Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

5 timmar sedan, säger Lobo :

Då ger du inte mycket för den gamla klyschan. 'Var glad om de synar dina TT med Q9o' när du blir utdragen på river.🙂

Nope. Jag vet ju att de FI jag spelade mot där synar med varje par och kanske A-högt också, men inte fan Q-högt ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liksom, är det kul? Nej. Är det utvecklande? Nej. Lär man sig någonting? Nej.

Det är bara lättnad om man vinner och ilska om man förlorar. Finns ingenting att vinna på det.

Jag kommer ändå aldrig ur mitt hål av sms-lån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, säger Vante7 :

Du har inte funderat på att skaffa ett jobb? Mycket gnäll lite action… 

Ja, vill du anställa mig lr? Vet inte va ett rimligt pris är, men kan väl ta 200 kr för en avsugning. Vart bor du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta spela AK sådär din ******!!!!! Sen en sak ska du ha jävligt klart för dig dom som erbjuder coaching är 99% misslyckade pokerspelare som behöver ha in pengar till sin rulle....... Jag skulle ALDRIG lära ut mina bästa knep ALDRIG!!! men jag lär ut gratis till polare dock hatar dom flesta av dessa att jag spela poker då som tillhör skalan som kallar det "tur"..... Spela AK såhär i fortsättningen...... 

 

image.png.fd08389647886574b08bb8b350aa5a82.png

 

eller: 

 

image.png.a0e6a1138cb7b0cb2429e07ddb803dc4.png

Annars blir det......

image.png.2c61587e4af39e1dd06808ac885f2ea1.png

Och faktum är att jag hatar att syna ALL-in med AK hade lika gärna kunna lägga ner den men kände för att "gambla" vilket är fel i poker.... man gamblar inte man ser till att få fördel och sen tar man alla deras pengar! det är vad poker går ut på. 

Fattar du hur man spelar AK nu!? 

Tar swish! SKoja bara, denna lektion fick du gratis! 

OBS!!! glöm aldrig att med AK har du alltid bara som bäst ca 72% att vinna pre så det är alltid en gambling. Därav rådet ovan. 

Editerade bort onödigt språkbruk, håll dig ovanför dagisnivå. Diskussion om sagda dagisnivå sker i PM och kommer raderas från tråden om du tar upp det. /mod

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-07-04 kl 20:06, säger kukbajs :

Nu blev jag överlistad igen. 

 Visst brukar man öppna QJo utg+1 och syna en 3b och sen bara gå med sitt runkpar? Det måste vara samma skola som TimatO. Hur mkt kostar det för att bli coachad av dig TimatO och Presley?

Tjena Rex!

The one and only Pelvis Hesley 0.5 dödarn här ;)

Man känner sig nästans som nån form av kändis som får vara med i

en sån eminent dagbok som din. Tack!

QJ synen är inte standard, kommer inte ihåg handen, men antagligen är det grudge/history/auto-pilot

Brukar ta synen här i poss mot fitorfoldNIT´s och 10+3bet nissar med en viss frekvens.

Men mot folk som kan spela brukar min standard vara fold eller 4bet/fold här. 

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger massive :

Tjena Rex!

The one and only Pelvis Hesley 0.5 dödarn här ;)

Man känner sig nästans som nån form av kändis som får vara med i

en sån eminent dagbok som din. Tack!

QJ synen är inte standard, kommer inte ihåg handen, men antagligen är det grudge/history/auto-pilot

Brukar ta synen här i poss mot fitorfoldNIT´s och 10+3bet nissar med en viss frekvens.

Men mot folk som kan spela brukar min standard vara fold eller 4bet/fold här. 

Haha, fan alla man spelar mot dyker ju upp här! Men ah, vi har väl vevats en del pre med 3b/4b hit och dit. :D Jag kör ganska låg 3b på denna nivå, för folk foldar ju ändå inte, så har bara nästan värde eller för att isolera folk. Du 3b ju som en jefla galning. :P

Men ah, alltså, det är en grej som jag har märkt. Jag är säkert inte i närheten på lika bra som jag var för 4-5 år sen, om jag ens var bra då, men då hade jag säkert koll på detta i alla fall. Tycker stack sizes ofta blir så jävla obekväma i 3b potter, jag har ju i princip committat mig på turn. Känns som jag ofta hamnar i dessa spots, när jag 3b, sen cb 1/3 (ja, ibland kör jag större obviously, beror ju på) ... och om man sen vill få folds, måste man ju nästan alltid beta turn också, känns inte som så många tar 1/3 seriöst, även om man har 3b pre liksom ... eh, jag minns inte riktigt vad jag ville säga ens, är helt såsig i huvudet, spelat så mycket i helgen.

Aja, jag vände i alla fall denna vecka från -10BIs till typ +30BIs.

image.png.5aa5018afb4ce531896f971e4e3aa0ff.png

Tänker jag bara ska uppdatera på söndagar hädanefter. Är bättre för mig själv också att inte hålla så jävla mycket koll på hur varje session råkar gå. Och så slipper ni mitt dampande. Får ta ut det på datormusarna och möblemanget istället, som en lugn och harmonisk person. 😃

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...