Partneransvarig Postad 28 September , 2018 Rapport Postad 28 September , 2018 Det har blivit dags att nominera Årets forumit 2018! Släng upp namn på den / de du tycker förtjänar det. Juryn bestående av moderatorerna Valterego, JackVegas, Lundin89, crappy och Ludvvig väljer en shortlist utifrån era förslag, och sedan röstas årets forumit fram av er medlemmar. Alla som lämnar minst ett förslag här är i tråden med i en utlottning av biobiljetter. Tre vinnare får två biobiljetter var. Den som väljs till Årets forumit får ett presentkort på 1000 SEK. Nomineringsfönstret stänger sista oktober och i början av november kommer slutröstningen att komma upp. Citera
muren Postad 28 September , 2018 Rapport Postad 28 September , 2018 (redigerade) Jag och mina mig Gtobåten Ola Brandborn Redigerad 28 September , 2018 av muren Citera
AmyWinehouse Postad 29 September , 2018 Rapport Postad 29 September , 2018 brusig1 GTObåten Klonksteve 1 Citera
ölkaka Postad 29 September , 2018 Rapport Postad 29 September , 2018 GTObåten Klonksteve Jag och mina mig Citera
frillo Postad 29 September , 2018 Rapport Postad 29 September , 2018 brusig1 GTObåten Klonksteve Citera
Ola Brandborn Postad 29 September , 2018 Rapport Postad 29 September , 2018 Nominerar ingen, men imho borde man tänka på att ge priset till någon som den där tusenlappen betyder något till. Citera
muren Postad 29 September , 2018 Rapport Postad 29 September , 2018 Det här är väl inget jävla kommunistforum? 2 2 1 Citera
GTOBåten Postad 29 September , 2018 Rapport Postad 29 September , 2018 Jag och mina mig Brusig Klånksteve Citera
brusig1 Postad 29 September , 2018 Rapport Postad 29 September , 2018 3 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Nominerar ingen, men imho borde man tänka på att ge priset till någon som den där tusenlappen betyder något till. Känns som ett väldigt oärligt sätt att försöka ragga röster till sig själv, är du inte nöjd med en titel? ? 1 7 Citera
killerwolf2 Postad 29 September , 2018 Rapport Postad 29 September , 2018 4 minuter sedan, säger brusig1 : Känns som ett väldigt oärligt sätt att försöka ragga röster till sig själv, är du inte nöjd med en titel? ? Säga vad man vill om krille men ibland får han fan till det ? 1 1 Citera
Ola Brandborn Postad 30 September , 2018 Rapport Postad 30 September , 2018 16 timmar sedan, säger killerwolf2 : Säga vad man vill om krille men ibland får han fan till det ? Jag IRL-lollade Citera
Partneransvarig Postad 11 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2018 I det här stadiet behöver ni alltså bara nominera ett namn en gång. Står nicket i tråden är det en nominering Citera
HwardShore Postad 11 Oktober , 2018 Rapport Postad 11 Oktober , 2018 (redigerade) För mig finns det två kandidater. 1. Det självklara valet enligt mig borde ju vara Modigakatten . Som kom in på forumet med en självsäker attityd att han skulle nå de hösta spelen på SVS. I detta fallet var det inte bara snack utan en jävla massa verkstad, resultaten får tala sitt klara språk varför han borde vara nominerad. Har vart en riktig fröjd att få följa! 2, Det finns också en utmanare. forumets brawler, krister petterson JR, jaa vår egen GRINDER aka "Luna". Han gjorde en comeback här på forumet efter en inte så överraskade bann, nån får gärna lägga odds på mordhot. Där vi fick följa en prestation utan dess like. Han kliver in med en klassisk GRINDER attityd, "fuck all you haters i make money" (sitter nog säkert som poster på hans rum) Kampen mot sina så kallade "haters" började med 1-0 grinder. Han bytte från att spela micro NL till att några veckor senare posta när han spelade från 25/50 - 100/200kr PLO. Vi alla satt och tryckte popcorn och väntade med spänning på när downswingen skulle slå in. Resan var helt klart en höjdpunkt, men som att 1 +1 blir 2 vet man att GRINDER inte kan hålla sig från donationsknappen. Resan slutar med att han börjar om på 0.25/0.5kr . Det var ett riktigt nöje att få följa Lunas resa. slutet gott allting gott. som Ferdinand på julafton sitter under sin korkek så hittar ni GRINDER på micro SVS, där han lär sitta i alla sina dar Much love Redigerad 11 Oktober , 2018 av HwardShore Citera
brusig1 Postad 11 Oktober , 2018 Rapport Postad 11 Oktober , 2018 50 minuter sedan, säger HwardShore : För mig finns det två kandidater. 1. Det självklara valet enligt mig borde ju vara Modigakatten . Som kom in på forumet med en självsäker attityd att han skulle nå de hösta spelen på SVS. I detta fallet var det inte bara snack utan en jävla massa verkstad, resultaten får tala sitt klara språk varför han borde vara nominerad. Har vart en riktig fröjd att få följa! 2, Det finns också en utmanare. forumets brawler, krister petterson JR, jaa vår egen GRINDER aka "Luna". Han gjorde en comeback här på forumet efter en inte så överraskade bann, nån får gärna lägga odds på mordhot. Där vi fick följa en prestation utan dess like. Han kliver in med en klassisk GRINDER attityd, "fuck all you haters i make money" (sitter nog säkert som poster på hans rum) Kampen mot sina så kallade "haters" började med 1-0 grinder. Han bytte från att spela micro NL till att några veckor senare posta när han spelade från 25/50 - 100/200kr PLO. Vi alla satt och tryckte popcorn och väntade med spänning på när downswingen skulle slå in. Resan var helt klart en höjdpunkt, men som att 1 +1 blir 2 vet man att GRINDER inte kan hålla sig från donationsknappen. Resan slutar med att han börjar om på 0.25/0.5kr . Det var ett riktigt nöje att få följa Lunas resa. slutet gott allting gott. som Ferdinand på julafton sitter under sin korkek så hittar ni GRINDER på micro SVS, där han lär sitta i alla sina dar Much love Två goda nomineringar, men det känns inte fair då vi andra som blivit nominerade vaknar upp varje morgon och försöker göra forumet till en bättre plats medan de två du nämnde knappt postar längre! 1 Citera
Partneransvarig Postad 1 November , 2018 Författare Rapport Postad 1 November , 2018 Nomineringsfönstret stängt. Citera
Recommended Posts