bzkt Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Går det att "merga" nivåer? "$1/2" och "$1/2 6-max", irriterande, vill ha dem i samma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tamdam Postad 8 December , 2005 Rapport Share Postad 8 December , 2005 Hur fungerar det egentligen med PokerRoom's 5-manna? Ska man göra om dem till 6-max eller finns det något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supah Postad 8 December , 2005 Rapport Share Postad 8 December , 2005 Man andvänder HH-getter som var 60e sekund laddar ner HHs som sparas i ett fint text dokument. Efter det så andvänder du B2B converter som gör dina HH's PT-vänliga sen är det bara att trycka in dem i Pokertracker! Kort å gott Vart kan man tanka HH-getter och b2b converter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ssmhorb Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 D:\poker\Prima Bet365\dec09.txt : Unable to get the game date(3) for game # 599547635 Blir error på alla (ovanför) när jag importerar hh.. varför då? jag kör playcheck på bet365 klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 jag kör playcheck på bet365 klienten Fel, gör inte det. Använd auto import featuren som PT har. Vart kan man tanka HH-getter och b2b converter ? HH-getter har en tråd här i studiegruppen länkar osv finns där. b2b converter behöver du egentligen inte, men annars på PT-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 SQLite conflicterrors, det problemet har jag när jag ska köra både Prima och Eurobet och det ska lösas på det här sättet säger Pat. Playing at both Prima/Ladbrokes and PokerRoom? Quote: Download this file - http://www.pokertracker.com/sqlite3odbc.exe to your computer. Double click on the file to install the drivers. Then, download the 2 files below directly into your c:\windows\system32 folder (replacing the files already there)... http://www.pokertracker.com/sqliteodbc.dll http://www.pokertracker.com/sqliteodbcu.dll Första filen går bra att ladda hem men dom andra 2 vet varken jag eller datorn vilket program man ska öppna dom med, vore tacksam om nån klok människa kan hjälpa mig med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Du skall inte öppna dom. Du skall ladda ner dom. Högerklicka och välj spara som. Sen placerar du dem i följande mapp/path: c:\windows\system32 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 ok tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ssmhorb Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 jag kör playcheck på bet365 klienten Fel, gör inte det. Använd auto import featuren som PT har. det blir error med auto import, alltså PT tar itne imot några händer.. sparas händerna automatiskt från bet365? jag har provat att exportera händer till min dator och trycka in dom i pt, men det blir error då också.. (*.txt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 ssmhorb - det finns en speciell prima poker auto import som funkar. Ja dom sparas automatiskt. Du måste ha installerat de sql-drivarna som beskrivs i instruktionerna (help) för prima autoimport. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Jag lirar på b2b och använder HHGetter. Går det att överföra info om motspelarna så att de blir som notes. Typ att det står flops seen % osv....? hoppas ni fattar vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Jag får inte PT att funka med partypokers turneringar. Jag kan se info om varje enskild spelare men när jag öppnar turneringen i gametime så har alla ***/***/*** i stats. Och gametime+ hittar inte ens bordet. Är i desperat behov av hjälp. För jag tänkte vinna Partys $50K freeroll som pågår nu. /Balobas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Tja! Spelar för tillfället på Eurobet och oavsett om det är SH eller FR så klumpas alla hh's tillsammans under nivån 1$ NL. Undrar om det skulle vara möjligt att separera dessa så att ens stats visas under skilda beteckningar (såsom 5-max, 6-max osv)? Vet att det finns något filter för att gömma vissa händer beroende på hur många som satt på bordet. Detta påverkar dock bara vilka händer som visas under "known start hands" och inte andra som win rate etc ... Nån som vet hur man skulle kunna fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Bevarar min egen fråga ... Såg att man under utilities/database maintenance/6-max kunde fixa så att sessionerna där det var 6 pers eller mindre betecknades som 6-max (1$ NL). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 stugan - går tyvärr inte i nuläget. Har för mig att notes sparas centralt i B2bs server därför kan PT inte programmeras för denna typ av funktion. Baloobas - Tveksam om GT+ stödjer turnerings stats, vet att PA Hud gör det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ssmhorb Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 ssmhorb - det finns en speciell prima poker auto import som funkar. Ja dom sparas automatiskt. Du måste ha installerat de sql-drivarna som beskrivs i instruktionerna (help) för prima autoimport. jag installerade http://www.pokertracker.com/sqlite3odbc.exe som du sa, men det blir ingen skillnad. blir error då också.... kan inte fatta varför det inte fungerar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 ssmhorb - vilken version av Pt använder du? Var kollar du efter händer med auto importen? och hur ser erroret ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Får bara fel när jag ska importera B2B händer. Antingen att den inte kan räkna hur många chip spelarna har eller, att de inte kan läsa nivån !?! vad gör jag för fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Får bara fel när jag ska importera B2B händer. Antingen att den inte kan räkna hur många chip spelarna har eller, att de inte kan läsa nivån !?! vad gör jag för fel ? Beror det på att du inte låter PT byta till Amerikanska inställningar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 jo precis så var det ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pigpower Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Om man multi tablar (3 -4 bord )blir hours räkningen buggade i PT eller är det bara jag som spelar mycket mer än jag tror??! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alve Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Om man multi tablar (3 -4 bord )blir hours räkningen buggade i PT eller är det bara jag som spelar mycket mer än jag tror??! Det finns en knapp i högra hörnet i session summaryn under fliken session notes som heter Show true hourly win rate. Då blir det rätt. Jag har ett problem. Jag köpte PT igår använde min reg. code idag. Sen när jag starta upp PT igen efter att jag stängt ner det. Hade det en ny Product ID . Verkligen konstigt. Har det hänt någon förut? Fixar supporten det om jag mailar? EDIT: Supporten fixade det, riktigt fin support där . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slice74 Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Hej! Går det att få hand histories från b2b (martins poker) mer än de senaste 50. Jag har spelat där sen början av november och skulle vilja ha mina händer där från start och lägga in i PT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 mer än de senaste 50 Troligen inte, då måste supporten skicka dom till dig via mail. Inte så troligt att du lyckas få dom att göra det, tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larsson85 Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 Är på väg att formatera om min dator, så jag är i behov av att plocka ut hela min databas från poker trackern och spara undan så jag kan plocka in den när jag installerat om min dator. Hur gör jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts