kukbajs Postad 57 minuter sedan Författare Rapport Postad 57 minuter sedan Mot en spewfisk. Blev glad när jag såg floppen, men visste att jag skulle bricka. 4 BIs under ev i dagens andra session då. Jag fattar fan inte hur den här jävla skiten ens är möjlig. Hur kan man aldrig vinna en all-in? Såpelar ingen roll om jag har 90% eller 50% eqiuty eller vad jag nu har, det blir torsk, det blir alltid torsk. Citera
kukbajs Postad 54 minuter sedan Författare Rapport Postad 54 minuter sedan Detta kan ju inte vara normalt?! Citera
kukbajs Postad 43 minuter sedan Författare Rapport Postad 43 minuter sedan Och det är liksom inte bara att jag springer under ev. Jag missar alltid alla drag, jag har inte fått ett set sen Jesus korsfästes. Och min redline är i botten, för jag kan inte göra någonting åt när de klickar och sen pottar eller va fan de gör. Det blir bara att man blöder. Ska fan börja folda så fort någon klickar eller rejsar.För de fortsätter alltid och pottar alla gator. När jag gör det, då blir det som i A6s-handen. Är fan inte ofta jag bluffar, men när jag väl gör är det alltid snapcall. Citera
kukbajs Postad 34 minuter sedan Författare Rapport Postad 34 minuter sedan Och alla händer mot spewfiskarna ser liksom ut såhär: Jag vet att han på något sätt har 3x och sen bajsar han på sig för att han är rädd för fd ... wpwpwpwpw om du bara vill bli synad av bättre så visst. Citera
Recommended Posts