massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Så vi skiter i allt gnäll nu för en stund. tävling! 0.5/1/2 - hälften av volymen är 0.5. Kukbajset får inte svara om han läser facit/1millionhänderisinegenPT4 1: Top 5 regs jag är mest + mot 2: Top 5 regs jag är mest back emot 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) borde va relativt accurate. 4: Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? Vinnaren får en helkvälls dejt med kukbajset och mig. jag står för substanserna. Bajset läser poesi. Jag postar resultaten senare ikväll. 1 Citera
Pokergod1 Postad 31 minuter sedan Rapport Postad 31 minuter sedan 34 minuter sedan, säger massive : Så vi skiter i allt gnäll nu för en stund. tävling! 0.5/1/2 - hälften av volymen är 0.5. Kukbajset får inte svara om han läser facit/1millionhänderisinegenPT4 1: Top 5 regs jag är mest + mot 2: Top 5 regs jag är mest back emot 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) borde va relativt accurate. 4: Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? Vinnaren får en helkvälls dejt med kukbajset och mig. jag står för substanserna. Bajset läser poesi. Jag postar resultaten senare ikväll. Pingvinen är med på listan tror jag i alla fall. Citera
ShipThat$$ Postad 3 minuter sedan Rapport Postad 3 minuter sedan 1 timme sedan, säger massive : Se till att springa rövhål när du skottar /2 skrattar så jag gråter Citera
Recommended Posts