HeyJohan Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 mdmar: Erbjudandet gäller fortfarande och när jag provar så fungerar länkarna alldeles utmärkt. Klicka på bannern ovan och därefter på länken i vår text så ska du komma rätt. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mdmar Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Tjena Johan! Jo, det funkade för mig nu också - gott! Har signat mig nu, men fick ett annat problem:) Kan inte ladda ned klienten?! LMAO Händer ingenting när jag klickar - u know why perhaps? /md Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unis Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Meddelande raderat av mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jemten Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Det har nu gått 1½ månad sen jag registrerade mig, men jag har inte sett nån bonus trots nästan 3000 inspelade poäng. Börjar fundera på om jag inte skrev in fel sign-up kod eller nåt, går detta att få reda på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tokgd Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Hur ser jag om jag har bonusen innestående.. hur vet jag att om jag sätter in 200E, att jag kan sedan kan cleara bonusen.. Vet inte om jag gjorde rätt när jag registrerade mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trippin Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 Jag reggade mig den 17 oktober och clearade de 2000 VIP tre dagar senare. Runt den 17 nov mailade jag supporten och frågade om de kunde betala ut bonusen "i förskott" för att slippa vänta de extra 30 dagarna. Svaret var att det sker automatiskt men nu har det gått 61 dagar (!!!! ) och ännu ingen bonus i sikte... HeyHjälp pleeease! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 jemten: Om du inte har PM:at mig redan så gör det och återberätta ditt problem samt lägg till ditt användarnamn så ska jag kolla vad det beror på. tokgd: Man kan inte se pending bonus i klienten eller cashieren, men PM:a mig ditt användarnamn så ska jag bekräfta det åt dig. Trippin: Katastrof. Visst har du ett liknande användarnamn hos oss? Du har inte fått pengarna än va? Ska jag sparka till supporten? Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trippin Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Trippin: Katastrof. Visst har du ett liknande användarnamn hos oss? Du har inte fått pengarna än va? Ska jag sparka till supporten? Mvh Johan Det har ordnat sig Johan men tack! Jag skickade en krävande förfrågan igår kväll och fick ett ursäktande svar och pengarna på kontot i morse. Var lite angelägen iom julhandeln bara... Har desutom hunnit fördubbla bonusen under dagen så idag skiner solen! God Jul och tack för julbordet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Y3a Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Bonusen var giltig till den 31 dec?,,, hmm om man reggar sig nu vilka länkar ska man använda sig av för att ha tillgång till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Använd länken här på forumet så ska det inte vara några som helst problem att regga sig för bonusen. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts