kukbajs Postad Lördag kl 14:12 Författare Rapport Postad Lördag kl 14:12 Hur många gånger blev du tappad när du var liten egentligen, knifewild9394? 1 Citera
soldado9 Postad Lördag kl 21:04 Rapport Postad Lördag kl 21:04 6 timmar sedan, säger kukbajs : Hur många gånger blev du tappad när du var liten egentligen, knifewild9394? Andas vi 2 Citera
kukbajs Postad Lördag kl 21:07 Författare Rapport Postad Lördag kl 21:07 (redigerade) Här kommer veckobrevet från klassföreståndaren. Har haft en extremt seg vecka. Sprungit röva och förmodligen spelat lite sämre än vanligt. Trodde jag till och med skulle boka en back-vecka. Men sen hittade jag 18 inköp på två tusen händer lol. Har inte tid att skriva/spammas så mycket. Men här kommer giraffer och tre cp-händer, där folk gav mig pengar. Februari månad slutade såhär: Sen är det la bara att tacka och ta emot i dessa händer ... fattar inte va fan folk gör. AtaKakan är typ en av de bra regsen ... men va fan håller han på med, vad tror han att han ska få in det mot? GalnaAnlag fick damp mot mig: Sick fade med AA: Pöss pöss! ❤️ Redigerad Lördag kl 21:12 av kukbajs 2 Citera
kukbajs Postad igår kl 06:07 Författare Rapport Postad igår kl 06:07 JAHAAAAA, det är söndag idag lol. Har haft hemstudier i några dagar så blev nog lite dagvill. Kutade till spårvagnen 06:45. Inte lika illa som när jag poppade E en dag före nyår (jag hade missuppfattat det där). Citera
kukbajs Postad igår kl 19:41 Författare Rapport Postad igår kl 19:41 (redigerade) TIIIILT, då var mina 30 timmar per vecka schlut. Lika bra, kan jag sitta lite med next.js och förbereda veckan som komma skall. Imorgon är det i alla fall måndag haha. Var uppe och skottade lite /1. Har egentligen inte rulle för det, eller har 1991 kr och exakt 48 kr på kontot lol. Gick väl typ b/e där. Tajmade ut i denna hand: Synar ni där eller? Jag var på väg att syna och hade antagligen gjort det om jag ej hade tajmat ut (fan va liten tidsbank man har). FI spelar 50/16/0. Minns inte exakt, men vi hade nog någon sorts historia. Inte så att jag hade ägt honom då och han var tilt, men vi hade spelat några mindre potter. Vet inte varför jag nämner detta när jag inte ens minns back storyn haha. Redigerad igår kl 19:42 av kukbajs Citera
Lobo Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan 18 timmar sedan, säger kukbajs : TIIIILT, då var mina 30 timmar per vecka schlut. Lika bra, kan jag sitta lite med next.js och förbereda veckan som komma skall. Imorgon är det i alla fall måndag haha. Var uppe och skottade lite /1. Har egentligen inte rulle för det, eller har 1991 kr och exakt 48 kr på kontot lol. Gick väl typ b/e där. Tajmade ut i denna hand: Synar ni där eller? Jag var på väg att syna och hade antagligen gjort det om jag ej hade tajmat ut (fan va liten tidsbank man har). FI spelar 50/16/0. Minns inte exakt, men vi hade nog någon sorts historia. Inte så att jag hade ägt honom då och han var tilt, men vi hade spelat några mindre potter. Vet inte varför jag nämner detta när jag inte ens minns back storyn haha. Han jammar 185 in i 70 med linjen cc, cc, cr. Om inte han har något på dig, och jag tvivlar på att han har något. Han har väl nog med att spela 60% av händerna, så är det nog bara att folda. Ja, och det tog tre gator att få reda på det. Fan vad HayNaku123 är rolig att ha vid bordet med sitt konstanta bombande med 'Du är ett duktig', 'Ett riktigt proffs'. Man är nog fan lättroad. Citera
kukbajs Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Han jammar 185 in i 70 med linjen cc, cc, cr. Om inte han har något på dig, och jag tvivlar på att han har något. Han har väl nog med att spela 60% av händerna, så är det nog bara att folda. Ja, och det tog tre gator att få reda på det. Fan vad HayNaku123 är rolig att ha vid bordet med sitt konstanta bombande med 'Du är ett duktig', 'Ett riktigt proffs'. Man är nog fan lättroad. I och för sig. Det är nog fold. Tur jag tajmade ut. Haha, han är rolig, indeed. (= Citera
Lobo Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 32 minuter sedan, säger kukbajs : I och för sig. Det är nog fold. Tur jag tajmade ut. Haha, han är rolig, indeed. (= Måste ändå tillägga att en spelare som du, som är aggressiv, måste syna något lightare mot en del tänkande Villains som vet att du kan folda. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Måste ändå tillägga att en spelare som du, som är aggressiv, måste syna något lightare mot en del tänkande Villains som vet att du kan folda. Försöker du levla mig till att syna ner dig nu eller? Janämen, det är klart det är så. Ibland får fiskar bara damp också. Man kan ju inte ha en bra hand flera ggr på rad liksom #jam. 1 Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Typ så: Syna är inga problem, är rätt synfiskig och det är tråkigt att folda jue. 2 Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) Gotcha!!!! Fin river där. 😃 Battlades lite me kamrat Deadspin (tkr han är rätt bra): Ok, ska sluta spamma HH:s för idag. Redigerad 1 timme sedan av kukbajs 1 Citera
kukbajs Postad 26 minuter sedan Författare Rapport Postad 26 minuter sedan (redigerade) Ok, note to self: regga för i helvete inte super astrid och den 55 kr skalpen imorgon. Är ju fan bara slöseri med pengar. Folk är skiiitkassa, ja, men man måste ju tura som in i helvete för att vinna ett donkament. Redigerad 26 minuter sedan av kukbajs Citera
Recommended Posts