massive Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Så vi skiter i allt gnäll nu för en stund. tävling! 0.5/1/2 - hälften av volymen är 0.5. Kukbajset får inte svara om han läser facit/1millionhänderisinegenPT4 1: Top 5 regs jag är mest + mot 2: Top 5 regs jag är mest back emot 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) borde va relativt accurate. 4: Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? Vinnaren får en helkvälls dejt med kukbajset och mig. jag står för substanserna. Bajset läser poesi. Jag postar resultaten senare ikväll. 1 Citera
Pokergod1 Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 34 minuter sedan, säger massive : Så vi skiter i allt gnäll nu för en stund. tävling! 0.5/1/2 - hälften av volymen är 0.5. Kukbajset får inte svara om han läser facit/1millionhänderisinegenPT4 1: Top 5 regs jag är mest + mot 2: Top 5 regs jag är mest back emot 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) borde va relativt accurate. 4: Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? Vinnaren får en helkvälls dejt med kukbajset och mig. jag står för substanserna. Bajset läser poesi. Jag postar resultaten senare ikväll. Pingvinen är med på listan tror jag i alla fall. Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 1 timme sedan, säger massive : Se till att springa rövhål när du skottar /2 skrattar så jag gråter 1 Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 1 timme sedan, säger massive : 1: Top 5 regs jag är mest + mot 2: Top 5 regs jag är mest back emot 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) borde va relativt accurate. 4: Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? 1. piratesoft695, Robusttilt, sharkgiant134, GalnaAnlag och kanske har du fått äran att möta en packad MatsJonsson 2. Jedic, ALLAMARKER, knasboll, Wallbreaker och något tiltande som typ Spajderdebbie haha 3. Wallbreaker, PeriodAlkis, Jedic, kukbajs, GalnaAnlag 4. GalnaAnlag Skjuter från höften som faan, har inte alls lika bra koll på poolerna som flöjtbajs har men fick ta lite hjälp av min egen databas haha Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 44 minuter sedan, säger Pokergod1 : Pingvinen är med på listan tror jag i alla fall. Alltså jag har inte kollat själv Jag e nyfiken åxå. Men om inte Pingvinen e med så ringer jag supporten. Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 4 minuter sedan, säger ShipThat$$ : 1. piratesoft695, Robusttilt, sharkgiant134, GalnaAnlag och kanske har du fått äran att möta en packad MatsJonsson 2. Jedic, ALLAMARKER, knasboll, Wallbreaker och något tiltande som typ Spajderdebbie haha 3. Wallbreaker, PeriodAlkis, Jedic, kukbajs, GalnaAnlag 4. GalnaAnlag Skjuter från höften som faan, har inte alls lika bra koll på poolerna som flöjtbajs har men fick ta lite hjälp av min egen databas haha Jage åxå nyfiken. Jag har som sagt inte kollat själv än. Lite skraj åxå piratesoft, sharkgiant mfl e inte regs. Att bajset e med borde va uppenbart Mats spelar inte längre /2 (va jag vet) å förut spelade han högre än mig. Galna anlag är en mkt bra gisnsing! Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan men dom spelar regelbundet tänker jag, regfish liksom haha ska bli spännande att se listan sen haha Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Sixket jävla kukvärde det va idag. Kollar på bordet. "sit out next bb" Å så sätter sig Yxel. Det här bordet borde vara själva definitionen av antivärde. Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 1 minut sedan, säger ShipThat$$ : ska bli spännande att se listan sen haha Jag e lite rädd Tänk om jag e sprutback mot alla, och inte + mot nån Jag har inte kollat hero against villian på flera år. Citera
ShipThat$$ Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Vilken jävla nagelbitare detta kan bli du kan "reagera" live på tiktok för extra kosing haha skämt åsido, blir görskoj Citera
AmyWinehouse Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Den 2026-08-19 kl 10:47, säger ölkaka : På unibet kan du fråga efter resultat(per stake) till supporten https://unibetpoker.com/game-stats-export-support-message-template dom har tillochmed gjor en template Vidrigt att du länkar till en scamsite och att den fortsatt ligger kvar här. Fy skäms. Citera
massive Postad 54 minuter sedan Författare Rapport Postad 54 minuter sedan Amen då kör vi då! Lite omvänd ordning. 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) 1: Bumling - 27,3K 2: BILLIVEY - 24,7K 3: Mirakeltrissen - 24,4K 4: IcePenguin - 24,2K 5: IbleffU - 22,9K Hederomnämnande: Hustlerain,Galna Anlag och Rexhonest med mer än 20K händer loggade Strax under har vi Marijastad,KUNGIZZA,pkrtimr,T8BONE,Dagsedel,Yxel,Cabincrew och Bearglove med 15K+ hands. Citera
massive Postad 47 minuter sedan Författare Rapport Postad 47 minuter sedan Tänker fan inte ta minuslistan först Top 5 regs jag är mest + mot 1: Riktigtkall - Överlägsen "vinnare" med över 2K back mot mig. 2: Mirakeltrissen - Klar 2a - 1,5K ish Sen ett drop ner till 1K och delad 3:a: Tjoohoo spaciousness Yxel Hedersomnämnande till BILLIVEY och Ukidding strax därefter. Citera
massive Postad 41 minuter sedan Författare Rapport Postad 41 minuter sedan Amen minuslistan då... Top 5 regs jag är mest back emot Jag är laxen back mot 3 spelare. Men en har jag spelat lägre stakes mot = fler BI'ns 1: Hustlerain 2:Wallbreaker 3: Jedic 4: RexHonest - Om det finns nån jag kan va helt ok att vara 900 back mot så är det du 5: Owlich/Aceupmysleeve - 900 Hederomnämnande: Savanten,Bumling,Bipolar1zing,CabinCrew som har rånat mig på en röding under åren Citera
massive Postad 35 minuter sedan Författare Rapport Postad 35 minuter sedan Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? Vi har en delad förstaplats efter BILLIVEY som såklart va först. (26) Men först ett stort hedersomnämnande till den roligaste spelaren att spela emot förutom LasseTheKiller Svintilt! 24 torskade 100bb potter! (och 29 vunna) 1: T8Bone/IcePenguin - (21) 2: Hustlerain/RexHonest/GalnaAnlag - 16 Sen är det ett stor tapp till nästa! Citera
Lobo Postad 30 minuter sedan Rapport Postad 30 minuter sedan 4 timmar sedan, säger massive : Jag måste erkänna att du är lite av ett mysterium för mig. DIna resonemang är mer avancerade än nivån du spelar på. Varför spelar du 0.20, eller spelar du högre åxå? Jag spelade /1 nyligen, men efter ett sommaruppehåll klev jag ner till /0.20. Tänkte snart återgå till rätt nivå igen. 4 timmar sedan, säger ölkaka : Oj kul hur länge spela du nivåer över $1000 och körde du helt tid? Måste ha varit en guldgruva på den tiden 😅 Jag vill nog inte säga att jag var heltidsspelare på poker även om jag spelade rätt mycket och att det gick ganska bra. Jag har varit heltidsspelare inom betting, och då var det kul att mixa upp med poker. NL$1000 som du nämner spelade jag rätt mycket på. Det var nog NL$2500 som var min högsta stakes eftersom jag tror att blindsen var $10-$25. 2 Citera
ölkaka Postad 27 minuter sedan Rapport Postad 27 minuter sedan 30 minuter sedan, säger AmyWinehouse : Vidrigt att du länkar till en scamsite och att den fortsatt ligger kvar här. Fy skäms. Scamsite? Mods på Unibet community posta den. Sen ger den dig bara text att kopiera? Vad är scamen? Citera
Recommended Posts