lamern Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 det går hanka sig fram på mid stakes fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 6 timmar sedan, säger GTOBåten : Midstakes-maffian sends their regards Det är såhär man vill att en $30k under EV-graf ska se ut. kind retards /microstakesmaffian 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 Kom igen nu för att ha lite kul och se lite blodbad här på pokerforum kan du ta 1-2tim varje dag och lira Soldado HU på /10 svs, det är ju bara att logga in lite tidigare varje dag för lätta pengar och förstår inte hur det skulle skada dig så otroligt mycket eller hur det skulle påverka genom att bara logga in lite tidigare varje dag. Du spelar ju PLO och det är ju iprincp samma sak som svs och du har ju uppenbarligen bevis på att du skulle slakta soldado på /10 HU. Förlåt om jag är trög men det är ju gratis pengar ser inte hur det skulle skada någon och skulle vara en kul rail för oss på pf. Du är plus en mille senaste 2dagarna och har inte råd att offra en 1timme per dag för att lira soldado kom igen... Du spelar ju fortfarande poker det enda är att du tar bort 2kort istället för att ha 4. 5 1 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 20 minuter sedan, säger StoffeRemy : Kom igen nu för att ha lite kul och se lite blodbad här på pokerforum kan du ta 1-2tim varje dag och lira Soldado HU på /10 svs, det är ju bara att logga in lite tidigare varje dag för lätta pengar och förstår inte hur det skulle skada dig så otroligt mycket eller hur det skulle påverka genom att bara logga in lite tidigare varje dag. Du spelar ju PLO och det är ju iprincp samma sak som svs och du har ju uppenbarligen bevis på att du skulle slakta soldado på /10 HU. Förlåt om jag är trög men det är ju gratis pengar ser inte hur det skulle skada någon och skulle vara en kul rail för oss på pf. Du är plus en mille senaste 2dagarna och har inte råd att offra en 1timme per dag för att lira soldado kom igen... Du spelar ju fortfarande poker det enda är att du tar bort 2kort istället för att ha 4. Hehehe…. ….. .…. .…zzzz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 1 timme sedan, säger StoffeRemy : Kom igen nu för att ha lite kul och se lite blodbad här på pokerforum kan du ta 1-2tim varje dag och lira Soldado HU på /10 svs, det är ju bara att logga in lite tidigare varje dag för lätta pengar och förstår inte hur det skulle skada dig så otroligt mycket eller hur det skulle påverka genom att bara logga in lite tidigare varje dag. Du spelar ju PLO och det är ju iprincp samma sak som svs och du har ju uppenbarligen bevis på att du skulle slakta soldado på /10 HU. Förlåt om jag är trög men det är ju gratis pengar ser inte hur det skulle skada någon och skulle vara en kul rail för oss på pf. Du är plus en mille senaste 2dagarna och har inte råd att offra en 1timme per dag för att lira soldado kom igen... Du spelar ju fortfarande poker det enda är att du tar bort 2kort istället för att ha 4. 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 1 timme sedan, säger KlonkSteve : Man får väl bara använda två kort i PLO också? 🙈 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 9 minuter sedan, säger 33sunshine : Man får väl bara använda två kort i PLO också? 🙈 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 Är snyggare och bra mycket starkare än den keyboardwarriorN. Men sämre på 4-kortsbingo. Har som sagt inte tid med sånt där käbbel // Ordförande av midstakesmaffian 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
afghan_balla Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 Tycker det är lite väl nittig towel to thigh ratio där soldado. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 Kan mod snälla stänga DBn, kan inte fortsätta med vetskapen att denna tråd är min skapelse. 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 (redigerade) 8 minuter sedan, säger GTOBåten : Kan mod snälla stänga DBn, kan inte fortsätta med vetskapen att denna tråd är min skapelse. Plus en miljon, ping @Lundin89 Redigerad 28 Mars , 2023 av brusig1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 Det tar nog priset för det mest bizarra jag varit med om under mina år på PF. Någon del av mig hoppas det är ett smart troll och att Soldado bara tagit ett foto från internet. Men min rationella del av hjärnan säger att hans IQ är alldeles för låg av hans andra inlägg att döma för att komma på ett sådant utvecklat troll. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 38 minuter sedan, säger soldado9 : Är snyggare och bra mycket starkare än den keyboardwarriorN. Men sämre på 4-kortsbingo. Har som sagt inte tid med sånt där käbbel // Ordförande av midstakesmaffian Hatten av till tgrinder/Luna/soldado, måste varit rekord hur länge det tog mig att fatta det var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaFish-_- Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 fwiw så ser det ut att vara soldado baserat på tatueringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 23 minuter sedan, säger SantaFish-_- : fwiw så ser det ut att vara soldado baserat på tatueringarna det är en bild på gtobåten som soldado fått i förtroende, det är därför det är lite känsligt 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 3 minuter sedan, säger lamern : det är en bild på gtobåten som soldado fått i förtroende, det är därför det är lite känsligt Det räcker, hur många konton har du egentligen Grinder 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 44 minuter sedan, säger GTOBåten : Det tar nog priset för det mest bizarra jag varit med om under mina år på PF. Någon del av mig hoppas det är ett smart troll och att Soldado bara tagit ett foto från internet. Men min rationella del av hjärnan säger att hans IQ är alldeles för låg av hans andra inlägg att döma för att komma på ett sådant utvecklat troll. Kan ej kontra dig mer!! Du har för hög IQ i din rationella del av hjärnan. Jag ger upp, du vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 Vad är det egentligen ni driver med härinne? Jävligt otäck jargong ni har imo, man måste då vara extremt missunnsam angränsande sadist för att roas av vad fan de nu är ni håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 (redigerade) 11 minuter sedan, säger GTOBåten : Det räcker, hur många konton har du egentligen Grinder jag är neutral part. en beef med halvnudes, nickdoxxningar, mma/hu-utmaningar och stejksgrupperingar som clashar roas jag av 6 minuter sedan, säger speccan : Vad är det egentligen ni driver med härinne? Jävligt otäck jargong ni har imo, man måste då vara extremt missunnsam angränsande sadist för att roas av vad fan de nu är ni håller på med. oops Redigerad 28 Mars , 2023 av lamern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 12 minuter sedan, säger speccan : Vad är det egentligen ni driver med härinne? Jävligt otäck jargong ni har imo, man måste då vara extremt missunnsam angränsande sadist för att roas av vad fan de nu är ni håller på med. Håller med. Det har gått för långt, för egen del började det med en skämtsam rolig grej men det har gått till nya nivåer. Känns riktigt trist det här, min IQ-befriade hjärnA checkar ut från PF nu. Hoppas bara att du låter folk som vill dela med sig av sin pokerresa göra det trots att dom Inte spelar /4000 själva @GTOBåten pz out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 1 minut sedan, säger soldado9 : Håller med. Det har gått för långt, för egen del började det med en skämtsam rolig grej men det har gått till nya nivåer. Känns riktigt trist det här, min IQ-befriade hjärnA checkar ut från PF nu. Hoppas bara att du låter folk som vill dela med sig av sin pokerresa göra det trots att dom Inte spelar /4000 själva @GTOBåten pz out Tack gör oss alla tjänst och håll dina tinder-bilder för dig själv. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 1 minut sedan, säger GTOBåten : Tack gör oss alla tjänst och håll dina tinder-bilder för dig själv. Np, Och håll din härskarteknik för dig själv! Den är bra mkt mindre smickrande 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 28 Mars , 2023 Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 3 minuter sedan, säger soldado9 : Håller med. Det har gått för långt, för egen del började det med en skämtsam rolig grej men det har gått till nya nivåer. Känns riktigt trist det här, min IQ-befriade hjärnA checkar ut från PF nu. Hoppas bara att du låter folk som vill dela med sig av sin pokerresa göra det trots att dom Inte spelar /4000 själva @GTOBåten pz out Tycker du ska fortsätta 🙂👍 Det finns inga brudar här ändå 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2023 28 minuter sedan, säger speccan : Vad är det egentligen ni driver med härinne? Jävligt otäck jargong ni har imo, man måste då vara extremt missunnsam angränsande sadist för att roas av vad fan de nu är ni håller på med. Pokerforum #metoo-moment, vi kommer över det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts