Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker! #2


Animaniac

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fungerar PT tillsammans med Unibet och 24h? Man vill ju inte köpa något som man inte kan använda.
Nja, det kan du, men inte särskilt smidigt för tillfället, dock har Pat börjat jobba på att PT skall kunna läsa b2b inom kort.

 

nån som kan svara på ifall PT funkar då man använder sig av ladbrokes miniview borden.
Ja det går...

 

skriva en snabb guide hur man kommer igång
http://web.telia.com/~u90118138/pt.htm
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två snabba frågor till :-)

 

Fråga1.

Apropå scheman som man laddar ner för att "auto-rate" spelare, var laddar jag ner ett riktigt bra FL-schema? Fanns ju ett på din sida baller, är det det som gäller eller finns det något bättre du kan rekomendera?

 

Fråga2.

När man väl laddat ner det här schemat och kör på det. Säg att det då dyker upp ett bättre som man hellre vill använda. Går det att byta ut det då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga ang. Pokermods. Vet inte om det blir off-topic nu, men det hör ju trotws allt till hela paketet PT, PokerAce etc. Laddade ner lite olika från pokermods.com och testade runt lite. En sak som besvärar mig är att det blir som en "rektangel" runt spelaren med orginalfärgen från siten. Det är inget som går att ordna eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUr gör man för att lägga in senaste patchen? Jag zippar upp den i samma mapp som jag har PT i. Tror den heter typ Poker Tracker V2 men det står fortfarande PT 2.08.02 i menyn.

 

Jag sätter en krona på att du zippar upp patchen i fel mapp. Standarden är att den lägger sig i typ: C:\program files\ pokertracker v2. Du har säkert din PT i C:\program\pokertacker v2. Om detta inte är fallet så är jag skyldig dig en krona plus att jag tyvärr inte kan hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUr gör man för att lägga in senaste patchen? Jag zippar upp den i samma mapp som jag har PT i. Tror den heter typ Poker Tracker V2 men det står fortfarande PT 2.08.02 i menyn.

 

Jag sätter en krona på att du zippar upp patchen i fel mapp. Standarden är att den lägger sig i typ: C:\program files\ pokertracker v2. Du har säkert din PT i C:\program\pokertacker v2. Om detta inte är fallet så är jag skyldig dig en krona plus att jag tyvärr inte kan hjälpa dig.

 

Tack. Blir det nu jag som är skyldig en krona?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var tvungen att installera om min klient (Royal Vegas Poker). Jag sparade min GameHistory i en annan mapp. Sedan glömde jag att lägga in den i RVP-mappen, så nu har jag två filer med statistik. Hur gör jag för att få allt i en fil?

(Min fråga är kanske identisk med Brezz men jag ställer den eftersom jag inte är säker på om vi har samma problem).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...