Namehere Postad 13 Februari Rapport Share Postad 13 Februari Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 13 Februari Författare Rapport Share Postad 13 Februari lesson in there 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doctor_Strangelove Postad 13 Februari Rapport Share Postad 13 Februari Ser att Linus och Sanita verkar köra någon slags HU-challenge. Hur rankar du Linus som PLO-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 13 Februari Författare Rapport Share Postad 13 Februari 2 timmar sedan, säger Doctor_Strangelove : Ser att Linus och Sanita verkar köra någon slags HU-challenge. Hur rankar du Linus som PLO-spelare? Bra på HU men troligen sämre än Sanita är min gissning. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 15 Februari Rapport Share Postad 15 Februari Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 16 Februari Författare Rapport Share Postad 16 Februari Fortfarande flintskallig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 16 Februari Rapport Share Postad 16 Februari investment thesis still intact 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 19 Februari Rapport Share Postad 19 Februari (redigerade) Om någon har pio3 och vill tjäna en slant dma pls. En kan också köpa programmet och tjäna en slant för den delen med om det är så att personen funderat på att köpa det innan. Det kräver också med all sannolikhet att du har en bra dator eller en remote server. Redigerad 19 Februari av brusig1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 27 Februari Författare Rapport Share Postad 27 Februari repost 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pness Postad 27 Februari Rapport Share Postad 27 Februari 5 timmar sedan, säger GTOBåten : repost PM:a mig om pris på byxorna. Är 29-30 i midjan, men kan tänka mig att köpa dom oavsett size 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 27 Februari Rapport Share Postad 27 Februari hurrdurr muh EBITDA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 27 Februari Rapport Share Postad 27 Februari 1 timme sedan, säger Pness : PM:a mig om pris på byxorna. Är 29-30 i midjan, men kan tänka mig att köpa dom oavsett size 3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 28 Februari Författare Rapport Share Postad 28 Februari 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 28 Februari Rapport Share Postad 28 Februari (redigerade) ssstwitter.com_1709130443359.mp4 Redigerad 28 Februari av Namehere Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 29 Februari Rapport Share Postad 29 Februari BTC på 64k. ETH på $3500, SOL på $122 och så vidare - ifall det finns NÅGON som tvivlar på att det är bullmarket eller ej, igår var rekorddag någonsin i tradingvolym på BTC. 7.5 miljarder dollar i en enda dag, krossade tidigare rekordet på 3 miljarder dollar. ETF hypen är galen, har tåget gått? BTC gick från 51 till 64 på två dagar, och vi är inte ens på BTC ATH. Vad tror ni vi kan skåda i fjärran när ETH ETF blir klart? 7k ETH är klappat och klart, med potential att gå till $20k närmsta 1.5 åren. THERE I SAID IT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 29 Februari Rapport Share Postad 29 Februari (redigerade) Svarta svanar kan stoppa crypto bullrunnet, typ att Ryssland gör något cpstört eller att nån av de stora 7 i tech går belly up av någon jävla anledning, men i övrigt finns det inte så mycket som kommer fucka upp crypto närmsta 3-4 mån i alla fall. Redigerad 29 Februari av killerwolf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Februari Rapport Share Postad 29 Februari (redigerade) Tidigare har stora risken mot crypto varit att USA helt enkelt skulle förbjuda det. Med ETF:er lär det hotet vara minimerat. EFT + halvening känns som en perfekt storm. Redigerad 29 Februari av Ola Brandborn 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 1 Mars Rapport Share Postad 1 Mars Den 2024-02-29 kl 06:57, säger killerwolf2 : BTC på 64k. ETH på $3500, SOL på $122 och så vidare - ifall det finns NÅGON som tvivlar på att det är bullmarket eller ej, igår var rekorddag någonsin i tradingvolym på BTC. 7.5 miljarder dollar i en enda dag, krossade tidigare rekordet på 3 miljarder dollar. ETF hypen är galen, har tåget gått? BTC gick från 51 till 64 på två dagar, och vi är inte ens på BTC ATH. Vad tror ni vi kan skåda i fjärran när ETH ETF blir klart? 7k ETH är klappat och klart, med potential att gå till $20k närmsta 1.5 åren. THERE I SAID IT Har ingen aning om priset i sig, men jag personligen ser inte att tåget skulle ha gått någonsin. Jag upplevde länge att kontanter var på väg bort i Sverige, men det är först nu nyligen det har börjat på allvar här borta. Min lokala pub tar inte ens kontanter längre hörde jag häromdagen, och det är en 100-årig pub. Regeringen här gjorde sitt egna digitala shitcoin relativt nyligen, jag upplever att bitcoin är iphonen i början av smartphone eran. Men jag håller med att så länge ingenting händer tekniskt sätt känns det bra short term. Det verkar onekligen som att desto högre folk skriker om att crypto är en scam desto mer är vi i en bullmarket. När Peter Schiff erkänner guld är värdelöst är det dags att dumpa. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 1 Mars Rapport Share Postad 1 Mars Spelade en hu match igår i brist på sunt förnuft och att det inte runnade ett enda game. Jag borde veta bättre än att battla högt HU bara för att jag är uttråkad. Det gick inget bra alls, men kan posta några händer för the lulz 11 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus8000 Postad 2 Mars Rapport Share Postad 2 Mars Härligt få läsa. Kämpa kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HwardShore Postad 5 Mars Rapport Share Postad 5 Mars Utan att kolla på handen i PIO, så känns ju deg med 26an på river lite som Turkiets beslut att inte höja räntan med 70% inflation, eller är jag bara ute på krigsstigen för att Bitcoin kommer bli Turkiets nationalvaluta om 5-10 år ? 😄 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 Mars Rapport Share Postad 5 Mars Man ska inte underskatta showdownvärdet i näst-nötlåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 5 Mars Rapport Share Postad 5 Mars (redigerade) 31 minuter sedan, säger HwardShore : Utan att kolla på handen i PIO, så känns ju deg med 26an på river lite som Turkiets beslut att inte höja räntan med 70% inflation, eller är jag bara ute på krigsstigen för att Bitcoin kommer bli Turkiets nationalvaluta om 5-10 år ? 😄 Lika spot on som dina cryptoanalys. Otroligt misstag att förlora -0.3bb i en 200bb pott. Redigerad 5 Mars av brusig1 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 Mars Rapport Share Postad 5 Mars 4 minuter sedan, säger brusig1 : Lika spot on som dina cryptoanalyser Ditt screenshot funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 5 Mars Rapport Share Postad 5 Mars (redigerade) 7 minuter sedan, säger Ola Brandborn : Ditt screenshot funkar inte Råkade slå in fel suit på 5an och 4an. Var först ren strategi med 0.5+bb. Bytte screenshot till rätt suits och då blev det pure bluff för icke all in och +0.02 bättre att shovea ai än icke all in. Check slår dock bägge med 0.32bb. Redigerad 5 Mars av brusig1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts