Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker! #2


Animaniac

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man andvänder HH-getter som var 60e sekund laddar ner HHs som sparas i ett fint text dokument. Efter det så andvänder du B2B converter som gör dina HH's PT-vänliga sen är det bara att trycka in dem i Pokertracker!

 

Kort å gott :)

 

 

Vart kan man tanka HH-getter och b2b converter ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SQLite conflicterrors, det problemet har jag när jag ska köra både Prima och Eurobet och det ska lösas på det här sättet säger Pat.

 

Playing at both Prima/Ladbrokes and PokerRoom?

 

Quote:

 

Download this file - http://www.pokertracker.com/sqlite3odbc.exe to your computer. Double click on the file to install the drivers.

 

Then, download the 2 files below directly into your c:\windows\system32 folder (replacing the files already there)...

 

http://www.pokertracker.com/sqliteodbc.dll

http://www.pokertracker.com/sqliteodbcu.dll

 

Första filen går bra att ladda hem men dom andra 2 vet varken jag eller datorn vilket program man ska öppna dom med, vore tacksam om nån klok människa kan hjälpa mig med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kör playcheck på bet365 klienten
Fel, gör inte det. Använd auto import featuren som PT har.

 

det blir error med auto import, alltså PT tar itne imot några händer..

 

 

sparas händerna automatiskt från bet365?

 

jag har provat att exportera händer till min dator och trycka in dom i pt, men det blir error då också.. (*.txt) :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får inte PT att funka med partypokers turneringar.

 

Jag kan se info om varje enskild spelare men när jag öppnar turneringen i gametime så har alla ***/***/*** i stats. Och gametime+ hittar inte ens bordet.

 

Är i desperat behov av hjälp. För jag tänkte vinna Partys $50K freeroll som pågår nu.

 

/Balobas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Spelar för tillfället på Eurobet och oavsett om det är SH eller FR så klumpas alla hh's tillsammans under nivån 1$ NL.

 

Undrar om det skulle vara möjligt att separera dessa så att ens stats visas under skilda beteckningar (såsom 5-max, 6-max osv)?

 

Vet att det finns något filter för att gömma vissa händer beroende på hur många som satt på bordet. Detta påverkar dock bara vilka händer som visas under "known start hands" och inte andra som win rate etc ...

 

Nån som vet hur man skulle kunna fixa detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ssmhorb - det finns en speciell prima poker auto import som funkar. Ja dom sparas automatiskt. Du måste ha installerat de sql-drivarna som beskrivs i instruktionerna (help) för prima autoimport.

 

jag installerade http://www.pokertracker.com/sqlite3odbc.exe som du sa, men det blir ingen skillnad.

 

blir error då också....

 

kan inte fatta varför det inte fungerar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man multi tablar (3 -4 bord )blir hours räkningen buggade i PT eller är det bara jag som spelar mycket mer än jag tror??! :?
Det finns en knapp i högra hörnet i session summaryn under fliken session notes som heter Show true hourly win rate. Då blir det rätt.

Jag har ett problem. Jag köpte PT igår använde min reg. code idag. Sen när jag starta upp PT igen efter att jag stängt ner det. Hade det en ny Product ID :/. Verkligen konstigt. Har det hänt någon förut? Fixar supporten det om jag mailar?

EDIT:

Supporten fixade det, riktigt fin support där :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...