kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 4 timmar sedan, säger ShipThat$$ : No offense men en del av mig hade så gärna velat se din rage om han visar TT där och du dundrar iväg ett "jÄvlA BöG HAn tOG tjuGo pRoCeNTt aV mIN rUlLe FiTttAA!!!" hahaha Tur för oss alla att Bill är så givmild och snäll ❤️ Det hade varit typ 10% av min rulle då. Men ja, om han hade haft något där hade jag dampat en del. Var redan plus 2BIs, så hade väl inte varit någon katastrof. Men det där har hänt ett par gånger. Man plockar ett-två bajs in av honom. Han får damp och börjar med sitt openjamande. Man synar av 200bb med A8o, bögen har AJ, tillbaka på noll och han börjar spela normalt igen (om han inte är back någon annanstans). Lagom frustrerande. Asså jag hade så gärna velat se en graf typ från 2018 till nu för Bill. Lär vara så jävla episk. Och jag hade velat veta hur mycket jag är plus mot honom … Kanske inte är så bra att vi alla snackar skit om honom hela tiden … I och för sig har inget fått honom att sluta än så länge, så det är kanske ingen risk ändå. Han lär inte läsa PF. Citera
ShipThat$$ Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Hoppas han läser och ser rött 😍🍑🫲 Citera
Recommended Posts