kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Det är ju fan inte kul när man torskar exakt VARJE all in. Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Är så jävla omotiverande att hela tiden få in det bra och hela tiden förlora. Citera
kukbajs Postad 50 minuter sedan Författare Rapport Postad 50 minuter sedan Jag blir utspelad igen. Är fan svårt att få in 200bb bättre, men det är klart att man kommer torska. Tips till er som spelar nu: Få in det med vad som helst mot mig, så kommer ni att vinna. Citera
kukbajs Postad 49 minuter sedan Författare Rapport Postad 49 minuter sedan Det är så jävla löjligt ... Citera
kukbajs Postad 7 minuter sedan Författare Rapport Postad 7 minuter sedan Visst snapcallar man den här handen? Den jävla bögen tankade inte ens wtf Så går det när man bluffar och om man inte bluffar då blir man utdragen. Inte ens en jävla sekund tänkte han med att få in 200bb ... fan tänk om man en gång hade haft en hand. Jag kommer att gula idag. Är fan lika bra. Pallar inte mer. Ska casha ut och köra allt på roulette Citera
kukbajs Postad 4 minuter sedan Författare Rapport Postad 4 minuter sedan Och sen är vi vara 5BIs under ev idag. Fan va roligt detta är!!!!!!!!!! Citera
Recommended Posts