Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Den evige optimisten. :-) Lyckats få in 6k händer tot sen jag kom hit. Kommer hem och är helt bisarrt slut i veckorna. Ingen power kvar öht och inget pokersug. Får ta tag i det igen när jag är tillbaka i Sverige, vilket är ganska snart.

 

I övrigt så roar jag mig med att försöka få en östeuropeisk arbetskollega på fall, vilket inte går speciellt bra atm. Inledde starkt (hångel ute), men sen dess har det mest varit dåligt spring + d-game. Swings. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Om exakt 1 vecka slänger jag in en rulle på SvS och kommer börja pressa sjuka timmar på /2+ igen. Sinnessjukt sug. Blir 3-4 månader nu där jag kommer ha mycket tid till poker, därefter får vi se vad som händer.

 

I övrigt så roar jag mig med att försöka få en östeuropeisk arbetskollega på fall, vilket inte går speciellt bra atm. Inledde starkt (hångel ute), men sen dess har det mest varit dåligt spring + d-game. Swings. :-D

 

Visade sig att hon hade en pojkvän, vilket förklarade det dåliga springet. Hon käkar middag/whatever med sin pojkvän just nu:

 

25ktszn.jpg

 

Lyckades alltså lösa den här också till slut. Överlägset snyggaste tjejen jag varit med (ainec osv). Glömde tjejen i Sverige på 2 sec så fort jag träffade den här lilla saken. Gör dagarna lite mer intressanta på kontoret också när det ramlar in sms i stil med "I want you to ruin me again..". Svårt att fokusera på arbetsuppgifterna. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

På svensk mark igen för första gången sen i augusti förra året, and I love it. Vet inte varför. Infinner sig nästan en lättnadskänsla. Aja, vi får se hur lång tid det tar innan jag känner mig tvungen att sticka iväg igen. :-)

 

Slängt in en rulle på SvS. Knappt spelat en hand poker på 4 månader, så blir att grinda lite /1, och så fort jag plockat 10bi tar jag mig uppåt. Kommer bli mycket volym framöver. Blir inga massiva avbrott på minst ett halvår nu för en gångs skull, så nu ska det inte vara några problem att klättra + hålla mig kvar på lite högre nivåer.

 

Blir 80k händer i april, och förhoppningsvis väldigt få av dessa på /1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick in min första session på /1 igår och det kändes helt ok. Några bis till så blir det /2. Vill upp riktigt riktigt fort till /2-/4.

 

f4eli1.jpg

 

H: 2444/80k

R: +1153

 

Fler brudupdates imo.

 

liggrapport >>>>>> giraff >>>>>>> hand history

 

We'll see. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp ~3500 på 10k händer /1, vilket innebär att jag är uppe på /2 nu och vevar.

 

Var ute ikväll för första gången i Sverige på nästan ett år. Mitt ex är en total hora, men dominerar ändå fullständigt. Helt obegripligt för mig hur beta vissa människor i mina social circles är. Förstår inte hur vissa män någonsin får ligga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återhämtat mig mentalt från lördagens totala rage. :lol: Är alldeles för elitistisk av mig för hantera någon typ av social motgång som en vuxen människa tydligen. Ett mirakel att jag inte blivit knivhuggen vid det här laget. Extremfyllor i en miljö där det finns en risk att mitt ex kan befinna sig kommer undvikas i framtiden. :-D Jag har inte varit i min studentstad på ~1 år, men det är verkligen som att gå rakt in i sina gamla skor. Trodde jag var way past this, men bevisligen så är det inte så.

 

Pokern går helt ok, upp ~6500 på ~20k händer. Inte nöjd med volymen dock. Blir någon form av lockdown i helgen skulle jag tro.

 

Och helt riktigt 2tight4you btw, jag är avstängd från chatten. Ang. handen där jag gick x/jam så checkar jag bakom med AQ i din sits typ alltid vs kompetenta regs. Om jag nu väljer att betta vs vissa typer av regs så snappar jag. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget försök till att starta debatt nu.

Men AQ handen mot mig igår eller om det var iförrgår, tror du det är ett profitabelt spel?

 

Blev förvånad av att se dig dyka upp med AQo.

 

Lol, att du orkar posta om något så meningslöst som en AQ>KK aipf 100bb är helt otroligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Studerar du på distans hela tiden när du reser eller hur fungerar det egentligen? Och hur långt kvar av examen? gl gl med pokern btw! :-)

 

Nej nej. Utlandstermin och sen hade jag en möjlighet att köra jobb/praktik under första halvan av den här terminen. Blir klar till sommaren. Ty! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

One of dem dayz igår. Spelade ofokuserat, stod för ett par riktigt dåliga moves mot regs och backade rätt ut mot fisken (backade ~1200 på vårt fiskbord minibiff :-D). Lyckades dock gräva mig ur hålet efter 500 händer magi på slutet,

 

10zd36q.jpg

 

H: ~26k/80k

R: ~+9200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den fisken var helt störd. Tur att man var på herosyn-humöret igår annars hade man ju tokbackat med.

 

Sjukt vidrig hand mot dig igår där han drog RR-stegen när han donkade. Jag blockade en del outs för honom med.

 

Aldrig sett ett bord dö så snabbt som när han försvann. :mrgreen:

 

Skönt att det vände iallafall! Wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...