Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

Lite rustucko-händer då. Inte för att de var intressanta, men jag vill bara visa hur duktig jag varit i skolan och hur många krkrkrkr jag vunnit.

Trodde inte jag skulle få in det bra 3-way här. Sick fade man får göra också.

image.thumb.png.21221df6532ffaa3b8e682119290d04f.png

Antar jag bara ska dega flopp, men pottbet är väl i princip samma sak, men får kanske lite fler syn med pott.

image.thumb.png.4a6bf7d6dbc787e74e03da350075955d.png

Ez gejm

image.thumb.png.6ad893f5a7c1cc085b7b7ffaa07d2db5.png

Dito

image.thumb.png.787edb2c196dbcff2f12f2e68c62aef5.png

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

39 minuter sedan, säger Flamberadraket :

ey tror du har skillz för lite PLO5card, kan du inte prova skotta lite på 1/2€ borden? kan tipsa om väldigt lätt motstånd där inte mycket varians heller med rätt spel :) 

Haha, jag kan inte ens reglerna, men jag är öppen för att lära mig något nytt, gör fan ändå inget när jag inte spelar. Runnar det såna gejms, men med lägre stejks på svs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger kukbajs :

Och holy fuck, kamrater, jag är rustucko och plöss för dagen nu. 😃image.thumb.png.3767f4e1a07bd573ed6d1604b0fa6d06.png

Kommer massa HHs ikväll, ska bara köra någon session till nu när jag är on a roll.

Enkelt! Fortsätt sådär nu så ska du se att du sakta men säkert bygger upp en stabil rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger RuoXuan :

Enkelt! Fortsätt sådär nu så ska du se att du sakta men säkert bygger upp en stabil rulle.

Kul du blivit trevligare mot folk här på PF! Var annorlunda för 8år sen när det var mordhot till höger och vänster. Iofs charm i det med 🤠

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

36 minuter sedan, säger Dinousarien :

Kul du blivit trevligare mot folk här på PF! Var annorlunda för 8år sen när det var mordhot till höger och vänster. Iofs charm i det med 🤠

Ingen aning vem du antar mig för och jag har heller inget intresse att sitta och beefa med någon på ett forum som kommer med falsk angivelse.
 

On top of that har du redan skämt ut dig tillräckligt i din egna dagbok som du sen stängde ner.
Så ett tips kan vara att låta andra få ha deras dagböcker ifred och sluta reacha efter hets. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger RuoXuan :

Ingen aning vem du antar mig för och jag har heller inget intresse att sitta och beefa med någon på ett forum som kommer med falsk angivelse.
 

On top of that har du redan skämt ut dig tillräckligt i din egna dagbok som du sen stängde ner.
Så ett tips kan vara att låta andra få ha deras dagböcker ifred och sluta reacha efter hets. 

hellre mordhot än svengelska säger jag.

Redigerad av Rhetoric
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kukbajs! Din gamla fisk!

Nej förlåt, nu va jag dum.

 

Men du, vad lyssnar du på för musik? Blev nyfiken då det är ett av dom stora sakerna i livet för mig själv, både skapa och lyssna. Kom på det där du skrev med skivsamlingen, att det borde va så för dig åxå :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget postande av eminenta Kukbajset på 3 dar!

 

Vart har världen tagit vägen, den är allt lite mindre underbar /

nu när bajset på kuken inte postat i sin dagbok på 3 hela dar /

Mår du bra, är du kvar? hoppas och längtar efter svar /

 

Har det hänt nån grej? Har du kanske skaffat dig en tjej /

Kom tillbaks!, det här forumet är inte lika roligt utan dej /

 

Röda ögon och tjackspasmer passar dina vackra drag /

kom tillbaks å berätta vad du tycker om galna anlag /

 

Så upp med datorn, och släpp din tjack n tonic /

släp sargen och kom tillbaka snabbare än sonic! / 

 

Puss!

  • Like 4
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger massive :

Inget postande av eminenta Kukbajset på 3 dar!

 

Vart har världen tagit vägen, den är allt lite mindre underbar /

nu när bajset på kuken inte postat i sin dagbok på 3 hela dar /

Mår du bra, är du kvar? hoppas och längtar efter svar /

 

Har det hänt nån grej? Har du kanske skaffat dig en tjej /

Kom tillbaks!, det här forumet är inte lika roligt utan dej /

 

Röda ögon och tjackspasmer passar dina vackra drag /

kom tillbaks å berätta vad du tycker om galna anlag /

 

Så upp med datorn, och släpp din tjack n tonic /

släp sargen och kom tillbaka snabbare än sonic! / 

 

Puss!

Haha, oj det har gått så mycket tid. Är nog tillbaka ikväll eller imorrn. ;) 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kamrat, kompis! jag skriver till dig berusandes stund.

 

har du lust att berätta lite mer om ditt (miss)bruk? det är väldigt relaterbart samt lärorikt. du slår mig inte som en återhållsam prick, men det är ju upp till dig att dela om du så vill!

låt gå:

vad är din "drug of choice?" och varför är det tjack?

sjukaste "close call"? dvs när man är helt övertygad att man kommer torska för någonting (olagligt) men det ej blir så. bästa känslan!

är du på "flykt"? du refererar ofta till ditt tidigare liv. vänner/(dåliga influenser?). hur ofta har du kontakt med dessa?

vad är målet att nå i slutet av året? jag röstar för att du reggar 200nl och provar Elvanse. kör lite mer volym och förbise alla bad beats.

kärlek :heart:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger Rhetoric :

kamrat, kompis! jag skriver till dig berusandes stund.

 

har du lust att berätta lite mer om ditt (miss)bruk? det är väldigt relaterbart samt lärorikt. du slår mig inte som en återhållsam prick, men det är ju upp till dig att dela om du så vill!

låt gå:

vad är din "drug of choice?" och varför är det tjack?

sjukaste "close call"? dvs när man är helt övertygad att man kommer torska för någonting (olagligt) men det ej blir så. bästa känslan!

är du på "flykt"? du refererar ofta till ditt tidigare liv. vänner/(dåliga influenser?). hur ofta har du kontakt med dessa?

vad är målet att nå i slutet av året? jag röstar för att du reggar 200nl och provar Elvanse. kör lite mer volym och förbise alla bad beats.

kärlek :heart:

 

Lol elvanse, det är ju bara finare tjack typ. Skulle rekommendera alla med någon form av missbrukar-tendenser eller dylikt att hålla sig borta från det.

Gå på 3st AA-möten så kan du få lite gratis hjälp av mig

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

56 minuter sedan, säger brusig1 :

Lol elvanse, det är ju bara finare tjack typ. Skulle rekommendera alla med någon form av missbrukar-tendenser eller dylikt att hålla sig borta från det.

Gå på 3st AA-möten så kan du få lite gratis hjälp av mig

jo, det må vara så att det är finare tjack... det är även ett läkemedel som kan hjälpa mot ADHD - vilket jag vill minnas åsyftades tidigare i tråden.

 

ggå på 3st AA-möten ffs. guld på alla sätt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske återfall på horsen eller en 2 dagars session utan mat/vatten på en rejäl rövpanna tjack?

Hursom kändes inte allting fullt rimligt på borden igår, inte spelat mot dig så mkt men har svårt att tro att det ser ut sådär på /2

Hoppas inte ATn blir allt för hemsk, ingen dröm direkt sitta och stirra helt fördärvad i väggen några nätters sömn bakom, låter som folk sitter bredvid en och pratar fast rummet är tomt och skuggfigurerna börjar smyga runt i periferin och jävlas med en. Nä då är det bara känna sig besegrad och ta en sovdag!

Lycka till!

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...