kockfrallan Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Kan man ställa in i PT hur mycket rake back man har annars blir det väl lite missvisande siffror? // Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Ska just formatera hårddiskarna. Vilken fil ska jag behålla för att ha kvar alla händer/data? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QuantumSatis Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Ska just formatera hårddiskarna. Vilken fil ska jag behålla för att ha kvar alla händer/data? Undrar också om det här. Om man spelar på två datorer och vill överföra sin databas från den ena till den andra, var finns databasen och är det lätt att överföra regelbundet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigBlind Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Är det någon som spelar på svenskaspel och nått dollar nätverk? Hur gör ni för att hålla i sär valutorna? Undrar oxå om det finns nått bra sätt att hålla i sär heads up och 6-max borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecoldwind Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Har nyligen införskaffat PT men inte fått programmet att fungera trots att jag försökt följa de instruktioner och hjälpsektioner som finns till hands. Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att hjälpa mig lite? En teknisk retard som undertecknad skulle nog behöva lite guidning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Har nyligen införskaffat PT men inte fått programmet att fungera trots att jag försökt följa de instruktioner och hjälpsektioner som finns till hands. Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att hjälpa mig lite? En teknisk retard som undertecknad skulle nog behöva lite guidning Om du är lite mer specifik kring vad det är som inte fungerar så kan du säkert få tips... Jag har dock harvat lite på deras eget forum (http://www.pokertracker.com/forum/) där man får och hittar svar på de flesta problemen. Det finns med största säkerhet redan beskrivet där hur man löser de problem som man kan få vid en ny installation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecoldwind Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Jo det skulle ju underlätta, har dock inte en aning om var problemet ligger, skulle nog behöva att nån "höll mig i handen" å guidade steg för steg över msn eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 25 Januari , 2008 Rapport Share Postad 25 Januari , 2008 Hejsan! Jag har råkat få in så att jag har några händer som heter nl 100 och några som heter nl 0.5-1. Finns det något sätt som jag kan konvertera så att nl 100 leveln kommer in i 0.5-1 så att jag slipper ha två olika game levels? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stenulf Postad 26 Januari , 2008 Rapport Share Postad 26 Januari , 2008 Pokertracker kostar 55$ står det på deras hemsida. Men det tillkommer någon skatt kallad VAT beroende på vilket land man bor i. Hur stor är denna avgift för svenskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Pokertracker kostar 55$ står det på deras hemsida. Men det tillkommer någon skatt kallad VAT beroende på vilket land man bor i. Hur stor är denna avgift för svenskar? Jag betalade $55, inget mer.. är detta något nytt som har införts? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Är det någon som spelar på svenskaspel och nått dollar nätverk? Hur gör ni för att hålla i sär valutorna? Undrar oxå om det finns nått bra sätt att hålla i sär heads up och 6-max borden. Skapa en ny databas för Svenska Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BorG__ Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Skulle gärna behöva lite hjälp av någon kunnig. Är ganska ny vad det gäller PT, men har använt det förut på min andra dator. Men nu när jag ska importera händer (från PokerStars) så kommer det bara upp: "Import Finished - 236 file(s) read - 0 new hand(s) were imported." och jag får inte upp några händer i "Ring game player statistics". Vet någon vad detta kan bero på? Isåfall är jag tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Jag vet inte om jag är i rätt tråd, men hur får man poker grapher att fungera till Ongame? När jag öppnar programet och ska lägga in statestiken så blir det bara något felmedelande och när programet väl är igång så händer inget när man trycker på graph it... Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Tjaa! Behöver hjälp med PT. Är grymt kass på PT och har bara använt det för längesedan när jag lirade på b2b. Nu har jag börjat lira på en annan klient och tänka börja med PT igen. Från början fattade jag ingenting men har nu lyckats på upp "statsen" på borden, vpip osv. Använder mig även av gt+. Menmen. Problemet är i själva PT när jag ska kolla mina händer jag spelat osv.. Då ser jag bara mina B2B händer och alla mina b2b motståndare.. Tänkte att man måste byta databas eller nått men får ju bara varningsmeddelande när ja klickar på nått sånt. Någon vänlig själ som vet vad felet kan vara och delge detta svar till mig? Vore vänligt. Tack på förhand // PTNOOBEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 när kommer PT3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myten Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Om man har två användare på samma klient hur gör man så PT funkar på sin andra användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peligroso Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 när kommer PT3? http://pokerforum.nu/forum/studier/44415-prg-pokertracker-3-beta-slaeppt.html De är uppe i beta3 nu, så det är bara att ladda hem och prova. När slutliga versionen kommer är fortfarande lite osäkert, men kanske mitten på mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigBlind Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Hur får man över händer i en databas till en annan om man råkat få in svs händer i dollar nätverken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Skulle gärna behöva lite hjälp av någon kunnig. Är ganska ny vad det gäller PT, men har använt det förut på min andra dator. Men nu när jag ska importera händer (från PokerStars) så kommer det bara upp: "Import Finished - 236 file(s) read - 0 new hand(s) were imported." och jag får inte upp några händer i "Ring game player statistics". Vet någon vad detta kan bero på? Isåfall är jag tacksam för svar! detta undrar jag med, någon kunnig som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Okey ser att det kommer frågor i massor om PT. Min fråga lyder bara.. Finns det någon Svensk sida/instruktion till PT. ? (har haft pt i 9h just nu så det är lite rörigt i mitt huvud) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Okey. Jag har hittat en sida som förklarar pokertracker på svenska. http://www.texas-holdem.se/pokertrackermanual/ Kanske redan finns ute men postar den igen i så fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Nu börjar jag för första gången möta samma motståndare så ofta att det känns relevant att kika på deras stats i PT. Så min fråga till er som kan det här: - Vilka siffror bör jag kolla på? - Hur använder jag siffrorna i fråga för att bättre förstå fi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
annsofi25 Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Nu börjar jag för första gången möta samma motståndare så ofta att det känns relevant att kika på deras stats i PT. Så min fråga till er som kan det här: - Vilka siffror bör jag kolla på? - Hur använder jag siffrorna i fråga för att bättre förstå fi? Här finns en PT-guide. Hoppas den kan vara till hjälp. http://www.bet-the-pot.com/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=31&MMN_position=26:26 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
onehitwonder Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Hej. Jag får ett felmeddelande när jag ska importera från svs; Error chip count not a valid number for player xx for game xx. Blir samma fel om jag kör direkt från PT till SVS eller via HHC. Någon som upplevt samma sak och har en lösning? fixat. missade att ändra inställningarna vid start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Om jag sätter igång auto-import från Everest-mappen, ställer in att filerna skall flyttas till en mapp efter att dom skall ha lästs in, men PT kan inte läsa in filerna vart tar dom vägen då? Kan inte hitta dom efter detta "försök" PT hittar allså filerna som skall läsas in men kan inte läsa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts