StoffeRemy Postad 24 Mars , 2023 Rapport Share Postad 24 Mars , 2023 (redigerade) Tror över 75% av din lista är icke vinnande/låg winrate. Ser bara en jag hade rankat top10 på /10+. Inte lirat så mycket mot dig så har ingen direkt read men du verkar ha bra arbetsmoral mtp volymen du får in. Men förstår inte vf du släpper /100 säte vs gigantisk firre för att lira Fillen deep HU på /20 istället. Redigerad 24 Mars , 2023 av StoffeRemy Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 24 Mars , 2023 Rapport Share Postad 24 Mars , 2023 Den 2023-03-22 kl 17:17, säger soldado9 : Skulle säga att han [Välhängd] ganska enkelt är en topp3 spelare på nivån faktiskt. så detta var inte en troll alltså? det jag sett när jag spelat mot honom är spewtard #1. jag har jagat honom runt borden som en greyhound efter en ledarbil. kul att höra vad andra säger då allt är, i vanlig ordning, relativt! hur lyder dina mål för i år? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 24 Mars , 2023 Rapport Share Postad 24 Mars , 2023 (redigerade) fattar inte varför det alltid blir dubbelpost på pf. ta bort. Redigerad 24 Mars , 2023 av Rhetoric Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fillen3 Postad 25 Mars , 2023 Rapport Share Postad 25 Mars , 2023 10 timmar sedan, säger StoffeRemy : Tror över 75% av din lista är icke vinnande/låg winrate. Ser bara en jag hade rankat top10 på /10+. Inte lirat så mycket mot dig så har ingen direkt read men du verkar ha bra arbetsmoral mtp volymen du får in. Men förstår inte vf du släpper /100 säte vs gigantisk firre för att lira Fillen deep HU på /20 istället. Sjukt skumt!!🤪🤪 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 25 Mars , 2023 Rapport Share Postad 25 Mars , 2023 Det är ju exakt noll chans att någon som är top 5 på siten spelar 2/4kr (eller tydligen flera). @stefanovic in och sätt ned foten med en hu-utmaning. 2 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 25 Mars , 2023 Rapport Share Postad 25 Mars , 2023 3 timmar sedan, säger brusig1 : Det är ju exakt noll chans att någon som är top 5 på siten spelar 2/4kr (eller tydligen flera). @stefanovic in och sätt ned foten med en hu-utmaning. Sorry inte tid med sånt där. Ska till gymmet och känna endorfinerna pumpa i kroppen för att sen dra ner till stranden flexa med min schalottenlök 💪🍆 6 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 25 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2023 9 timmar sedan, säger brusig1 : Det är ju exakt noll chans att någon som är top 5 på siten spelar 2/4kr (eller tydligen flera). @stefanovic in och sätt ned foten med en hu-utmaning. Är ju topp 5 på nivån. Lol. Vem har sagt på hela siten? 😅 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 25 Mars , 2023 Rapport Share Postad 25 Mars , 2023 (redigerade) Den 2023-03-24 kl 15:01, säger soldado9 : Mina tuffaste motståndare på samtliga nivåer utan inbördes ordning är Undrar var han fick det ifrån Redigerad 25 Mars , 2023 av GTOBåten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 25 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2023 2 timmar sedan, säger GTOBåten : Undrar var han fick det ifrån Läs ”mina tuffaste” det betyder inte sidans bästa? Och det här är MIN bedömning. Frågor på det? 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 25 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2023 Den 2023-03-24 kl 21:33, säger StoffeRemy : Tror över 75% av din lista är icke vinnande/låg winrate. Ser bara en jag hade rankat top10 på /10+. Inte lirat så mycket mot dig så har ingen direkt read men du verkar ha bra arbetsmoral mtp volymen du får in. Men förstår inte vf du släpper /100 säte vs gigantisk firre för att lira Fillen deep HU på /20 istället. Dito. Du som nickar ***? Hade sämsta seaten på bordet är varför. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 25 Mars , 2023 Rapport Share Postad 25 Mars , 2023 Enligt reglerna får vi inte spekulera kring svenska pokeralias, så jag redigerade bort det. /mod Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 26 Mars , 2023 Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 1 timme sedan, säger soldado9 : Läs ”mina tuffaste” det betyder inte sidans bästa? Ett väldigt långsökt antagande. 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 26 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 4 timmar sedan, säger GTOBåten : Ett väldigt långsökt antagande. Är inget antagande Einstein Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 26 Mars , 2023 Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 gtobåten vs soldado - 10 000 händer HU, 10 ronder mma, 100 tinder swipes. hampusgabriel streamar, jag och resten av världen kollar. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 26 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 51 minuter sedan, säger lamern : gtobåten vs soldado - 10 000 händer HU, 10 ronder mma, 100 tinder swipes. hampusgabriel streamar, jag och resten av världen kollar. Sign 🤣🙏 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 26 Mars , 2023 Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 1 timme sedan, säger lamern : gtobåten vs soldado - 10 000 händer HU, 10 ronder mma, 100 tinder swipes. hampusgabriel streamar, jag och resten av världen kollar. Den här grudgen existerar tyvärr bara i Soldados fantasi. Var han fått all aggression från är omöjligt att säga men jag är garanterat illa ute i rond 1 om ilskan på PF är något att döma av. 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 26 Mars , 2023 Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 1 timme sedan, säger lamern : gtobåten vs soldado - 10 000 händer HU, 10 ronder mma, 100 tinder swipes. hampusgabriel streamar, jag och resten av världen kollar. Micromaffians trifekta. If it's your first night of micromaffian you have to fight 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 26 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 1 timme sedan, säger GTOBåten : Den här grudgen existerar tyvärr bara i Soldados fantasi. Var han fått all aggression från är omöjligt att säga men jag är garanterat illa ute i rond 1 om ilskan på PF är något att döma av. Hahah du är rolig gubben. Varför skulle jag ens orka ha en ”grudge” mot dig? Om du lägger osköna kommenterar, förväntar du mig att svara på ett skönt sätt då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 26 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 1 timme sedan, säger brusig1 : Micromaffians trifekta. If it's your first night of micromaffian you have to fight Exakt!!! 🤪 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 26 Mars , 2023 Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 28 minuter sedan, säger soldado9 : Hahah du är rolig gubben. Varför skulle jag ens orka ha en ”grudge” mot dig? Om du lägger osköna kommenterar, förväntar du mig att svara på ett skönt sätt då? 7 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 26 Mars , 2023 Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 1 timme sedan, säger brusig1 : Micromaffians trifekta. If it's your first night of micromaffian you have to fight 2 5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 26 Mars , 2023 Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 51 minuter sedan, säger KlonkSteve : haha😂 du kan få joina oss sen när du kommer ur din 100bi downswing på 25NL😜 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 26 Mars , 2023 Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 vad är skillnaden på 20 timmar sedan, säger soldado9 : Läs ”mina tuffaste” det betyder inte sidans bästa? Och det här är MIN bedömning. Frågor på det? vad fan är skillnaden på "bästa spelarna" och "tuffaste motståndarna" när man frågar om din åsikt? det är exakt samma sak. jag tippar på att samtliga här förstod att det är din subjektiva bedömning och inte en objektiv sådan. the fuck is going on? troll på hög nivå får antas. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 26 Mars , 2023 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2023 5 minuter sedan, säger Rhetoric : vad är skillnaden på vad fan är skillnaden på "bästa spelarna" och "tuffaste motståndarna" när man frågar om din åsikt? det är exakt samma sak. jag tippar på att samtliga här förstod att det är din subjektiva bedömning och inte en objektiv sådan. the fuck is going on? troll på hög nivå får antas. Har ju knappast mött dom bästa på sajten då jag endast spelar microstakes? 😃 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 27 Mars , 2023 Rapport Share Postad 27 Mars , 2023 21 timmar sedan, säger 33sunshine : haha😂 du kan få joina oss sen när lagt upp en bild utan tröja, utmanat någon som spelar högre och postar en vinnande graf till en mma-match eller när du utmanat någon till hu4rollz FYP 1 4 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts