Gå till innehåll

lowstakestjomme med hybris som jagar bonusar och förhoppningsvis biobiljetter


killerwolf2

Recommended Posts

1 timme sedan, säger brusig1 :

Var väl faktiskt en ganska bra artikel - om risk i investeringar i allmänhet. Nämnandet av Bitcoin var ju bara för att få oss att klicka på den. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, säger Ola Brandborn :

Var väl faktiskt en ganska bra artikel - om risk i investeringar i allmänhet. Nämnandet av Bitcoin var ju bara för att få oss att klicka på den. 

Läste faktiskt inte artikeln. Hennes konstanta sökande efter uppmärksamhet i mainstream media, hennes involverande i både Full Tilt och UB som har stort för de största scamsens i pokerns historia och att hon tydligen är (? eller har varit?) livscoach m.m. Listan är mer eller mindre oändlig varför jag inte är så intresserad av hennes åsikter eller kunskap.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, säger brusig1 :

Läste faktiskt inte artikeln. Hennes konstanta sökande efter uppmärksamhet i mainstream media, hennes involverande i både Full Tilt och UB som har stort för de största scamsens i pokerns historia och att hon tydligen är (? eller har varit?) livscoach m.m. Listan är mer eller mindre oändlig varför jag inte är så intresserad av hennes åsikter eller kunskap.

Det håller jag däremot fullständigt med om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^kollade lite snabbt typ 4 största vunna och 4 största förlorade i $ och alla var skittrista så blir pass på den, det mesta är ai pre och de mest "spännande" var early open, nai3b av bu floppar set, får stacka AA.  Kan leta lite grann senare på lägre nivåer där jag har donerat massor på deep ring, nån riktigt hilarious deep punt ska vi väl hitta

Redigerad av killerwolf2
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...