Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

23åringen ville vänta igår "så att de inte blev så lätt"... Sen låg vi dock med varandra en kort stund efteråt. Ja börjar få en känsla av att hon vill något mer seriösare än vad jag vill!?:oops:

 

Nu ligger jag i hennes lägenhet själv iaf, hon är och jobbar. Hon drar till Italien imorgon och hon bah" du kan ju behålls extranyclarna så kan du komma hit om du vill".

 

Brag: fick ligga

Beat: vi körde oskyddat

Variance: farsa i mars?

 

Minibiff fixar pf-fest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minibiff fixar pf-fest!

 

Ahmen lätt!

 

~~~

 

Sigh, gick igenom mitt schema för Juli!

På Elgiganten blir det 148 rena arbetstimmar och totalt 180h betalda timmar om man räknar med OB... detta är endast på 3 veckor då jag även ska ner till Båstad och jobba 1 vecka där det lär bli runt 12h/dag.

 

Totalt ledig 7 dagar i Juli och eftersom det är mitt i semestertider så lär man även bli inringd då och då eftersom vi är underbemannade!

 

Helt jävla underbart... sket i att ta ut semester då jag trodde att jag skulle jobba lite i sommar! :mrgreen:

 

 

~~~

 

 

Grindade lite poker förut med! Tappade suget direkt så cashade ut nu! När jag är hemma så vill jag ut på stan och när jag är på stan så vill jag hem och grinda...

 

Aja, FIFA på det! Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt hat mot iPads och resterande surfplattor har nu bytts ut mot en ny nemesis. Nämligen Chromebooks.

 

Elgiganten har denna vecka satsat väldigt mycket på att få ut reklam angående dessa i reklamblad, tv samt metro. Detta verkar ha gått ut endast till de "synskadade och hörselskadades förening" då varenda kund som kommer inte vägrar att inse att det inte är en riktig laptop.

 

80% av Chromebooksen vi har sålt har vi fått tillbaka för folk vägrar att lyssna på oss när vi berättar för dom att de inte kan göra de sakerna som de kan göra på en vanlig PC.

 

Sedan är de ytterliggare dumma frågor, yeay!

 

Förövrigt ringde jag hittegodset, no jeans for me. :-(

Får la se om ja springer lite bättre och skeppar ett brev från svs när jag kommer hem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DMK till PL och vi värvar dansken.

Känns väl ändå som rätt ok, även fast jag hade mått bättre om vi hade fått hem Berg med!

 

Dags att börja hoppas på att Helsingborg börjar tappa spelare nu, då de är de enda konkurrenterna jag ser till guldet!

 

Går väl ryktesvis runt 14 millar plus på dealen också vilket gör det ganska troligt att vi går för Berg också nu när ekonomin finns där. Utgår ifrån att Berg vill ha fan så mkt mer i lön än DMK iofs, men ett år borde vi kunna plocka hem han. Så kanske vi tar oss till EL och drar in ett par millar där och går plus allt som allt! Lite önsketänkande möjligtvis, men inte helt omöjligt. Jag tror faktiskt att Berg kommer hem! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berg blir nog gratis!

Hamburg vill bli av med honom och hans dyra lön!

 

Angående DMK skall de finnas en klausul på att om han spelar x matcher så trillar de in ännu mer pengar :)

 

 

Ska bli kul att se hösten, antingen blir de EL gruppspel eller SM guld, tyvärr inte båda :)

För detta krävs dock en bra anfallare in :-))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Duktig påg!

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::h:

 

Missat denna, riktigt schön db! :mrgreen:

 

Tackar :D

 

 

 

Usch!

Jobb till 18, sedan dra iväg och handla käk inför imorgon och sedan avslutar kvällen med brännboll!

Imorgon är det återigen, jag kommer hata varenda kund som kommer in och handlar, och efter det kommer det lite folk över till mig och grilla. Eventuellt dyker "Brozoned-tjejen" upp (som också är 23år) så det kan bli lite intressant, hon är förövrigt en av de skönaste tjejerna jag har snackat med på ages och ser även bra ut men tyvärr lär jag väl fortsätta vara brozonead :mrgreen:

 

Utöver det så spelas det fortfarande inget poker... men det kanske ändras snart! Är sugen på att lira den där 1000:- turren på CC dock om 1 vecka-ish. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är det viktigt för dig att poängtera att alla är 23 år?

 

Haha, men orkar ju inte outa namn?

Har alltid massa "namn" på tjejerna, de senaste är "Cparmen", "Cpkyrkan" och nu 23åringen.

 

Sedan så är det obv en NSHB med att poängtera ut hennes ålder hela tiden.

 

Förövrigt är ungen tillbaka, MoonaSalhin har ett fint kollage med bilder på honom :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha.. vafan fick läsa 7 sidor bak, klockrent :mrgreen:

 

lägger snart den här som startflik.

 

vill inte saxa dagboken, men eftersom ingen läser min db längre och jag är attentionwhore så vill jag säga att jag låg inatt...hur gör man nu

 

brag: ligga

beat: varit med henne tidigare

variance: hon överlevde

 

 

 

mer kundhistorier tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha tackar! Alla är välkomna att posta här (då ökar chansen att min db ligger högst upp och då jag garanterat är forumets största attentionwhore så mår jag väldigt bra av att se min db högst upp).

 

Har väl inga direkta kundhistorier förutom de standardhistoirerna, typ som igår en kund som blev förbannad för jag inte ville ge honom rabatt på en mac.

 

Jag och en kollega diskuterade över lunchen om vi skulle gå in i en ICA butik och agera som kunderna gör hos oss och se hur de reagerar:

 

"Jag är storkund här, handlar alltid min mat här, du kan kolla i datorn.. så kan jag få rabatt"

"Finns denna fläskfilén i olika färger?"

"Vad är skillnaden på denna pastan och denna pastan.

"Min kusin jobbar på en annan ICA affär kan jag få kompispris.

 

om man skall ta några exempel.

 

På måndag börjar stora REAn på Elgiganten, då lär jag garanterat kunna hosta upp x antal historier per dag då reorna brukar ha en tendens att dra till sig de lite mest udda folket!'

 

Edit: Vi fick även idag in ett ganska roligt CV från en person. Frågan är hur mycket man vågar skriva, känns inte jättebra att outa sådant! Men han var väldigt religiös kan man säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...