Gå till innehåll

Monsterboken


GTOBåten

Recommended Posts

Kom igen nu för att ha lite kul och se lite blodbad här på pokerforum kan du ta 1-2tim varje dag och lira Soldado HU på /10 svs, det är ju bara att logga in lite tidigare varje dag för lätta pengar och förstår inte hur det skulle skada dig så otroligt mycket eller hur det skulle påverka genom att bara logga in lite tidigare varje dag. Du spelar ju PLO och det är ju iprincp samma sak som svs och du har ju uppenbarligen bevis på att du skulle slakta soldado på /10 HU. Förlåt om jag är trög men det är ju gratis pengar ser inte hur det skulle skada någon och skulle vara en kul rail för oss på pf. Du är plus en mille senaste 2dagarna och har inte råd att offra en 1timme per dag för att lira soldado kom igen... Du spelar ju fortfarande poker det enda är att du tar bort 2kort istället för att ha 4.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, säger StoffeRemy :

Kom igen nu för att ha lite kul och se lite blodbad här på pokerforum kan du ta 1-2tim varje dag och lira Soldado HU på /10 svs, det är ju bara att logga in lite tidigare varje dag för lätta pengar och förstår inte hur det skulle skada dig så otroligt mycket eller hur det skulle påverka genom att bara logga in lite tidigare varje dag. Du spelar ju PLO och det är ju iprincp samma sak som svs och du har ju uppenbarligen bevis på att du skulle slakta soldado på /10 HU. Förlåt om jag är trög men det är ju gratis pengar ser inte hur det skulle skada någon och skulle vara en kul rail för oss på pf. Du är plus en mille senaste 2dagarna och har inte råd att offra en 1timme per dag för att lira soldado kom igen... Du spelar ju fortfarande poker det enda är att du tar bort 2kort istället för att ha 4.

Hehehe….

…..

.….

.…zzzz

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger StoffeRemy :

Kom igen nu för att ha lite kul och se lite blodbad här på pokerforum kan du ta 1-2tim varje dag och lira Soldado HU på /10 svs, det är ju bara att logga in lite tidigare varje dag för lätta pengar och förstår inte hur det skulle skada dig så otroligt mycket eller hur det skulle påverka genom att bara logga in lite tidigare varje dag. Du spelar ju PLO och det är ju iprincp samma sak som svs och du har ju uppenbarligen bevis på att du skulle slakta soldado på /10 HU. Förlåt om jag är trög men det är ju gratis pengar ser inte hur det skulle skada någon och skulle vara en kul rail för oss på pf. Du är plus en mille senaste 2dagarna och har inte råd att offra en 1timme per dag för att lira soldado kom igen... Du spelar ju fortfarande poker det enda är att du tar bort 2kort istället för att ha 4.

 

7g5hdp.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lundin89 locked och unlocked this ämne

Det tar nog priset för det mest bizarra jag varit med om under mina år på PF.

Någon del av mig hoppas det är ett smart troll och att Soldado bara tagit ett foto från internet. Men min rationella del av hjärnan säger att hans IQ är alldeles för låg av hans andra inlägg att döma för att komma på ett sådant utvecklat troll. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

38 minuter sedan, säger soldado9 :

Är snyggare och bra mycket starkare än den keyboardwarriorN. Men sämre på 4-kortsbingo.

 

Har som sagt inte tid med sånt där käbbel 

// Ordförande av midstakesmaffian

B4C6FD42-2FCD-4445-9DAE-C4FD77EFB06A.jpeg

Hatten av till tgrinder/Luna/soldado, måste varit rekord hur länge det tog mig att fatta det var du.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

44 minuter sedan, säger GTOBåten :

Det tar nog priset för det mest bizarra jag varit med om under mina år på PF.

Någon del av mig hoppas det är ett smart troll och att Soldado bara tagit ett foto från internet. Men min rationella del av hjärnan säger att hans IQ är alldeles för låg av hans andra inlägg att döma för att komma på ett sådant utvecklat troll. 

Kan ej kontra dig mer!! Du har för hög IQ i din rationella del av hjärnan. Jag ger upp, du vinner. 
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 minuter sedan, säger GTOBåten :

Det räcker, hur många konton har du egentligen Grinder

jag är neutral part. en beef med halvnudes, nickdoxxningar, mma/hu-utmaningar och stejksgrupperingar som clashar roas jag av 

6 minuter sedan, säger speccan :

Vad är det egentligen ni driver med härinne? Jävligt otäck jargong ni har imo, man måste då vara extremt missunnsam angränsande sadist för att roas av vad fan de nu är ni håller på med.

oops

Redigerad av lamern
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, säger speccan :

Vad är det egentligen ni driver med härinne? Jävligt otäck jargong ni har imo, man måste då vara extremt missunnsam angränsande sadist för att roas av vad fan de nu är ni håller på med.

Håller med. Det har gått för långt, för egen del började det med en skämtsam rolig grej men det har gått till nya nivåer. 

 

Känns riktigt trist det här, min IQ-befriade hjärnA checkar ut från PF nu. Hoppas bara att du låter folk som vill dela med sig av sin pokerresa göra det trots att dom Inte spelar /4000 själva @GTOBåten

 

pz out 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger soldado9 :

Håller med. Det har gått för långt, för egen del började det med en skämtsam rolig grej men det har gått till nya nivåer. 

 

Känns riktigt trist det här, min IQ-befriade hjärnA checkar ut från PF nu. Hoppas bara att du låter folk som vill dela med sig av sin pokerresa göra det trots att dom Inte spelar /4000 själva @GTOBåten

 

pz out 

 

Tack gör oss alla tjänst och håll dina tinder-bilder för dig själv. 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger soldado9 :

Håller med. Det har gått för långt, för egen del började det med en skämtsam rolig grej men det har gått till nya nivåer. 

 

Känns riktigt trist det här, min IQ-befriade hjärnA checkar ut från PF nu. Hoppas bara att du låter folk som vill dela med sig av sin pokerresa göra det trots att dom Inte spelar /4000 själva @GTOBåten

 

pz out 

 

Tycker du ska fortsätta 🙂👍 Det finns inga brudar här ändå

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

28 minuter sedan, säger speccan :

Vad är det egentligen ni driver med härinne? Jävligt otäck jargong ni har imo, man måste då vara extremt missunnsam angränsande sadist för att roas av vad fan de nu är ni håller på med.

Pokerforum #metoo-moment, vi kommer över det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...