Gå till innehåll

Vinter projekt


nubtne

Recommended Posts

Liten summering av veckan samt dag

Resultat för dagen :

image.thumb.png.738ad37067c5a05d6dbaa2f7693c9c25.png

 

Resultat för veckan :

image.thumb.png.f8720b7a50928ba318d3b233be2a4fc8.png

 

Även exakt 1 månad sen jag började tracka samplet och tkr då man kan ta en månadsgraf i HM

image.thumb.png.cf208f77b80ccadb043c8da227fdc978.png

 

Har kommit underfund med att jag nog behöver fokusera lite ännu hårdare på att förbättra mitt spel och kanske inte spela så jädra långa timmar / mycket, jag spelar frtf extremt låga nivåer där inga "större" pengar kan göras, vägen därifrån och snabbare är att bli bättre som spelare. 

Därav kommer jag i början på nästa månad ta 1 hel vecka där jag enbart försöker plugga 2-3+/- timmar per dag och klocka mig själv på effektivt studerande.

Min approach är att då fokusera på de mest frekventa spotsen i NLHE, förmodligen SRP potter BVB samt BTN VS BB, plus session med coach! 

Allt det bästa!

 

 

Redigerad av nubtne
  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

image.thumb.png.9bb4e4185b10c539bd3b8ff54f4975e2.pngimage.thumb.png.027712fe2b80287200072ff5df77a78f.png

 

IN B4 ny mus Upswing.

Inhandlade en ergonomisk mus istället för att sitta och ha ont med mitt gamla skräp i handlederna (kassa leder) är en budget version ala 300 spänn men jädrar vad go att grinda med. Man känner sig lite "proffsig".

Rekar!

Redigerad av nubtne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, säger nubtne :

image.thumb.png.9bb4e4185b10c539bd3b8ff54f4975e2.pngimage.thumb.png.027712fe2b80287200072ff5df77a78f.png

 

IN B4 ny mus Upswing.

Inhandlade en ergonomisk mus istället för att sitta och ha ont med mitt gamla skräp i handlederna (kassa leder) är en budget version ala 300 spänn men jädrar vad go att grinda med. Man känner sig lite "proffsig".

Rekar!

De har ju fan CHIPPAT in PIO i musen, helt jävla sinnes.

Dagens sesh, tänkte avrunda månaden snart med en liten summering också! 

 

image.png.207e050a512be4ae63e5c85ee374fc0d.png

  • Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någonstans här känner jag att det är dags att avrunda och summera månaden,

Är totalt 19 401 KR i det gröna och har spelat och lärt mig absurt mycket denna månaden, cirka 70k händer fördelat på diverse /2 /4 /5.  19k är inte kattskit direkt, är några tusenlappar ifrån en matchning med mitt heltidsjobb efter skatt som ny exad vilket är ganska absurt egentligen.

Det är en helt respektabel winrate enligt mig, fokus ska enbart ligga på att bli bättre som spelare egentligen så jag kan ta mig upp snabbare.

 image.thumb.png.c5af063191f015ab26748971c4fb3354.png

image.png.8bc506ea37bf36e56afa1661f374c9ea.png

Har haft några sessioner med coach som jag arbetat på vidare själv i solver samt DB analys, korrigerat stats så allt går åt rätt riktning. daglig bollning via skype som ger väldigt mycket, det är massa slipande klar men jag är helt på rätt väg känner jag. Har fortsatt arbeta på mitt spel varje dag och som tidigare sagt innan tror jag att jag tar 1 vecka helt av ifrån spel i början på nästa månad där jag enbart fokuserar på att bli bättre.

Ska försöka klocka pluggad tid och ta bort alla distraktioner under tiden som tex telefon etc.

Allt det bästa!

 

 

 

 

Redigerad av nubtne
  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, säger nubtne :

Någonstans här känner jag att det är dags att avrunda och summera månaden,

Är totalt 19 401 KR i det gröna och har spelat och lärt mig absurt mycket denna månaden, cirka 70k händer fördelat på diverse /2 /4 /5.  19k är inte kattskit direkt, är några tusenlappar ifrån en matchning med mitt heltidsjobb efter skatt som ny exad vilket är ganska absurt egentligen.

Det är en helt respektabel winrate enligt mig, fokus ska enbart ligga på att bli bättre som spelare egentligen så jag kan ta mig upp snabbare.

 image.thumb.png.c5af063191f015ab26748971c4fb3354.png

image.png.8bc506ea37bf36e56afa1661f374c9ea.png

Har haft några sessioner med coach som jag arbetat på vidare själv i solver samt DB analys, korrigerat stats så allt går åt rätt riktning. daglig bollning via skype som ger väldigt mycket, det är massa slipande klar men jag är helt på rätt väg känner jag. Har fortsatt arbeta på mitt spel varje dag och som tidigare sagt innan tror jag att jag tar 1 vecka helt av ifrån spel i början på nästa månad där jag enbart fokuserar på att bli bättre.

Ska försöka klocka pluggad tid och ta bort alla distraktioner under tiden som tex telefon etc.

Allt det bästa!

 

 

 

 

Jaha, då var det min tur då.. BOSSIG! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, säger killerwolf2 :

Haha Chippat in pio i musen fick mig att skratta gott. Cs aimbot drama osv 

Hahah bra att man kunde bjuda på ett skratt! 

34 minuter sedan, säger Tendensen :

Jaha, då var det min tur då.. BOSSIG! 

Tackar min gode herre.

 

On the flip side så lyckades jag hitta ännu 1K idag, nu äre fan paus ifrån grinden och in i labbet som gäller även om de är löning och gamesen lär vara grymma... Jag behöver lite siesta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att köpa en liten överraskningspresent till morsan för lite provision jag fått ifrån jobbet.

Möjligtvis en avsmakningsmeny på Toso för henne och mannen? Kanske i combo med en övernattning på nått nice hotell i GBG.

https://toso.nu/

Alternativt : https://skmat.se/

Vad har ni för tips man kan köpa till morsan? Gärna nån form av upplevelse men funkar även med nån pryl till hemmet eller så...

Pris typ 2k - 4k

Redigerad av nubtne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En upplevelse är en mycket bra present att ge föräldrarna, i stället för prylar.

När farsan fullde 80 så tog jag med honom, hans sambo (och min fru) på Skördefesten på Åland. Det var extremt uppskattat. Planen var att göra samma sak för morsan i år, men så kom Corona, hoppeligen kan det bli hennes 81-årspresent i stället.

Så ditt förslag låter bra, men ännu bättre vore om det vore en upplevelse där du var med och delade tiden med henne under upplevelsen. Sedan behöver ju restaurangbranchen och hotellnäringen och alla andra turistnäringar också det "stöd" de kan få nu, så kör på det! Kanske en Spa-weekend på lämplig herrgård (där du följer med)?

Redigerad av Ola Brandborn
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger Ola Brandborn :

En upplevelse är en mycketbra present att ge föräldrarna, i stället för prylar.

När farsan fullde 80 så tog jag med honom, hans sambo (och min fru) på Skördefesten på Åland. Det var extremt uppskattat. Planen var att göra samma sak för morsan i år, men så kom Corona, hoppeligen kan det bli hennes 81-årspresent i stället.

Så ditt förslag låter bra, men ännu bättre vore om det vore en upplevelse där du var med och delade tiden med henne under upplevelsen. Sedan behöver ju restaurangbranchen och hotellnäringen och alla andra turistnäringar också dett "stöd" de kan få nu, så kör på det! Kanske en Spa-weekend på lämplig herrgård (där du följer med)?

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger ölkaka :

Vad är grejen med en curved skärm? 

"Since a curved screen directs light from all angles towards the viewer's eye, the idea is that you will be able to take everything in without much ocular exertion. Therefore, if your eyes are more easily covering a larger field of view, as compared to flat screens, then curved monitors will thus feel larger."

 

För min egen del gillar jag bara designen, tycker det ser modernt och stilrent ut...

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

image.thumb.png.d054125e988a31c9c1cf0d5487600030.png

Fin vecka, kanske inte blir så jättemycket spel över helgen då jag ska träffa gamla vänner varav en av dem snart blir klar med sin PHD i Matematik..... Ska försöka få in han på grinden men kanske blir svårt.

Fortsatt mycket teori på egen hand utöver den info som ges av coach, mycket nöjd med samarbetet och är lite extra glad över att min redline börjat ordna upp sig rejält, en erkänsla till coach!

Önskar er en fin vecka //// Allt det bästa!

Redigerad av nubtne
  • Like 3
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger nubtne :

image.thumb.png.d054125e988a31c9c1cf0d5487600030.png

Fin vecka, kanske inte blir så jättemycket spel över helgen då jag ska träffa gamla vänner varav en av dem snart blir klar med sin PHD i Matematik..... Ska försöka få in han på grinden men kanske blir svårt.

Fortsatt mycket teori på egen hand utöver den info som ges av coach, mycket nöjd med samarbetet och är lite extra glad över att min redline börjat ordna upp sig rejält!

Önskar er en fin vecka //// Allt det bästa!

LOOKING GOOOOOOOD! Hårt arbete lönar sig :)

Redigerad av Tendensen
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

image.thumb.png.82ba50294eb02c97526afa91111d76f8.png

 

Har vart en ganska seg förra vecka där mycket dålig spring plus lite halvkassa spel ledde till halvdåliga resultat, lyckades ändå plussat och ska nog kunna få till en någorlunda fin månad dock!

Värt att lägga till är att man haft några sessioner på /10 som inte är med i samplet där man lyckats hitta några K, av nån anledning vill inte mitt HM2 importa /10. Om någon har en PT3 / PT4 licens att sälja så hojta gärna!

 

Bild tagen på mig idag ifrån labbet:

image.thumb.png.98715ca88e77de1d718789289c6b2c04.png

 

 

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...