nubtne Postad 10 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2021 Finare dag idag iaf! 1 Citera
nubtne Postad 11 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2021 (redigerade) Insåg precis att jag spelat nästan 40k (37k) händer sen trådens början, tror även 40k händer i månaden ska vara uppnåeligt framöver, bjuder på graf iaf! Har även en fråga till lite mer kunniga på forumet! Jag vill unna mig någon nice skärm då jag sitter väldigt mycket framför datorn (jobb hemifrån samt mycket poker) några tips här? Sitter för nuvarande på en gammal Philips 27a ifrån 2012.... Min laptop börjar även kärva lite för att runna diverse sims, jag vill inte ta kostnaden att behöva köpa in en rejäl dator enbart för att runna sims, någon som har ett bra tips på tjänst för server här? Funkar det att splitta server med andra? Allt det bästa! Redigerad 11 Januari , 2021 av nubtne 2 Citera
KlonkSteve Postad 11 Januari , 2021 Rapport Postad 11 Januari , 2021 Röstar för denna. ? https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5258106 Citera
nubtne Postad 11 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2021 (redigerade) 38 minuter sedan, säger KlonkSteve : Röstar för denna. ? https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5258106 Ofan de är ju den som kan upptäcka mordhot TOM, hört att det är vanligt vid SVS. Redigerad 11 Januari , 2021 av nubtne 1 1 Citera
Paddington Postad 11 Januari , 2021 Rapport Postad 11 Januari , 2021 Vad jag kommit fram till är ca 32" och 2560x1440 upplösning väldigt passande för poker, upplösningen ännu viktigare än storleken då det gör att du får plats med så mycket mer på skärmen + att det inte ser ut som minecraft om du går upp lite i " med. Så typ nåt sånthär: https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingskarm/lenovo-g32qc-10/1014758.12150/ Nu kanske du inte behöver 144hz men är la ingen skillnad i pris längre. GL med liret Citera
nubtne Postad 11 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2021 5 minuter sedan, säger Paddington : Vad jag kommit fram till är ca 32" och 2560x1440 upplösning väldigt passande för poker, upplösningen ännu viktigare än storleken då det gör att du får plats med så mycket mer på skärmen + att det inte ser ut som minecraft om du går upp lite i " med. Så typ nåt sånthär Nu kanske du inte behöver 144hz men är la ingen skillnad i pris längre. GL med liret Tackar! Nja 144hz tror jag inte jag behöver är väl mest för spel och sånt? Ändå rätt saftigt med 4k! Tackar Citera
Paddington Postad 11 Januari , 2021 Rapport Postad 11 Januari , 2021 2 minuter sedan, säger nubtne : Tackar! Nja 144hz tror jag inte jag behöver är väl mest för spel och sånt? Ändå rätt saftigt med 4k! Tackar Ja precis, du kan komma ner till ca 3k med tex denna nedan men billigare blir det nog inte om du ska få något som är bättre än vad du har, även om du hittar en 60hz i samma storlek. https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingskarm/mission-sg-em32165mqhd/1011165.12150/ Citera
nubtne Postad 11 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2021 2 minuter sedan, säger Paddington : Ja precis, du kan komma ner till ca 3k med tex denna nedan men billigare blir det nog inte om du ska få något som är bättre än vad du har, även om du hittar en 60hz i samma storlek. https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingskarm/mission-sg-em32165mqhd/1011165.12150/ Enda negativa med de två skärmarna är väll att de ser väldigt hmm "Pojkiga ut" dvs gamingprylar. Men hittade faktiskt en curvad 31.5 tums 60hz, i högre upplösning som du tipsade om! Lär välll duga till mina behov! Tack igen Citera
nubtne Postad 11 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2021 Till en början bra sesh, egot klarade fan ej av att backa efter en sån bra början på sesh men iaf lyckades bounca tillbaka 1 inköp.... Ska se över lite spots imorgon som jag tror jag överbluffar rejält i... 1 Citera
nubtne Postad 12 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2021 Bättre sesh idag, fått in en del plugg även i 3 bettade potter oop. Börjar kännas stabilare men ännu ingen champion. Citera
nubtne Postad 13 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2021 Fin session idag! Går det byta namn på dagboken på nått vis? Om mod ser så skulle jag önska att byta till "Pumpar min SVS rulle" Citera
nubtne Postad 14 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2021 Nån som läst från Raulgonzales retirement gällande Isildur1? Låter riktigt sjukt degen om det är sant... Citera
GTOBåten Postad 14 Januari , 2021 Rapport Postad 14 Januari , 2021 1 timme sedan, säger nubtne : Nån som läst från Raulgonzales retirement gällande Isildur1? Låter riktigt sjukt degen om det är sant... Låter väldigt sannolikt i mina öron, men samtidigt rätt oskönt beteende om man accepterat den lösningen att outa det på forum senare. 1 Citera
nubtne Postad 14 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2021 2 timmar sedan, säger GTOBåten : Låter väldigt sannolikt i mina öron, men samtidigt rätt oskönt beteende om man accepterat den lösningen att outa det på forum senare. IDD, spelar tydligen nl200 - nl500 på POKIO även... Tror inte han har vart snubben som möjligtvis häng med i den teoretiska utvecklingen på senaste? Ytterst tragisk om det stämmer att i stort sett degena bort så mycket helt självförvållat. Ganska sjuk även det som tydligen hänt hans bror, kanske ej bör skrivas här öppet men men. Citera
nubtne Postad 14 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2021 ¨¨ Tradig sesh idag med några dåligt spelade händer men det kommer! Jobbar på mitt game varje dag och hade en riktigt bra sesh med coach förra gången! Allt inom sin tid Citera
ölkaka Postad 14 Januari , 2021 Rapport Postad 14 Januari , 2021 7 timmar sedan, säger nubtne : Nån som läst från Raulgonzales retirement gällande Isildur1? Låter riktigt sjukt degen om det är sant... skulle du kunna länka? 2 Citera
PIMM95 Postad 15 Januari , 2021 Rapport Postad 15 Januari , 2021 På 2+2 har medlemmar översatt Rauls poster på ett tyskt community. Finns annars en podd med Raul på Spotify nu om ni söker på Runchuk. https://open.spotify.com/show/3noSXKdBtcqqGWOpE4tsWR?si=VD5AGPgBTH-h1ZwLoSzN6g 2 Citera
Bryggkaffe Postad 15 Januari , 2021 Rapport Postad 15 Januari , 2021 Man kan använda google translate och jobba sig bakåt här om man är nyfiken: https://de.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=958634&page=1403 Jag gillade hans intervju med Runchucks. Citera
nubtne Postad 15 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2021 10 timmar sedan, säger ölkaka : skulle du kunna länka? Sida 36 och framåt https://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/viktor-isildur1-blom-whats-going-1612804/index36.html 1 2 Citera
brusig1 Postad 15 Januari , 2021 Rapport Postad 15 Januari , 2021 Rauls AMA var intressant, men tycker det är lite konstigt att välja att outa sin identitet när man slutar med poker och samtidigt hur mycket han attentionwhorade. Det han skrev om isildur och hans bror är ju bara onödig information som han inte borde nämna. Om man har en skuld och man "settlar" den känns det lite konstigt att hänga ut den personen utan att ens ge detaljer för att låta folk få en uppfattning vad som hände. Oavsett hur han lånat/stejkat eller whatever han har gjort fanns det ju uppenbarligen en risk bakom det. 4 Citera
nubtne Postad 15 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2021 (redigerade) Veckans resultat, nästan 20k spelade händer! Blir nog att nöta en del teori resterande samt fixa IRL grejer. Jobbat nästan varje dag på mitt spel och känner att det ger avkastning, mycket nöjd med coachningen även. Bara att kriga på och fortsätta Ligger för övrigt på 1a plats i skalpen as we speak, tar man ner den med innan sängen så blir det riktigt fin vecka. Allt gott Redigerad 15 Januari , 2021 av nubtne 4 Citera
Paddington Postad 15 Januari , 2021 Rapport Postad 15 Januari , 2021 Sinnes resultat för att va en vecka där! Ang skärmen om du köper en sen, testa skillnaden om du ställer in den på 1080p eller 1440p så kommer du blir sjukt glad att du inte klanta dig och köpte den sämre upplösningen Ser för övrigt ut som att du har råd med vilken skärm du vill även om du envisas med att posta graf i bbs ?, himla dålig trend som verkar smitta av sig haha. 1 Citera
nubtne Postad 16 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2021 9 timmar sedan, säger Paddington : Sinnes resultat för att va en vecka där! Ang skärmen om du köper en sen, testa skillnaden om du ställer in den på 1080p eller 1440p så kommer du blir sjukt glad att du inte klanta dig och köpte den sämre upplösningen Ser för övrigt ut som att du har råd med vilken skärm du vill även om du envisas med att posta graf i bbs ?, himla dålig trend som verkar smitta av sig haha. Thx, ska se vad månaden slutar på! Gnetar man på rejält med teorin ska de nog ej vara någon fara månaden ut. Ah de är så värt med 1440p alltså.... tänkte budgeta och gå 1080 1 Citera
Paddington Postad 16 Januari , 2021 Rapport Postad 16 Januari , 2021 (redigerade) 1 timme sedan, säger nubtne : Thx, ska se vad månaden slutar på! Gnetar man på rejält med teorin ska de nog ej vara någon fara månaden ut. Ah de är så värt med 1440p alltså.... tänkte budgeta och gå 1080 Alltså går du 1080 på får du exakt samma funktion på skärmen som du har nu, enda som sker är att storleken på allting blir lite större och allting suddigare, du får inget extra space eller utökad nytta liksom. Du kan säker hitta nå bra youtube grejer lr nåt som visualiserar skillnaden om du letar lite, aja nog om det ville bara påpeka det för tror du ångrar dig annars Skärmytan blir 77% större med 1440 + mkt skarpare. Redigerad 16 Januari , 2021 av Paddington Citera
nubtne Postad 16 Januari , 2021 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2021 3 timmar sedan, säger Paddington : Alltså går du 1080 på får du exakt samma funktion på skärmen som du har nu, enda som sker är att storleken på allting blir lite större och allting suddigare, du får inget extra space eller utökad nytta liksom. Du kan säker hitta nå bra youtube grejer lr nåt som visualiserar skillnaden om du letar lite, aja nog om det ville bara påpeka det för tror du ångrar dig annars Skärmytan blir 77% större med 1440 + mkt skarpare. Tack igen Paddington! Citera
Recommended Posts