massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Så vi skiter i allt gnäll nu för en stund. tävling! 0.5/1/2 - hälften av volymen är 0.5. Kukbajset får inte svara om han läser facit/1millionhänderisinegenPT4 1: Top 5 regs jag är mest + mot 2: Top 5 regs jag är mest back emot 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) borde va relativt accurate. 4: Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? Vinnaren får en helkvälls dejt med kukbajset och mig. jag står för substanserna. Bajset läser poesi. Jag postar resultaten senare ikväll. 1 Citera
Pokergod1 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 34 minuter sedan, säger massive : Så vi skiter i allt gnäll nu för en stund. tävling! 0.5/1/2 - hälften av volymen är 0.5. Kukbajset får inte svara om han läser facit/1millionhänderisinegenPT4 1: Top 5 regs jag är mest + mot 2: Top 5 regs jag är mest back emot 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) borde va relativt accurate. 4: Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? Vinnaren får en helkvälls dejt med kukbajset och mig. jag står för substanserna. Bajset läser poesi. Jag postar resultaten senare ikväll. Pingvinen är med på listan tror jag i alla fall. Citera
ShipThat$$ Postad 34 minuter sedan Rapport Postad 34 minuter sedan 1 timme sedan, säger massive : Se till att springa rövhål när du skottar /2 skrattar så jag gråter 1 Citera
ShipThat$$ Postad 21 minuter sedan Rapport Postad 21 minuter sedan 1 timme sedan, säger massive : 1: Top 5 regs jag är mest + mot 2: Top 5 regs jag är mest back emot 3: Vilka är top5 mesta reggsen? (dvs dom jag har mest händer på) borde va relativt accurate. 4: Vem har jag torskat mest 100bb+ potter emot förutom billivey? 1. piratesoft695, Robusttilt, sharkgiant134, GalnaAnlag och kanske har du fått äran att möta en packad MatsJonsson 2. Jedic, ALLAMARKER, knasboll, Wallbreaker och något tiltande som typ Spajderdebbie haha 3. Wallbreaker, PeriodAlkis, Jedic, kukbajs, GalnaAnlag 4. GalnaAnlag Skjuter från höften som faan, har inte alls lika bra koll på poolerna som flöjtbajs har men fick ta lite hjälp av min egen databas haha Citera
massive Postad 17 minuter sedan Författare Rapport Postad 17 minuter sedan 44 minuter sedan, säger Pokergod1 : Pingvinen är med på listan tror jag i alla fall. Alltså jag har inte kollat själv Jag e nyfiken åxå. Men om inte Pingvinen e med så ringer jag supporten. Citera
massive Postad 14 minuter sedan Författare Rapport Postad 14 minuter sedan 4 minuter sedan, säger ShipThat$$ : 1. piratesoft695, Robusttilt, sharkgiant134, GalnaAnlag och kanske har du fått äran att möta en packad MatsJonsson 2. Jedic, ALLAMARKER, knasboll, Wallbreaker och något tiltande som typ Spajderdebbie haha 3. Wallbreaker, PeriodAlkis, Jedic, kukbajs, GalnaAnlag 4. GalnaAnlag Skjuter från höften som faan, har inte alls lika bra koll på poolerna som flöjtbajs har men fick ta lite hjälp av min egen databas haha Jage åxå nyfiken. Jag har som sagt inte kollat själv än. Lite skraj åxå piratesoft, sharkgiant mfl e inte regs. Att bajset e med borde va uppenbart Mats spelar inte längre /2 (va jag vet) å förut spelade han högre än mig. Galna anlag är en mkt bra gisnsing! Citera
ShipThat$$ Postad 11 minuter sedan Rapport Postad 11 minuter sedan men dom spelar regelbundet tänker jag, regfish liksom haha ska bli spännande att se listan sen haha Citera
massive Postad 11 minuter sedan Författare Rapport Postad 11 minuter sedan Sixket jävla kukvärde det va idag. Kollar på bordet. "sit out next bb" Å så sätter sig Yxel. Det här bordet borde vara själva definitionen av antivärde. Citera
massive Postad 9 minuter sedan Författare Rapport Postad 9 minuter sedan 1 minut sedan, säger ShipThat$$ : ska bli spännande att se listan sen haha Jag e lite rädd Tänk om jag e sprutback mot alla, och inte + mot nån Jag har inte kollat hero against villian på flera år. Citera
Recommended Posts