kukbajs Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 3 timmar sedan, säger massive : Har nån "TV" längre? Alltså gamm-TV med kanaler och program man inte får välja själv? Kom ihåg när jag jobba hemtjänst så städade jag hos en halvblind tant som hade en stor jävla relik till sterio i vardagsrummet. Det första hon sa varje gång jag kom va om jag kunde hjälpa henne att sätta på lite musik för hon såg så dåligt serdu. Så där stod jag och bläddrade i en diger samling av kassetband och CD-skivor med dansbandsmusik och läste upp titlarna tills hon hittade ått hon gillade. Hon hörde dåligt åxå, så hon drog upp volymen på både öronapparaten och stereon på max och blästade ut den medans jag städade. Haha, vilken skön tant! 🙂 Var och träffade en till Hinge-brud nyss, men hon var för vanlig och framgångsrik för vi ska passa, tror jag. Snackade om att köpa hus för flera miljoner och skit. Autistbruden var mycket bättre. Jag kan träffa två till i veckan om jag vill, men jag misstänker att de också kommer vara normala, så vettefan om det är värt. Autistbruden ville typ gånpå museum eller spela biljard eller något sånt. Biljard blir ju kul! Växte typ upp i en biljardsalong. Var längesen nu. Hon är fan nästan manligare än jag (i och för sig inte särskilt svårt), dricker whiskey, spelar biljard, ser krigsdokumentärer etc. Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Hon är fan nästan manligare än jag be henne slänga ihop en macho-sallad 1 Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 22 timmar sedan, säger kukbajs : Träffade du också frugan via apparna? haha nej det gjorde jag inte, visste vem hon var sen tidigare och när jag såg henne irl var hon alldeles för snygg för att jag skulle låta det passera så jag öppna från knapp och flata hennes 3bet i pos 2 Citera
Recommended Posts