Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!

Recommended Posts

Postad

striker: På lördag 19.00 kommer en lista att sammanställas på alla som ska ha de extra VIP-poängen. Räkna sen med 2 arbetsdagar innan de har kommit in på alla konton.

Det borde gå att se att de förts in. Återkommer med instruktioner hur.

Mvh Johan

• Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Tja ...

Hur gör man för att föra över med internet bank till Heypoker?? ska man använda sig av betalning eller överföring ?? Jag har försökt med båda men det står att det är fel på kontonumret hela tiden som man får från heypoker.com jag har testat med både SEB och NORDEA.

Postad

HEYJOHAN

Jag har lirar ihop ca260 vip och jag undrar när man få sina 20€ i mitt fall.

eller får jag dem när tiden för bonusen gått ut?

såg en kontig sak idag när jag kolla min cashiser. den visade dubbla det jag har på mitt heypoker konto. två minuter senare när jag kollade igen så var det tillbaks till det riktiga som jag hade innan.

jag trodde att det var den bonus jag hade clearat med det var ju mer ön jag hade lirat ihop till så jag blev lite "skummifierad"

Postad

Hej!

Signade upp på heypoker idag via länken "poker på nätet". Där står att man får 300 VIP-poäng om man signar upp sig via pf.nu. Men när jag kollar en annan tråd på forumet står det att detta bara gäller tom 17/9. Är erbjudandet förlängt eller vad gäller?

Postad

troop: Klart jag kan det! :)

Du är med på listan över de som ska få VIP-poäng och just nu håller vi på att kreditera alla på listan med deras poäng. Vi räknar med att alla ska ha fått sina VIP-poäng insatta senast på onsdag.

Mvh Johan

Postad
schenker: Vi håller på att kreditera alla konton VIP-poängen just nu. Alla ska ha fått sina VIP-poäng senast onsdag.

Mvh Johan

Tack för MYCKET snabbt svar!

Hade du orkat klicka på "Föregående sida" och orkat läsa där så hade du fått ett ännu snabbare svar!