Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
2 timmar sedan, säger Johan_Beta :

Jag levde på lånad tid. 

Hoppas att Mohamad köpte en riktigt fet guldlänk för pengarna så att robusten inte var helt förgäves.

Kan berätta för er att jag brände alla pengarna via Aftonbladet+ länk. Ni som vet ni vet. 

Har nu påbörjat en ny resa på NL20, vi hörs! 

• Like 1
  • Haha 1
Postad
8 timmar sedan, säger soldado9 :

Ah eller att jag inte har så mycket för att dela med mig av mitt liv för människor som bara finner glädje genom andras misslyckande. Hur mår du egentligen? 

Det kanske du borde tänkt på innan du sitter och hetsar på ett pokerforum över hur många antal BB varje spelare väljer att köpa in för.

Du har även betett dig som en liten h-unge på och utanför borden, så att folk glädjes över att du blev gulad var rätt väntat och förtjänat. 

Postad
32 minuter sedan, säger Färgadstege :

Kan berätta för er att jag brände alla pengarna via Aftonbladet+ länk. Ni som vet ni vet. 

Har nu påbörjat en ny resa på NL20, vi hörs! 

Säg till nästa gång du ska gula honom igen så man kan få sitta på railen och njuta.

Postad
1 timme sedan, säger RuoXuan :

Det kanske du borde tänkt på innan du sitter och hetsar på ett pokerforum över hur många antal BB varje spelare väljer att köpa in för.

Du har även betett dig som en liten h-unge på och utanför borden, så att folk glädjes över att du blev gulad var rätt väntat och förtjänat. 

Hur gör man det på borden? Och återigen, hur mår du? 

Postad (redigerade)
1 timme sedan, säger soldado9 :

Hur gör man det på borden? Och återigen, hur mår du? 

Så du förnekar alltså inte att du maniskt suttit och hetsat här på PF i din DB (det går att läsa för den som är intresserad) för hur många BB jag köper in för. Då är vi överens om en sak i alla fall. 

Och nu vill du ta på dig offerkoftan när jag gläds över att någon totalt körde över dig HU. 

Ditt patrask, du är en liten vek och osäker individ som försöker framstå som skitball men sen när det hettade till sprang du iväg med din lilla ham noi mellan benen.

SITT NER, din pajas.

Redigerad av RuoXuan
Postad
42 minuter sedan, säger RuoXuan :

Så du förnekar alltså inte att du maniskt suttit och hetsat här på PF i din DB (det går att läsa för den som är intresserad) för hur många BB jag köper in för. Då är vi överens om en sak i alla fall. 

Och nu vill du ta på dig offerkoftan när jag gläds över att någon totalt körde över dig HU. 

Ditt patrask, du är en liten vek och osäker individ som försöker framstå som skitball men sen när det hettade till sprang du iväg med din lilla ham noi mellan benen.

SITT NER, din pajas.

Patrask, vek och pajas? Du har inga fler personangrepp du kan skriva när du väl är igång? Pajas och patrask kan jag köpa. Men vek köper jag inte,  dig hade jag käkat till frukost lilla gubben.

Postad
2 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Rutan, martial art specialty: Judo, Sambo

Soldado, martial art specialty: storkukslugn

Tillbaka på norrländska hemmaisen. Fick precis skjortorna sålda på tradera. Im good to go! 

Nu lämnar vi sandlådan och tar av oss vuxenblöjorna och blickar framåt, tycker jag. 

• Like 3
Postad
17 minuter sedan, säger soldado9 :

Tillbaka på norrländska hemmaisen. Fick precis skjortorna sålda på tradera. Im good to go! 

Nu lämnar vi sandlådan och tar av oss vuxenblöjorna och blickar framåt, tycker jag. 

Inte utan att man blir nyfiken på ditt emoji-game 🥸 

Postad
8 minuter sedan, säger Dachrimannen1 :

@soldado9 Har du stor dachri?

Har alla strul med klienten atm?

Ja, det verkar så. Jag gick in på SvS web och möttes av en popup där det stod att de har problem med pokern och jobbar på det.

Postad
5 timmar sedan, säger soldado9 :

Jag behåller gärna min vuxenblöja på så jag slipper strula med PET-flaskan när jag grindar, annars bra idé!

Postad

jag missade åren 2011-2021 på pf och grinder verkar lämnat ett avtryck. minns honom från raph darkos discord och hade jag känt till att det var en sådan legend hade jag varit mer starstruck

Postad
13 minuter sedan, säger lamern :

jag missade åren 2011-2021 på pf och grinder verkar lämnat ett avtryck. minns honom från raph darkos discord och hade jag känt till att det var en sådan legend hade jag varit mer starstruck

Du behöver inte oroa dig, tillsynes verkar det som han beter sig exakt likadant här på forumet 13 år senare.

Postad
1 timme sedan, säger brusig1 :

Du behöver inte oroa dig, tillsynes verkar det som han beter sig exakt likadant här på forumet 13 år senare.

Du behöver dock oroa dig för med dina 50kg hade till och med Greta Thunberg brutit dig på mitten.

Postad
40 minuter sedan, säger RuoXuan :

Du behöver dock oroa dig för med dina 50kg hade till och med Greta Thunberg brutit dig på mitten.

Älskar självdistansen, ett relativt väluppskattat skämt får dig att dela ut ett hot direkt. Någon del av dig fattar ju hur sjukt orimlig du är mtp du konstant gör nya konton, men sen slutar det ändå med hot och gapande varje gång. Det och skämta om ditt minbuyin är no go zone. 

Postad
1 timme sedan, säger brusig1 :

Älskar självdistansen, ett relativt väluppskattat skämt får dig att dela ut ett hot direkt. Någon del av dig fattar ju hur sjukt orimlig du är mtp du konstant gör nya konton, men sen slutar det ändå med hot och gapande varje gång. Det och skämta om ditt minbuyin är no go zone. 

Förstår att du måste hävda dig bakom din skärm för irl hade du inte sagt ett ord framför mig eller någon annan. Det vet alla.

Men ser man ut som du gör, 50kg skin och ben med ett hårfäste bak i nacken så förstår jag att du inte har det lätt att få någon respekt någon annanstans än på ett dött pokerforum.

TOP G OVER AND OUT

Vi laddar inte upp bilder på andra forumanvändare och outar dem.

FYP:
TOP G OVER AND BANNED (till efter nyår)
/mod

Postad (redigerade)
2 timmar sedan, säger RuoXuan :

Känns som hela mittensystemet pajar om man blir bruten på mitten. Kan inte finnas någon möjlighet till comeback efter det

Redigerad av Johan_Beta
Postad
6 timmar sedan, säger brusig1 :

Förr i tiden fanns det PF-meetups som var julbord, nu borde det styras upp en PF Fight Night. Längst upp på kortet är Ruo/Grinder vs soldado.

Fight Night i all ära men ett riktigt blött julbord på Grand har också kvaliteter. Solle beställer in lutfisk såklart