Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad

200bbthelvete.thumb.png.86c3f010a7128f9e7364c204ec2a4a52.png

Jag blir utspelad igen. Är fan svårt att få in 200bb bättre, men det är klart att man kommer torska.

Tips till er som spelar nu: Få in det med vad som helst mot mig, så kommer ni att vinna.

• Haha 1
Postad

Visst snapcallar man den här handen? Den jävla bögen tankade inte ens wtf

snapcall.thumb.png.9e33fd82ed4b9488f38d7a68e69fae92.png

Så går det när man bluffar och om man inte bluffar då blir man utdragen. Inte ens en jävla sekund tänkte han med att få in 200bb ... fan tänk om man en gång hade haft en hand. Jag kommer att gula idag. Är fan lika bra. Pallar inte mer. Ska casha ut och köra allt på roulette

Postad
13 timmar sedan, säger kukbajs :

Den jävla bögen tankade inte ens wtf

Förlåt men jag skrattade så jag grät när jag läste detta 🤣 din frustration är fanimej overklig, snälla kryssa klienten när du är så tiltad 🤣

Vad gäller A6-handen så tänkte väl villain att han trappa med "nuts" här, en drömspelare helt enkelt man kanske inte bör bluffa haha.

AA på 833 3 9 "går inte folda" på så låga stakes (beroende på stats/notes såklart) men det förvånar ju inte heller när villain visar 43s, 88 eller som nu 99. 

Ta en lång joggingrunda istället för att spela nu när variansen ändå bränner som en glödhet potatis i anus haha..

• Like 1
Postad

Är ca 4k under ev senaste 30k händerna. Är fan 40 inköp eller ännu mer på /0,5. Aja, har inte förlorat så mycket egentligen. Spelar ändå rätt bra, men det där med att vinna är lurigt. Fan va jag längtar till den dag eller period då jag antingen springer enligt ev eller springer över ev. Kommer vinna så jävla mycket pengar då, om jag spelar såhär.

Postad

Varför i helvete klickar han med K-högt?! Hur tror han att Tx kommer vara bra när jag 3b pre. Han vet som alla andra att om man bara får in det mot mig och inte är drawing dead, ja, då kommer man att vinna.

Postad

Rip, jag tankade som fan och tänkte check/folda turn, jag visste att jag borde ha gett upp.

rip.thumb.png.e9e51bfb37767a4d6ae4336c4d34160e.png

Asså de andra spelarna kan spela med vilka händer som helst och de kommer alltid att vinna.20

Postad

Fiskarna får ju i alla fall dra ut ibland, så de får en illusion av att de har en chans. Men jag, jag drar aldrig ut, jag blir bara utdragen. Asså även i en downswing, borde man väl ha små perioder där man vinner liiiite?