Markus8000 Postad Söndag kl 04:08 Rapport Postad Söndag kl 04:08 42 minuter sedan, säger Fillen3 : Haha va? Jag har ju krossat i många år Har alltid sett dig som tiltguden deluxe Vad fint Fillen! Bra du krossar ❤️ 1 Citera
brusig1 Postad Söndag kl 12:15 Rapport Postad Söndag kl 12:15 (redigerade) Krossat i många år på lowstakes svs och förolämpa en senior som spelar på hobbynivå.. pf is so back Markus tjänar säkert mer pengar på vanligt jobb än 95% av svs regs Redigerad Söndag kl 12:16 av brusig1 2 1 1 Citera
killerwolf2 Postad Söndag kl 12:21 Rapport Postad Söndag kl 12:21 (redigerade) 6 minuter sedan, säger brusig1 : Krossat i många år på lowstakes svs och förolämpa en senior som spelar på hobbynivå.. pf is so back Markus tjänar säkert mer pengar på vanligt jobb än 95% av svs regs men kan markus bo i en tvåa på 50kvm med två katter och sitta i pyjamas byxor med pissdunk bredvid sig hela dagarna är frågan! edit: är det en söndersutten markus eller en gamingstol som gäller för SvS-reggen? Redigerad Söndag kl 12:23 av killerwolf2 2 1 Citera
Fiskpinnen Postad Söndag kl 12:52 Rapport Postad Söndag kl 12:52 Den här bloggen hade jag missat, kul med "ny" för mig! Läst ikapp och följer nu med spänning! Citera
Markus8000 Postad Söndag kl 13:31 Rapport Postad Söndag kl 13:31 1 timme sedan, säger brusig1 : Krossat i många år på lowstakes svs och förolämpa en senior som spelar på hobbynivå.. pf is so back Markus tjänar säkert mer pengar på vanligt jobb än 95% av svs regs Well, jag har testat tjäna massa pengar och har även kört tidningar 6 dagar i veckan för typ 12 lax i plånkan som 42-åring. Önskar verkligen alla att testa den upplevelsen och byta till nåt man tycker är viktigt. För mig är poker på kul men märker att många är så himla mycket bättre numera. 55 minuter sedan, säger killerwolf2 : men kan markus bo i en tvåa på 50kvm med två katter och sitta i pyjamas byxor med pissdunk bredvid sig hela dagarna är frågan! edit: är det en söndersutten markus eller en gamingstol som gäller för SvS-reggen? Dunken låter riktigt vidrig men kan köpa. Jag har själv tagit med datorn i knät för att kunna klicka vidare. Du må tro min Malin ber extra i kyrkan. Hon tycker det är kul att säga ”spela roland” i stället för spela roll. Fortfarande. Sån nörd är hon. 3 Citera
Markus8000 Postad Söndag kl 14:08 Rapport Postad Söndag kl 14:08 Fillen får ursäkta så klart då det är hans dagbok. Kanske lite mer hens är min känsla, men ändå. 2 Citera
Fillen3 Postad Måndag kl 05:37 Författare Rapport Postad Måndag kl 05:37 15 timmar sedan, säger Markus8000 : Fillen får ursäkta så klart då det är hans dagbok. Kanske lite mer hens är min känsla, men ändå. Bara kul läsning, skriv så mycket du vill❤️ Citera
sackke Postad Måndag kl 07:30 Rapport Postad Måndag kl 07:30 Är det någon annan som har fått kraftigt begränsad speltid? Jag fick det precis efter att ha blivit ombedd att göra ett ”självtest” på Svenska Spel. Jag svarade 0 på alla frågor, men tydligen ansågs det inte vara realistiskt. De sa också att de just nu granskar spelare, och att de som inte har gjort självtestet – eller som har svarat för lågt – riskerar avstängning eller kraftigt begränsad speltid. Så ett tips: gör självtestet och svara typ 4–7 på frågorna om ni inte vill riskera samma öde som jag. 2 Citera
Fillen3 Postad Måndag kl 14:36 Författare Rapport Postad Måndag kl 14:36 7 timmar sedan, säger sackke : Är det någon annan som har fått kraftigt begränsad speltid? Jag fick det precis efter att ha blivit ombedd att göra ett ”självtest” på Svenska Spel. Jag svarade 0 på alla frågor, men tydligen ansågs det inte vara realistiskt. De sa också att de just nu granskar spelare, och att de som inte har gjort självtestet – eller som har svarat för lågt – riskerar avstängning eller kraftigt begränsad speltid. Så ett tips: gör självtestet och svara typ 4–7 på frågorna om ni inte vill riskera samma öde som jag. Hur många timmar får du spela? Citera
peekka Postad Måndag kl 17:04 Rapport Postad Måndag kl 17:04 9 timmar sedan, säger sackke : Är det någon annan som har fått kraftigt begränsad speltid? Jag fick det precis efter att ha blivit ombedd att göra ett ”självtest” på Svenska Spel. Jag svarade 0 på alla frågor, men tydligen ansågs det inte vara realistiskt. De sa också att de just nu granskar spelare, och att de som inte har gjort självtestet – eller som har svarat för lågt – riskerar avstängning eller kraftigt begränsad speltid. Så ett tips: gör självtestet och svara typ 4–7 på frågorna om ni inte vill riskera samma öde som jag. Känns mer som ett desperat meddelande för att få bort regs från sajten mtp att det har spammats i alla trådar 😅 1 1 Citera
sackke Postad Måndag kl 23:41 Rapport Postad Måndag kl 23:41 9 timmar sedan, säger Fillen3 : Hur många timmar får du spela? 4 i veckan. 12 i månaden 🎉 2 Citera
sackke Postad Måndag kl 23:41 Rapport Postad Måndag kl 23:41 6 timmar sedan, säger peekka : Känns mer som ett desperat meddelande för att få bort regs från sajten mtp att det har spammats i alla trådar 😅 Hahah, I wish… Citera
Fillen3 Postad igår kl 07:43 Författare Rapport Postad igår kl 07:43 8 timmar sedan, säger sackke : 4 i veckan. 12 i månaden 🎉 Va nää? Visa screenshot Citera
killerwolf2 Postad igår kl 09:23 Rapport Postad igår kl 09:23 9 timmar sedan, säger sackke : 4 i veckan. 12 i månaden 🎉 undrar om idle tid i lobbyn räknar in..... man glömmer ju skiten på tills man blir utloggad 24/7 Citera
Rhetoric Postad igår kl 16:24 Rapport Postad igår kl 16:24 7 timmar sedan, säger killerwolf2 : undrar om idle tid i lobbyn räknar in..... man glömmer ju skiten på tills man blir utloggad 24/7 Det gör det. Även tiden du är inloggad på svenskaspel.se. Citera
isac lundkvist Postad igår kl 20:12 Rapport Postad igår kl 20:12 Jag fick 5 timmar.. Helt bedrövlig grej. flyttade hela rullen direkt. Citera
Fillen3 Postad 17 timmar sedan Författare Rapport Postad 17 timmar sedan 9 timmar sedan, säger isac lundkvist : Jag fick 5 timmar.. Helt bedrövlig grej. flyttade hela rullen direkt. Haha fyfan, blir flytt då. Lika bra att bojkotta skiten om dom ska hålla på såhär Citera
Pokergod1 Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 17 timmar sedan, säger isac lundkvist : Jag fick 5 timmar.. Helt bedrövlig grej. flyttade hela rullen direkt. Fick du 5 timmar per dag, vecka, månad? de flesta har väl fått en tidsgräns per dag och vecka men ingen per månad. Citera
sackke Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan Den 2026-01-06 kl 08:43, säger Fillen3 : Va nää? Visa screenshot Här… tkr det är sjukt att man måste svara ”ärligt” på självtestet. Fick ingen annan anledning än det. 8 Citera
AmyWinehouse Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Och jag tyckte min begränsning på 5 timmar/dag och 80 timmar i månaden var orimlig. Jösses. Citera
Pokergod1 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Ja den begränsning kan fan inte vara tillåten? Citera
Ola Brandborn Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Ställ frågan hur de tänker att ni ska kunna spela pokertävlingar, typ "Poker-SM" med en timmes begränsning. Ska inte den tävlingen vara öppen för alla spelare? Byt sedan sajt till någon som bryr sig om spelarna *host host* Citera
KlonkSteve Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan (redigerade) Det är ju helt barockt. Menar, i grunden tycker ju jag att alla ska få göra hur de vill med sina pengar och sin tid, men jag kan väl någonstans kompromissa med tanken om att det ska finnas någon form av begränsning i hur mycket pengar man ska kunna blåsa på gambling. Av samma anledning som vi har att det finns regler för att en bank inte ska kunna låna ut hur mycket som helst, till vilken ränta som helst, att man inte tillåts låna hela beloppet för ett hus utan måste ha en viss procent själv osv osv. Att då ha begränsningar över hur mkt pengar man får sätta in, och vill man sätta in över en viss gräns, Ja då måste man visa saldo eller inkomst som backar upp i sättningen. Det missgynnar mig som pokerspelare, då begränsningar i pengaflöde påverkar värdet på borden, men fiiiiiiiine, jag köper det någonstans. Men tidsbegränsningar? Begränsningar hur mkt man får förlora per dag/vecka/månad? En begränsning för insättning är ju allt som behövs, det i sig reglerar ju vad folk i slutändan kan förlora. Sen om jag vill förlora det över 47 min på högre stejks med 8 st Arboga innan för västen, eller över 6 månader när jag grindar seriöst, det ska väl både Svs och staten skita i. Ursäkta ranten, blir bara så jäkla annoyed över denna typen av ogrundat förmynderi. 😤😤😤😤 Redigerad 3 timmar sedan av KlonkSteve Stavfel 2 Citera
afghan_balla Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Hur länge har ni fått låsta gränser? Är det fortfarande 6 månader dom kör? Riktigt trist att höra... Citera
AmyWinehouse Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 13 minuter sedan, säger afghan_balla : Hur länge har ni fått låsta gränser? Är det fortfarande 6 månader dom kör? Riktigt trist att höra... Ett år för min del. Blev haffad i slutet på sommaren efter att ha spelat närmare 100k händer på 2 veckor då jag var sjuk och inte hade något annat att göra. Kan tycka vad jag gör med min tid är min ensak. 2 Citera
Recommended Posts