre tid.

 

Man får en bonus motsvarande 1 promille av vad man satsar i rakeback på Pacifc. Så när den bonusen är 2 dollar så har man satsat 2000 dollar.

 

Man behöver därför inte fråga utan kan se direkt hur stor del av bonusen man klarat av.

 

Du pratar om en annan bonus vetgirig. First deposit bonusen är lite generösare.

Men det är helt riktigt. Man har redan betalt 100$ i rake när man får bonusen på 100$

Men det är väl kanske likadant med de flesta andra bonusar också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite knepigt och hitta info om bonusen och hur många raked hands som behövs för att klara den på deras sida ?.

Någon som har länk eller info,hört att den ska vara lätt att klara.

 

Har kollat upp det. Man måste satsa 2000$ totalt för att cleara den.

Det går inte att se någonstans hur mycket man satsat utan man måste kontakta supporten för det. På deras hemsida står det att man har 90 dagar på sig, så den går fint att cleara även på 10NL bara man spelar regelbundet även om det naturligtvis tar mycket längre tid.

 

Man får en bonus motsvarande 1 promille av vad man satsar i rakeback på Pacifc. Så när den bonusen är 2 dollar så har man satsat 2000 dollar.

 

Man behöver därför inte fråga utan kan se direkt hur stor del av bonusen man klarat av.

 

Du pratar om en annan bonus vetgirig. First deposit bonusen är lite generösare.

Men det är helt riktigt. Man har redan betalt 100$ i rake när man får bonusen på 100$

Men det är väl kanske likadant med de flesta andra bonusar också.

 

 

 

 

Jag talar om första insättningsbonusen och rakebackbonusen(man får båda samtidigt).

Så återingen - när rakebackbonusen är 2 dollar

så har man spelat för 2000 dollar och klarat av sin insättningsbonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag satte in 400 dollar idag och fick bounus direkt på 25%, dvs 100 dollar in på poker kontot. Det var dock min första insättnings bonus och inte behövde jag spela några händer heller.

 

Pacific betalar utbonusen direkt som du är kvalificerad för den.

 

Du behöver dock ändå spela för $2000 innan du kan ta ut bonusen.

 

 

Du kan inte ta ut bonuspengarna från Pacific innan du omsatt beloppet och de kommer automatiskt att ta tillbaka pengarna från ditt konto om du inte omsätter beloppet under de 90 dagar du har på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag satte in 400 dollar idag och fick bounus direkt på 25%, dvs 100 dollar in på poker kontot. Det var dock min första insättnings bonus och inte behövde jag spela några händer heller.

 

Pacific betalar utbonusen direkt som du är kvalificerad för den.

 

Du behöver dock ändå spela för $2000 innan du kan ta ut bonusen.

 

 

Du kan inte ta ut bonuspengarna från Pacific innan du omsatt beloppet och de kommer automatiskt att ta tillbaka pengarna från ditt konto om du inte omsätter beloppet under de 90 dagar du har på dig.

 

japp..du hade helt rätt tyvärr..märkte det när jag försökte ta ut allt nyss..gick fan inte.. :evil:

Någon som vet hur man kan spela flera bord samtidigt här då?? jag lyckas inte ordna så att det går och inte hittar jag ngt uppdaterad ny poker klient heller.

 

mvh

 

Bigbronko

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp..du hade helt rätt tyvärr..märkte det när jag försökte ta ut allt nyss..gick fan inte.. :evil:

Någon som vet hur man kan spela flera bord samtidigt här då?? jag lyckas inte ordna så att det går och inte hittar jag ngt uppdaterad ny poker klient heller.

 

mvh

 

Bigbronko

Ladda ner klienten från hemsidan, får du gamla klienten så avinstallera och ta ned den på nytt.

Tydligen lite av ett lotteri vilken klient man får när man tar hem den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte casha ut lite och undrar nu vilket sätt som är fördelaktigast. Har satt in via VISA för drygt 1,5 år sen och bara tagit ut en gång tidigare och då tillbaka till VISA-kortet, samma belopp som jag satte in. Vad innebär wire transfer resp. bank draft? Att läsa cash out policyn gör mig inte ett dugg klokare... Kan någon upplysa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte casha ut lite och undrar nu vilket sätt som är fördelaktigast. Har satt in via VISA för drygt 1,5 år sen och bara tagit ut en gång tidigare och då tillbaka till VISA-kortet, samma belopp som jag satte in. Vad innebär wire transfer resp. bank draft? Att läsa cash out policyn gör mig inte ett dugg klokare... Kan någon upplysa mig?

 

 

Det smartaste och smidigaste sättet är att ta ut pengarna på samma sätt du satte in dom.. Tar tydligen en jävla tid att få pengarna bara på pacific poker..upp till tio dagar sa de medans det max tar 2-3 dagar på P.P med samma utbetalnings sätt dvs VISA.

 

mvh

 

Bigbronko

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket av de alternativ som jag angav är det då? Wire transfer eller bank draft? Borde jag se fler alternativ i klienten om jag vill få pengarna tillbaka på mitt bankkonto som VISA-kortet är kopplat till eller är det ett av alternativen jag redan ser? I så fall vilket...?

 

Någon som vet och kan förklara för en okunnig typ som jag? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...