szenna15 Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 2 timmar sedan, säger Zanka : Hahaha. Mina 15 vs dina 100 då. Kör oktober då jag planerat in en resa några dagar i september. Jag får lira /4-/5 (antar du är ok med att jag petar in ett /2 om jag inte har games?) och jag måste dra in 100k. Vid eventuellt SvS haveri som förekommer regelbundet så kan jag få lägga till någon dag om det är det rimliga att göra..? Jag uppdaterar här regelbundet. Deal? Är ju ett måste att detta betet bokas. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 Se till att ha utsett en "enväldig domare" som kan ta beslut om det sker något konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 1 minut sedan, säger Ola Brandborn : Se till att ha utsett en "enväldig domare" som kan ta beslut om det sker något konstigt. Nominerar Ola som domare/escrow. Då svs har anonyma bord numera håller jag med om att det helt klart behövs en domare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pness Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 Potentiell party-pooper fråga: Vad hindrar zanka från att be några kompisar dumpa några BI's till han på de anonyma borden för att boosta siffrorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 24 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 (redigerade) Yes kan givetvis escrowa. Ja mig spelar det ingen roll vem jag bettar vs. Ola får gärna vara domare. Den av er som bettar kan skicka ett PM så kan vi dra lite grejer där. Anon borden ställer givetvis till det så vi får ta det i PM. edit: mina 15 vs dina 100 edit2: den som betar måste ju tex också få tillgång till att se att det är jag som spelar hela tiden. Orkar obv inte lösa en dygnet runt livestream men kan finnas tillgänglig på tex skype/facetime etc för random checks så ofta som önskas. Om den oron finns. Redigerad 24 Augusti , 2021 av Zanka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 Intressant! Vad tror ni linan skulle lagts på i en sådan här challenge bland regsen i profit, dvs 50-50 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 48 minuter sedan, säger Lobo : Intressant! Vad tror ni linan skulle lagts på i en sådan här challenge bland regsen i profit, dvs 50-50 ? Antar du menar 2.0 odds lina? Nånstans runt 60-80k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 24 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 Hade nog inte tagit 2.0 på 80k alltså. 60-65k nånstans tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 2 timmar sedan, säger Zanka : Yes kan givetvis escrowa. Ja mig spelar det ingen roll vem jag bettar vs. Ola får gärna vara domare. Den av er som bettar kan skicka ett PM så kan vi dra lite grejer där. Anon borden ställer givetvis till det så vi får ta det i PM. edit: mina 15 vs dina 100 edit2: den som betar måste ju tex också få tillgång till att se att det är jag som spelar hela tiden. Orkar obv inte lösa en dygnet runt livestream men kan finnas tillgänglig på tex skype/facetime etc för random checks så ofta som önskas. Om den oron finns. Båda är intresserade av att betta. Så fort vi kommer överrens om en domare / escrow så kan vi göra en skypegrupp och ta allt där. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 Låter som en jävligt kul grej, hoppas verkligen detta blir av boys om inte annat så man får både lite inspiritation och svart på vitt att det går att göra bra stålar här nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 8 timmar sedan, säger Zanka : Hahaha. Mina 15 vs dina 100 då. Kör oktober då jag planerat in en resa några dagar i september. Jag får lira /4-/5 (antar du är ok med att jag petar in ett /2 om jag inte har games?) och jag måste dra in 100k. Vid eventuellt SvS haveri som förekommer regelbundet så kan jag få lägga till någon dag om det är det rimliga att göra..? Jag uppdaterar här regelbundet. Deal? Låter fine by me, mest en rolig grej så delar gärna med mig till Brusig. Ska läsa genom allting och försöka rada upp någon form av lista med krav och regler etc men om vi börjar Oktober så har vi gott om tid att fundera på det! Roligt med lite PF-action 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 Jag är inte domare, nix... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 Förslag på domare vid eventuell dispyt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 19 minuter sedan, säger brusig1 : Förslag på domare vid eventuell dispyt? Dan Glimne. ? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 24 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 Ah fattar ju såklart att det är ett långskott det här men ändå görbart om allt går åt rätt håll. Har inga bra förslag på domare såhär på rak arm, ska tänka lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 24 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 1 timme sedan, säger GTOBåten : Låter fine by me, mest en rolig grej så delar gärna med mig till Brusig. Ska läsa genom allting och försöka rada upp någon form av lista med krav och regler etc men om vi börjar Oktober så har vi gott om tid att fundera på det! Roligt med lite PF-action Låter bra, ser gärna att vi låser ett ev bet semisnart ändå så jag kan planera lite 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 24 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 (redigerade) Skrivit lite med båten och det känns som om vi kommer lösa ett bet Övriga regs kan ju förbereda sig på att jag kommer sitta vid borden 24/7 i Oktober iaf. Tänkte nästan ta November men hörde att fillen skulle testa på heltid då så det fick bli Oktober. Redigerad 24 Augusti , 2021 av Zanka 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 14 minuter sedan, säger Zanka : Skrivit lite med båten och det känns som om vi kommer lösa ett bet Övriga regs kan ju förbereda sig på att jag kommer sitta vid borden 24/7 i Oktober iaf. Tänkte nästan ta November men hörde att fillen skulle testa på heltid då så det fick bli Oktober. GL , kommer bli riktig rolig rail! Får lite yaarny vibbar (en plo gubbe skulle vinna 100inköp på plo 1k+ på stars under en månad) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 24 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 49 minuter sedan, säger ölkaka : GL , kommer bli riktig rolig rail! Får lite yaarny vibbar (en plo gubbe skulle vinna 100inköp på plo 1k+ på stars under en månad) tyty. hur gick det för honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 (redigerade) 7 minuter sedan, säger Zanka : tyty. hur gick det för honom? hans torska bettet men plussa 111k$ på borden + 55kwcoop +40k rb - 100k = 100k$ i det gröna https://www.pokertube.com/article/bren-yaaarny-lenton-s-epic-prop-bet-fails-despite-of-valiant-efforts joeingram stream raila typ alla dagar Redigerad 24 Augusti , 2021 av ölkaka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 24 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 32 minuter sedan, säger ölkaka : hans torska bettet men plussa 111k$ på borden + 55kwcoop +40k rb - 100k = 100k$ i det gröna https://www.pokertube.com/article/bren-yaaarny-lenton-s-epic-prop-bet-fails-despite-of-valiant-efforts joeingram stream raila typ alla dagar Galet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DetHärÄrMittNick Postad 24 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2021 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 25 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2021 Precis installerat mig på kontoret, polarn löste inflytt tidigare. Rätt schyst setup med (ett primitivt) gym och bastu väggen bredvid, egen ingång, säng för naps etc. Har tröttnat endel på att sitta i mitt vardagsrum och uggla så det här blir nog riktigt bra. Lär ta snacket med honom om det här bettet bara, han bor trots allt här med sin familj och om jag ska trycka mkt volym kommer jag ju i princip bo här en månad ? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pness Postad 25 Augusti , 2021 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2021 Zanka = Cartman PF = Komipsarna + Liane gto/brusig = sista bossen (sry) 3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 25 Augusti , 2021 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2021 47 minuter sedan, säger Pness : Zanka = Cartman PF = Komipsarna + Liane gto/brusig = sista bossen (sry) Hahaha guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts