kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Lilltjejen skulle sova två nätter hos sin snubbe, så idag och imorrn blir det ändå grind. Sen skulle hon sova hos mig på söndag igen, så får bli en paus då. 🙂 Citera
KlonkSteve Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 13 minuter sedan, säger kukbajs : Hur menar du då? Jag har väl ändå samma winrate? Om du behåller mer deg i rullen, kan du spela högre, och öka din hourly. Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Happ, 250 kr under ev på 20 minuter. Vad annars. Det är fan inte kul att hela tiden förlora varje all-in. QQ vs fisk ATo all-in preflop, QTs med kombodrag vs toppar, ingen kicker osv. Kul. Jag har inte råd att förlora nu. Kan jag en gång i mitt liv få springa över ev? Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 37 minuter sedan, säger KlonkSteve : Om du behåller mer deg i rullen, kan du spela högre, och öka din hourly. Ajo, det är klart. Det kommer nog bli svårt att få in något /1 denna månad. Om jag inte rushar som fan på /0,5. Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Jag ska fan försöka få ihop en rulle på typ så 5k igen. Det går om man lever fattigt. Ska skita i cigg nu i alla fall. Jag tycker inte det är så svårt att vara utan cigg. I och för sig ska jag till Malmö i slutet av månaden och fira att Lilltjejen fyller 18. Jag har lovat att visa henne alla bra krogar i Malmoee. Det kommer väl kosta lite. Men jag har ju fått deg tills dess. Ska försöka att inte bränna alltför mycket. Citera
kukbajs Postad 54 minuter sedan Författare Rapport Postad 54 minuter sedan (redigerade) Jag slösar fan fett mycket på snacks också. Det kan jag dra ner på rejält. Redigerad 54 minuter sedan av kukbajs Citera
massive Postad 53 minuter sedan Rapport Postad 53 minuter sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Hur menar du då? Jag har väl ändå samma winrate? Mindre knark = större rulle = högre stejks = högre hourly är vad jag tror Herr Brusig är ute efter Du slår /2 över en större sample och skulle kunna spela det med större rulle, och skulle defintivt ha mer än typ 8-9kr per 100 händer osm nu. 1 timme sedan, säger kukbajs : Det är nästan bättre att köpa lite åt gången som jag brukar göra. När jag har mycket blir det bara att jag pundar mer. tillgång och efterfrågan Jag är tvärtom. I dom perioderna jag inte haft möjlighet av olika anledningar blir jag galen och jagar och suger i mig som ensvamp, men vid obegränsat ish, så blir det lugn och ro, och då lugnar det ner sig med både frekvens och mängd EDIT: såg att flera sagt samma sak, sorry för tjat. Citera
kukbajs Postad 51 minuter sedan Författare Rapport Postad 51 minuter sedan Men liksom vad ska man göra när man får sug? Citera
massive Postad 50 minuter sedan Rapport Postad 50 minuter sedan Just nu, säger kukbajs : Men liksom vad ska man göra när man får sug? Onanera Citera
massive Postad 47 minuter sedan Rapport Postad 47 minuter sedan 7 minuter sedan, säger kukbajs : Jag slösar fan fett mycket på snacks också. Det kan jag dra ner på rejält. Thaaaa Munchies!! Citera
Recommended Posts